نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
۱ |
۵
هلدینگ سونینگ چین + اینتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک اصلی گروه سونینگ و باشگاه اینتر، در یک سال گذشته ۲ میلیارد دلار یعنی تقریبا نیمی از دارایی‌های خود را فروخته و در آستانه ورشکستگی قرار دارد.

 احتمالا خیلی زود دوران مالکیت چینی‌ها در باشگاه اینترمیلان ایتالیا به پایان می‌رسد زیرا ژانگ جیندونگ مالک اصلی گروه سونینگ که مالکیت باشگاه اینتر را نیز به عهده دارد، در آستانه ورشکستگی است.

بر اساس اعلام نشریه اقتصادی بلومبرگ جیندونگ پدر استیون ژانگ به عنوان مالک اصلی گروه سونینگ و باشگاه اینترمیلان، در یک سال گذشته ۲ میلیارد دلار یعنی تقریبا نیمی از دارایی‌های خود را فروخته و در آستانه ورشکستگی قرار دارد. گروه سونینگ در املاک و مستغلات اورگرند بیش از ۲.۶ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد اما این شرکت بین المللی احتمالا در همین روزها رسماً ورشستگی خود را تأیید و اعلام خواهد کرد. پس از این ورشکستگی؛ بسیاری از دیگر شرکت‌های وابسته چینی از جمله سونینگ نیز در خطر فروپاشی قرار می‌گیرند.

با توجه به وضعیت نابسامان این گروه از یک سو و بدهی حدوداً ۴۰۰ میلیون یورویی باشگاه اینتر از سوی دیگر، آینده این باشگاه ایتالیایی بیش از هر زمان دیگری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارش ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    نتیجه اعتمادی به چینی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی