نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اسپانیا صدر را از سوئد گرفت/ آلمان ۹تایی کرد، پرتغال متوقف شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، آلمان قاطعانه برنده شد، در حالی که اسپانیا به صدر جدول رسید و پرتغال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید.

تیم ملی پرتغال پنجشنبه شب در ادامه دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میهمان جمهوری ایرلند بود و با تساوی بدون گل متوقف شد تا با ۱۷ امتیاز، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد. په‌په در دقیقه ۸۱ از زمین بازی اخراج شد تا سلسائوی اروپا ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

اسپانیا صدر را از سوئد گرفت/ آلمان ۹تایی کرد، پرتغال متوقف شد


همچنین در گروه B، اسپانیا با تنها گل سارابیا در دقیقه ۲۶  که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد میزبان خود یونان گذشت. لاروخا با این برتری، ۱۶ امتیازی شد و به صدر جدول گروه B صعود کرد. یونانِ ۹ امتیازی نیز در رتبه سوم جدول باقی ماند.

اسپانیا صدر را از سوئد گرفت/ آلمان ۹تایی کرد، پرتغال متوقف شد


کرواسی در گروه H با نتیجه ۷ بر یک بر مالت غلبه کرد. ایوان پریشیچ در دقیقه ۶، دویه  چالتاکار در دقیقه ۲۲، پاشالیچ در دقیقه ۳۹، مودریچ در دقیقه ۱+۴۵، لوورو مایر در دقایق ۴۷ و ۶۴ و کراماریچ در دقیقه ۵۳، گل‌های نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ را به ثمر رساندند و گل به خودی بروزوویچ در دقیقه ۳۱، یکی از گل‌های خورده مالت را جبران کرد.

در دیگر دیدار این گروه، تقابل اسلواکی و اسلوونی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. روسیه با ۲۲ امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد و کرواسی با ۲۰ امتیاز، در رده دوم جدول گروه H ایستاده است.


آلمان که پیش از این صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است هم با نتیجه ۹ بر صفر مقابل لیختن‌اشتاین پیروز شد. هوفر در دقیقه ۶ به دلیل خطای شدید روی گورتسکا از زمین اخراج شد تا میهمان در دقایق ابتدایی غافلگیر شود.

در ادامه گوندوگان در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی، سانه در دقایق ۲۲ و ۴۹، رویس در دقیقه ۲۳، مولر در دقایق ۷۷ و ۸۶ و باکو در دقیقه ۸۰ گلزنی کردند. گل به‌خودی‌های هوفمن در دقیقه ۲۰ و گوپل (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۸۹ هم دو گل دیگر شاگردان فلیک را رقم زدند.

دیدار تیم‌های رومانی و ایسلند هم به تساوی بدون گل انجامید. مقدونیه شمالی با ۱۵ و رومانی با ۱۴ امتیاز، جایگاه‌های دوم و سوم جدول گروه J را به خود اختصاص داده‌اند.

اسپانیا صدر را از سوئد گرفت/ آلمان ۹تایی کرد، پرتغال متوقف شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادر ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    هانسی فیلیک ترکوندها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی