ادووکات: در تیم عراق بازیکنانی مثل ایران نداریم/ به خاطر پول به اینجا نیامدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عراق در آستانه بازی با سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مشکلات تیمش اشاره کرد.

دیک ادووکات در نشست خبری پیش از پنجمین بازی تیم ملی عراق برابر سوریه در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا گفت: در ترکیب عراق بازیکنانی هستند که در دو، سه سال اخیر تغییری نکرده‌اند و بیشتر آنها در لیگ داخلی عراق بازی می‌کنند. بنابراین دیدم که باید خون جدیدی را به تیم ملی عراق تزریق کنیم. ما بازیکنان خوبی از سوئد و انگلیس در اختیار داریم که باید آنها را تجربه کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق افزود: تیم عراق دو، سه سال پیش از آمدن من مشکل تهاجمی داشت. بازیکنان‌مان گل‌های زیادی نمی‌زنند و با اختلاف گل اندکی پیروز می‌شویم. بنابراین این موضوع باید بهبود یابد. می‌خواهم بگویم گل‌ها به خودی خود برای مهاجمان به وجود نمی‌آیند و همه چیز به نحوه بازی‌مان بستگی دارد. در بازی قبلی برابر لبنان تا حدودی این عملکرد آزاردهنده را اصلاح کردیم. هرچند ما بازیکنانی مثل تیم ملی ایران که در اروپا بازی می‌کنند و گلزن هستند را در اختیار نداریم.

دیک ادووکات در ادامه اظهار داشت: من برای بردن عراق به جام جهانی و نه به خاطر پول به این تیم آمدم. هنوز شش بازی و شانس صعود باقی مانده است. در صورت عدم کسب نتایج خوب فدراسیون فوتبال عراق می‌تواند قراردادم را در هر زمانی فسخ کند. در این صورت طلب غرامت نخواهم کرد.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (پنج امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی