نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
۶ |
۵
چرا برانکو محبوب پرسپولیسی‌هاست؛ کالدرون نیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس هنوز محبوب هواداران این تیم است در حالی که گابریل کالدرون اصلا چنین جایگاهی ندارد.

 جدای از ۷ جامی که برانکو ایوانکوویچ گرفت و برای اولین باز پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند تفاوت رفتار او با سرمربی آرژانتینی بوده است.

حدود ۱۰ روزی می‌شود پول طلب گابریل کالدرون آماده شده اما هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته است. چرا؟

گابریل کالدرون در پاسخ به مدیران پرسپولیس گفته که تنها واریزی از جانب باشگاه به حساب سوئیس را خواهد پذیرفت. باشگاه پرسپولیس از وی حساب در ترکیه و مالزی را خواسته که بود این سرمربی آرژانتینی در این دو کشور حساب نداشته و اخیرا نیز باشگاه از کالدرون خواسته بود تا مطالبات او را به حساب بانکی وی در قطر واریز کند که این درخواست‌ نیز از جانب سرمربی آرژانتینی پیشین سرخ‌ها رد شد و وی تاکید کرد که واریزی باید به حساب سوئیس او انجام شود.

ظاهرا به دلیل تعلق مالیات به سایر حساب‌ها این درخواست از جانب کالدرون مطرح شده و برخی نیز مدعی شده‌اند علت این تصمیم کالدرون شرایط کرونایی بوده است. برای واریز به حساب کالدرون در سوئیس، باشگاه نیازمند مجوز بانک مرکزی است و این باعث شد تا عملیات واریز با برخی مشکلات مواجه شود.

مضاف بر اینکه به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران، واریز پول از کشورمان به حسابی در کشور سوئیس با مشکلات فراوانی روبروست اما مرد آرژانتینی کوتاه بیا نبود. این درحالیست که برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس شماره حساب کشور عمان را برای واریز مطالبات خود اعلام کرد و حتی طلب زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ دستیاران او نیز از طریق بانک کشور عمان واریز شد.

عکس این ماجرا در مورد کالدرون صدق می‌کند که دستیارش خواکین با وجود حضور در کادر فنی فولاد خوزستان (در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی) حاضر نشد پول طلب خودش را در کشورمان بگیرد!

از آن گذشته گابریل کالدرون آرژانتینی در نیم فصل لیگ نوزدهم پرسپولیس را رها کرد و رفت اما برانکو زمانی از این تیم جدا شد که سرخپوشان را قهرمان جام حذفی کشور کرده بود.

همچنین هواداران پرسپولیس معتقدند سرمربی آرژانتینی عامدانه شماره حساب سوئیس را داد تا با اتلاف وقت، فصل نقل و انتقالات به پایان برسد و باشگاه ایرانی نتواند بازیکن خارجی مناسب خریداری کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهکار ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    چون برانکو مار خوش خط و خالی بود و مثل روباه مکار بود،لنگیا بخاطر برانکو ارزوی باخت تیم ملی رو میکردن،واقعا این اتفاق نقطه تاریک هوادارای فوتبال توی ایران بود.اخرشم که برانکو با مکر و فریب چند ماه حقوقشو نگرفت تا راحت فسخ کنه و کل پولشم بگیره و بره یه تیم دیگه اونجا هم کلی پول به جیب زد و رفت،بزانکو چندتا بازیکن خارجی بی کیفیت هم به لنگیا انداخت،مثل بودیمیر که بازیکن 50هزاردلاری بود رو با 700هزار یورو اورد یا همین رادوشویچ که هنوز داره میدوشه یا اون دوتا اوکراینی،خلاصه تا میتونست خورد و ضرر زد،اخرشم شد اسطوره اینا،واقعا جالب نیست؟بهواین میگن مکار
  • ناشناس ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    جامها را کیلویی حساب کردی
  • محسن ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    این حرفها زاده تخیلات شماست ، هم کالدرون هم برانکو رو به یک اندازه دوست داریم ، اسم برانکو بخاطر ۷ تا جامی که آورده بیشتر تو ذهن ها مونگار شده و مهمتر به خاطر ۴ تا گلی که به کیسه زد و به خاطر خراب کردن تعطیلات نوروز شما قطعا تو ذهن شما ماندگارترین ، در ضمن از کالدرون ممنونیم که ۲ سال صبر کرد تا به پولش برسه ، باعث بسته شدن پنجره پرسپولیس مدیران نالایق بودن نه حساب کالدرون تو سوئیس
  • مسعود رسوبات ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    كالدرون ول نكرد و نرفت بلكه سهم بگير و سهم بده ها او را فراري دادند! اگر ول كرده بود حكم فيفا را در جيبش نداشت!
  • قرمزته ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    سرمربی که با نیمکت خالی تیمشو فینالسیت اسیا کرد و تو لیگ داخلی هت تریکVSسرمربیانی که با ریخت و پاش و حیف کردن پول بیت المال فقط موز داد به تیمشو الفرار:)
  • پرسپولیسوعشق است ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    دوصدگفته چونیم کردارنیست ماهواداران ارتش سرخ بدذات وناسپاس نیستیم وبه خدمتگزاران پرسپولیس احساس تعهدداریم که هرچه ازخدمت این دوبزرگوارگوییم کم است وداشتن این چنین بزرگانی درتیم کیسه آرزوست هواداریه پرسپولیس لیاقت میخادوخدمت به پرسپولیس هم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی