نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
۰ |
۱
گرت ساوتگیت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس به عملکرد گرت ساوتگیت در هدایت سه‌شیر باور دارند.

فدراسیون فوتبال انگلیس قصد دارد پیشنهاد جدیدی به گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی این کشور ارائه کرده و او را در این تیم نگه دارد.

مسئولان فوتبال انگلیس علاقه بسیاری به گرت ساوتگیت دارند و می‌خواهند به هر شکل ممکن این مربی را پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم در راس کادر فنی تیم ملی این کشور حفظ کنند. پیش از این نشریه سان اسپورت مدعی شده بود که نگرانی مدیران فدراسیون فوتبال انگلیس این است که این مربی پس از پایان رقابت‌های جام جهانی از این تیم جدا شده و هدایت باشگاهی لیگ برتری را برعهده بگیرد. همین موضوع باعث شده که آنها پیشنهادی چشمگیر را برای تمدید قرارداد با افزایش دو برابری دستمزد ساوتگیت به او ارائه کنند.

ساوتگیت در پنج سال حضورش روی نیمکت تیم ملی انگلیس عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و توانسته آنها را به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همچنین فینال یورو ۲۰۲۰ برساند. هرچند این تیم در جام جهانی برابر کرواسی شکست خورد و در یورو نیز در ضربات پنالتی بازی را به ایتالیا واگذار کرد تا دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند. با این حال، مدیران اتحادیه فوتبال باور دارند که نشانه‌های بسیار مثبتی در تیم ملی انگلیس دیده می‌شود و اگر قرارداد این مربی تمدید شود، احتمال این که در سال‌های آتی جامی به دست آورند زیاد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی