نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مهدی پاشازاده
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: وقتی بازیکن تیم ملی از وسط زمین به نیمکت می‌گوید آرمشتان را حفظ کنید تا بازی را ادمه دهیم نشان دهنده ضعف نیمکت تیم اول فوتبال مملکت است.

محمدرضا مدنی؛ در آستانه اولین بازی دور رفت مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه خود را برای مصاف مقابل سوریه آماده می‌کند. مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرورزشی، پیرامون بازی اخیر تیم ملی مقابل لبنان، شرایط حاکم بر تیم ملی و دراگان اسکوچیچ همچنین بازی پیش روی این تیم مقابل سوریه حرف زد:

دیدار تیم‌های ملی کشورمان و لبنان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من پیش از مصاف با لبنان گفته بودم که این تیم نمی‌تواند مشکلی برای ما به وجود بیاورد مگر اینکه ما خودمان برای خودمان مشکل تراشی کنیم که اتفاقاً این اتفاق رخ داد. ضمن اینکه تیم ملی فوتبال ما در چینش نفرات ایراد داشت.

چه ایرادی؟

ایراداتی در ترکیب تیم ملی دیده‌ام که نمی‌توانم آنها را بیان کنم. وقتی یک نفر به هر دلیلی به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود و در حالی که ما همه بازی‌ها را تا پیش از آن با ۲ فوروارد بازی کرده بودیم چرا باید روش بازی را از دو فوروارد به یک فوروارد تغییر بدهیم؟ ضمن اینکه ما در خط هافبک نوراللهی و عزت اللهی را کنار هم داشتیم که هر دو به یک شکل بازی می‌کنند. از طرفی سامان‌قدوس ثابت کرده هر زمان از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان رفته فوتبالش چنگی به دل نزده که اتفاقاً این بار نیز همین موضوع را اثبات کرد. از طرفی وحید امیری را به عقب آوردیم و در دفاع بازی دادیم و فقط خسته اش کنیم ولی وقتی او را به جلو بردیم دیدیم که با چند حرکت توی عمق چطور گره تیم ملی را باز کرد. اینها همه موارد واضح و مشخصی است که باید بابت چینش ترکیب تیم ملی به آن ایراد گرفت.

مسائل اتفاق افتاده در رابطه با مشکلات بین طارمی و اسکوچیچ را در کسب این برد دقیقه نودی چقدر دخیل می‌دانید؟

اصلا من نمی‌دانم چرا مسئله به اینجا کشیده شد. در واقع کاملا مشخص است که این موضوع مدیریت نشد. اگر بخواهیم در عمق این مسئله کنکاش کنیم من شخصاً غیر حرفه‌ای بودن اسکوچیچ را در آن دخیل می‌دانم. البته من مصاحبه اش را دیدم و ایرادی در آن نمی‌دانستم ولی در آن طرف طارمی هم حرف بدی نزده بود و به هر حال او هم نظرش را گفته بود که ما تاکتیک پذیر هستیم. ولی نمی‌توان ایرادی به مهدی گرفت چون به هر حال سرمربی تیم در این برهه نباید این حرف را می‌زد. من معتقدم طارمی باید دعوت می‌شد و با اسکوچیچ پشت یک میز می‌نشست و مسئله را بین خودشان حل می‌کردند. تاثیر منفی غیبت طارمی و اتفاقات اخیر را روی بازیکنانی مثل سردارآزمون و بیرانوند به وضوح دیدیم که هیچ یک در اندازه‌های خودشان نبودند.

چرا این موضوع اینقدر بزرگ شد؟

چون ما خودمان به آن دامن زدیم. مشکل اینجاست که ما همه دوست داریم درباره مسائل مختلف نظر بدهیم. در واقع هیچ اتفاق خاصی رخ نداده بود. طارمی هم بی انضباطی نکرد، توهین نکرد، حرف بدی به اسکوچیچ نزد. اسکوچیچ گفته بود ایرانی‌ها تاکتیک پذیری کمی‌دارند طارمی گفته بود که نه ما تاکتیک پذیریم. از آن طرف وقتی نگاه میکنیم و می‌بینیم لژیونرهای ایرانی در تیم‌های باشگاهی شان خوب هستند پس لابد تاکتیک پذیرند. اصلا احتیاجی نبود که به خودمان پشت پا بیندازیم. باید سرمان را بالا بگیریم و با قدرت به جلو برویم. باز هم معتقدم یکی مثل کریم باقری می‌توانست این مشکل را حل کند هرچند که گفته شد طارمی پاسخی به تماس کریم نداده است.

آقای اسکوچیچ! نگاه شما رنگی شده که قایدی را بازی نمی دهید؟ /سردار آزمون ضعف نیمکت تیم ملی را نشان داد/ ترکیب تیم ما پر از ایراد بود

اصلا چرا اسکوچیچ چنین حرفی را زد؟

یکی از مسائل همین است که من هم گفتم. در واقع اسکوچیچ تا اینجا خوب با تیم ملی نتیجه گرفته و نمی‌توان ایرادی به او گرفت. شاید یکی از دلایلی که اسکوچیچ تحت فشار قرار گرفته رزومه پشت سر اوست که اذیتش می‌کند. شاید اگر جای اسکوچیچ هر مربی دیگری  با کارنامه قوی‌تر بود و این نتایج را گرفته بود حالا همه به به و چه چه می‌کردند و شرایط با امروز فرق می‌کرد و دیگر کسی به این موضوع دامن نمی‌زد. باز هم معتقدم باید صبر کنیم و اجازه بدهیم خودشان این موضوع را بین خودشان حل کنند. این تیم کاندیدای ورود به جام جهانی است و می‌تواند با حضور در آن رقابت‌ها یک ملت را خوشحال کند. ضمن اینکه منفعت حضور تیم ملی در جام جهانی برای همه اهالی فوتبال است. از مسئولان بالایی تا پایین‌ترین رده فوتبال.

در جریان پست اینستاگرامی‌مشترک بازیکنان بعد از بازی با لبنان قرار دارید؟

بله. متاسفانه مشکلاتی که در صحبت‌های بازیکنان تیم ملی مطرح شد برای تیمی‌که خودش را برای جام جهانی آماده می‌کند، شرم آور است. بعید می‌دانم تیمی‌در مسیر جام جهانی چنین مشکلاتی داشته باشد که لباس‌های ۲ ماه قبلشان را خودشان بشورند و بپوشند. الان دیگر هندوستان و حتی همین لبنان هم چنین وضعیتی ندارند. این وضعیت در شان ورزش ما نیست.

مخاطب ملی پوشان از آن انتقادات تند، فدراسیون فوتبال بود یا وزارت ورزش؟

اگر قرار است ما فدراسیون را حرفه ای بدانیم بنابراین وزارت ورزش هیچ دخالتی نباید در امور فدراسیون داشته باشد. فدراسیون مستقل است و باید با تدارک خوب، تیم ملی را آماده مسابقات کند. پاداش بچه‌های تیم ملی را بدهد و نگذارد فکر آنها مشغول این مسائل بشود.

بازی با سوریه هم در پیش است. تیمی‌که همیشه برای ما دردسرساز بوده است. این دیدار را چطور پیش بینی می‌کنید؟

سوریه برای ما دردسر ساز بوده و البته همیشه هم به ما امتیاز می‌دهد. شاید یک تیم از لیگ ما هم به این مسابقه برود سوریه را شکست بدهد ولی به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و من معتقدم موفقیت ما در این بازی به میزان تمرکز بازیکنان تیم ملی بستگی دارد. تمرکزی که البته در بازی با لبنان نداشتیم. وقتی یک بازیکن(سردار آزمون) از وسط زمین به نیمکت می‌گوید آرامش تان را حفظ کنید، می‌خواهیم یک گل دیگر بزنیم، نشان میدهد نیمکت ضعیفی بالای سر تیم ملی است. اگر این اتفاق با حضور هر مربی دیگری هم رخ می‌داد من این را می‌گفتم. بازیکن نباید به نیمکت اعلام کند که آرامش خودتان را حفظ کنید. همیشه برعکس است و این ضعف نیمکت تیم ملی است. بازهم ما باید با تمرکز بالا به میدان برویم.

صحبتی درباره تعویض‌های تیم ملی ندارید؟

من یک سوال از اسکوچیچ دارم. چرا مهدی قایدی را بازی نمی‌دهد؟ آیا قایدی مصدوم است؟ قائدی هم تاکتیک پذیر نیست؟ چرا او را جلوی کره در دقیقه ۹۰ به میدان می‌بریم؟ نکند نگاه‌ها به تیم ملی رنگی شده که قایدی را بازی نمی‌دهند. این سوالات عجیب ذهن ما را مشغول می‌کند که چرا کادرفنی تیم ملی با در اختیار داشتن بازیکنان اینچنینی تا این اندازه در تعویض کردن دچار مشکل است. چرا کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۸۵ باید به میدان برود؟ قطعاً حضور قائدی در این بازی بین مدافعان لبنان ضریب اشتباهات آنها و گرفتن پنالتی برای تیم ملی را بیشتر می‌کرد. باز هم می‌گویم امیدوارم نگاه‌ها به بازیکنان تیم ملی رنگی نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    رنگی چی اینم بکنید جریان وزیر ورزش بازیکن از اون بزرگتر رو نیمکت هست
    • امیر علی ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      جناب پاشازاده، با احترام به شما اما در تمام این سالها که مربی گری کردید هر تیمی شما رفتی آقا مهدی یا اخراج شدید یا کناره گیری کردید.!! لطفا در این شرایطی که تیم ملی در آستانه رفتن به جام جهانی پرهیز کنید از این حرفهای کوچه بازاری
    • حسین استقلالی دوآتشه ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      آقا مهدی پاشازاده این گرگ سالهاست که با گله آشناست مگر یادت نیست که مربی ضعیف تیم ملی وقت بازیکنانی مثل شلمحمدی رابه تیم ملی قالب میکرد ولی تو که از بازیکنان آماده بودی وبه بایرلورکوزن هم دعوت شدی ولی مایلی کهن لنگی بیخاصیت حاضر به دعوت ازشما نشده چون در اس قهرمان بودی حالا هم باقری براسکو نظارت دارد
    • آبی آسمانی ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      واقعا خجالت آور ه ۵ساله به کل ورزش ایران ظلم و ستم شد صدا مردم رانشنیدند فقط تنها افتخارشون قهرمانی های اسنبی بامخارج زیاد از بیت المال بود حالا هم یکی مثل باقری براسکو نظارت دارد و اجازه نمی دهد اسکوچیچ بازیکنان استقلال رادعوت و یا بازی دهد این لنگیها زمانی که استقلال به بازیکنانش نیاز داشت قبل از بازی با الهلال ۷بازیکن ازاستقلال دعوت کرد باوجود اینکه استقلال آنها را نیاز داشت واقعا خجالت آور ه حاضرم قسم بخورم کار کریم باقری که قایدی را خراب کند اینها عقده گشایی می کنند
    • /// ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      من ایرادی در صحبت های ایشان ندیدم،به نظرم کاملا منطقی صحبت کرده،نتایج اسکوچیچ بسیار درخشان بوده اما ضعف ها را باید گفت،واقعا تیم ملی در تعویض کردن مشکل داره،بیشتر تعویض ها از دقیقه ۸۰ به بعد است،بعد وضعیت فعلی بازیکنان در دعوت شدنشان چندان تاثیری ندارد،ترابی زمانی که واقعا عالی بازی میکرد به بازی گرفته نمیشد اما حالا هم که کاملا افت کرده دعوت شده،نوراالهی در هر شرایطی فیکس است،بیرانوند و محرمی با وجود افت شدید همیشه فیکس هستند،به جز طارمی و آزمون هیچ مهاجم دیگری از ابتدا به بازی گرفته نمیشود،واقعا حضور قائدی در این بازی میتوانست کمک کند،سروش رفیعی یا دعوت نمیشود و یا روی نیمکت است،شجاع خلیل زاده با وجود اشتباهات زیاد همیشه فیکس است.
    • عادل ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      واقعا نگاه رنگی است وگرنه چطور ازتیم اول جدول لیگ برتر بازیکنی دعوت نشده آنوقت درهرشرایطی محرمی دعوت وفیکس تیم ملی است یا نورالهی درتیم شباب امارات نیمکت نشین است ولی درتیم ملی فیکس است چرا نباید فرمانده میدان امید ابراهیمی دعوت بشه واقعا نگاه رنگی است
    • حقیقت ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      اسکوچیچ وقتی ضعف خودش را نشان داد که کریم باقری رابالای سرخود دید
    • فن ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      باقری حکم مبصر کلاس رااجرا میکند وگرنه فن مربیگری ندارد
    • عدالت کجاست ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      الان وریا غفوری آماده ترین دفاع راست ایران است ولی باز آقای اسکوچیچ محرمی دعوت وفیکس تیم ملی میکند این هم نگاه دیگر رنگی
    • گلی ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      من فقط در عجبم چرا الان گلمحمد سکوت کرده تا دیروز می گفت بازیکن من بردن باقری را بردن عجیبه می خوان تیم ملی امادشون کنه
    • ساوالان ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      حالا این پاشازاده کی هست . که استقلالی ها دور بر شان داشته!!!! اهان همانی که 10 روز در باشگاه نشست .تا مجیدی تایید اش کنه!!!!!!!!! اخر اش کمک مجیدی ملاقات نداد.. بابا چرا هر روز واسه این تیم ملی دردسر درست می کنید. تیم بهترین نتیجه را گرفته.. قایدی خارج از ایران هیچی نی!!!!!!! چون هدیه نی!!!!!! قایدی برابر عراق نمی تواند ده متر توپ را حمل کند!!!!!! در ضمن اسم کریم سنگین هست برید با برادران داداشی مجیدی ایام بگذرانید . کریم همانی هست که هر استقلالی اروز دارد داشته باشد . ولی بخاطر اش کل پیشکسوت استقلال را ازمودند سوزاندند.. از حمایت تا قیامت بگیر بیا تا اخر!!!!!!!!!!
    • کیسه کش متوهم ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      کیسه کش ها در توهم هستند از حسادت توهم میزنند همه چیز رنگی می،بینند کیسه عرضه داشت تو این پنج سال قهرمان می شدند شما کیسه کش ها در حدی نیستید راجع به کریم حرف مفت بزنید قایدی بازیکن درست و حسابی در لیگ امارات می درخشید نه اینکه تو این لیگ جز بازیکنان ضعف تیمش هست با این شرایط یکسال نشد قایدی دیپورت میشه
    • درجواب بی عدالت ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      جوک قرن گفتی وریا بهترین دفاع راست ایران هست خخخخخ
    • اشکان ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      قایدی در همون باشگاهش هم فقط بازی اول چون شناختی ازش نداشتن تونست خوب بازی کنه الان تبدیل شده به یه نیمکت نشین محض. در لیگ امارات اکثر بازیها نشسته رو نیمکت و اگه ادامه پیدا کنه میره رو سکو، این بنده خدا میگه چرا قایدی در تیم ملی که پر از ستاره آماده هست بازی نمیکنه! منطقت رو شکر، نگاه رنگی می‌خواین برین ترکیب ایران در بازیهای غرب آسیا رو ببینین که مرحوم پورحیدری بازیهای ابتدایی، کریمی در اوج دوران آمادگی رو می‌ذاشت رو نیمکت!! وقتی دید اوضاع تیم خرابه در مراحل حذفی تازه به کریمی بازی داد و همه دیدن تبعیض و نگاه رنگی یعنی چی و چه اعجوبه ای به خاطر نگاه رنگی نشسته رو نیمکت. وانگهی اسکوچیچ نه از تیم آبی هست و نه قرمزط طبیعتاً شغل و درآمدی که پیدا کرده رو از هر رنگی بیشتر دوست داره امکان نداره بازیکن آماده تر رو بذاره رو نیمکت
    • پیام ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      چرا استقلالی ها همه چیز رنگی نگاه می کنند به نظر مربی احترام نمیزارند مربی تیم ملی به بازیکنان نگاه رنگی نمی کنه براساس آمادگی تو تیموشون بازیکنان دعوت می کنه صیادمنش هم استقلالی هست تو لیگ اوکراین درخشید به تیم ملی دعوت شد حتی بازی کرد وقتی قایدی تو تیم الاهلی عملکرد ضعیفی و ناامید کننده داره مربی نمی تونه قایدی در ترکیب تیم بزاره اگه اسکوچیچ نگاه رنگی به تیم ملی داشت صیادمنش دعوت نمی کرد بازی اش نمی داد ما پرسپولیسی ها مثل شما بی منطق بودیم راجع به دعوت نشدن شهاب زاهدی که تو لیگ اوکراین مثل صیادمنش عملکرد در خشانی داشت اعتراض می کردیم ولی ما هواداران پرسپولیس با منطق هستیم نظر مربی احترام میزلریم هرموقع قایدی مثل صیادمنش یا آزمون یا بازیکنان دیگه تو تیم خودش بازی های درخشان داشت و در نتایج تیم خودش موثر بود اون موقع اگه مربی تیم ملی تو بازی اش نمی داد اعتراض‌کنید این اعتراض شما بی منطق هست پشیزی ارزش نداره
    • تاج کبیر آسیا ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      من خودم استقلالی ام اینکه میگن وریا بهترین دفاع راست ایران هست به تیم ملی دعوت بشه بیشتر شبیه طنز هست وریا خودش در حد تیم تاج نیست چه برسه در حد تیم ملی باشه پیراهن استقلال برای وریا افت کرده بزرگه حالا اونهایی میگن وریا بهترین دفاع راست به تیم ملی دعوت بشه حالشون خوب نیست
  • جک تری دی ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    مگه قاید بازیکن کیسه س ما خبر نداشتیم که نگاه رنگی باشه اینجور باشه که الان ما بگیم بیراوند بازی بده یا نه بگیم رنگی یا جریان طارمی ولله خنده داره این مباحث
    • لنگی سوز ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      عمویی همه اینایی که شمردی تو لنگ بازی میکردن جهت اطلاع تا کریم باقری تو تیم ملی یه این تیم همین جوری باید بازی کنه حالا جلو لبنان اینجوریه وای به حال جام جهانی که بیوفته با تیم های مثل پرتغال و اسپانیا
    • طارمی ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      بالاخره بخواهید بپسندیدیانه بیشتربازیکنان تیم ملی رو بچه های پرسپولیس تشکیل دادن چه انهایی که قبلأبودندوچه جدیدامدند. الان هم که با حذف طارمی همه چی بهم خورده فقط خدارحمی بکنه بازی باسوریه رو. انشالله
    • منطق اث‌دق‌لالی ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      اکثریت پرسپولیسی‌ها من‌جمله خودمن وخیلیای دیگه توهمین سایت خبر ورزشی،تمام‌قد از اسکو حمایت کردن حتی دائی هم از انتقادات ‌شون در امان نماند اینا همونجاشون می‌سوزه که سال‌هاست بر شدت‌ش افزوده شده! بعد رفتن کی‌روش همین‌ها که منتظر بودن بخاطرنتایج ضعیف تیم‌ملی حمله‌ رو‌ به‌پرسپولیسی ها آغاز کردن وچه خزعبلات که نبافتن اما عاقلان دانند که دردشون چی بود درادامه اسکوچیچ اومد وتیمی که حذفش تقریبا مسجل بودبدل به کاندیدای اول صعود ب‌جام‌ جهانی شد و از شانس بدش،،اسکوچیچ هموطن برانکوئه کبیره همونی که۴تایی‌شون کرد معمار پرسپولیس نوین که باعث شد سال‌ها تنها جشن‌شون جشن تولد باشه بدلیل عجز از رقابت درزمین پشت کی‌روش پنهان شدن وعقده‌گشایی کردن بدلیل حقارت‌شون تمام ویژگی‌های رذیلانه‌شون رو به پرسپولیسی‌هانسبت دادن و_زیرپرسپولیسیم‌ گفتن درحالیکه درتمام اون سال‌ها گران‌ترین تیم رو بستن وهمیشه داورا سمت‌شن غش کردن الانم که می‌بینی پاشازاده حرف از رنگی بودن تیم ملی می‌زنه درحالیکه پرواضحه دردشون ستاره‌های پرسپولیسیه تیم ملیه که توسط برانکو ساخته شدن تابودچنین‌بود مکتب_کیسه_جمیع_صفات_رذیله_است
  • نصیر ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    جمع کن در حد تیم ملی نیست چون جثه نداره دستو پاش میشکنه خخخخ
  • میلاد ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    بنظرتون قایدی به جای کدوم بازیکن باید بازی کنه، سرداز آزمون ؟ وحید امیری ؟ .... بعدشم تو اون زمین داغون بازیکن تکنیکی که فقط روی زمین میتونه بازی کنه چیکار میتونه بکنه؟ بنظرم کار اسکوچیچ درست بود و گرنه قایدی مصدوم میشد. ضمن اینکه قایدی در باشگاهش افت شدیدی داشته
    • ساوالان ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      بعد از رفتن کیروش چه بسیار افرادی که زبان باز کردند. زمان کیروش اسم تیم ملی را اوردن جرم بود!!!!!!!!! کجا بودید اون زمان.. که کیروش رنگی نگاه می کرد به دلیل محبوبیت برانکو!!!!! بازیکنان یک باشگاه را دسته جمعی خط می زد..
    • تاجی اصیل ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      قایدی در باشگاه خودش هم بشدت افت کرده و اکثراً ذخیره هس این منتقدان انگار اصلا فوتبال رو هم به روز نگاه نمیکنن. فکر می‌کنه قایدی ، قایدی شش ماه پیشه! تا دیروز میگفتن چرا قدوس بازی نمیکنه حالا که قدوس رو دیدن گیر دادن به قایدی! کدوم مربی میاد بازیکنی خوبشو بذاره رو نیمکت؟ مربی خودش بیشتر از همه شغلشو دوس داره و مطمئنا آماده ترینها رو بازی میده چون از همه به تیم نزدیکتره بهتر میبینه کی در حال حاضر آماده هس. قرار که نیس بر مبنای وضعیت شش ماه پیش بازیکن، ترکیب رو انتخاب کنه. فقط در یه مورد اونم بیرانوند میتونست به عابدزاده بازی بده که اونم به هر حال سرمربی تیمه و باید به نظراتش احترام گذاشت
    • استقلال ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      نورالهی چی؟؟؟ اونم نیمکت نشینه
  • دلال موزابیکی ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    مربی که با ضعف فنی خودش،تیم شاهین بوشهر به لیگ یک فرستاده صلاحیت اظهارنظر راجع به کادرفنی تیم ملی نداره شما اگه بیل زن بودی بیل خودت میزدی الان بیکار بدون تیم نبودی قایدی در لیگ امارات عملکرد ضعیف داشته وقتی قایدی در لیگ سطح پایین عملکرد ضعیفی داشته نتونسته خودش نشون بده دلیلی برای ترکیب اصلی تیم ملی باشه نداره
  • ایران ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    چه ارتباطی بین بازی بد بیرانوند و نبود طارمی وجود داره آقای کارشناس؟؟؟؟؟ چند بار تا حالا قدوس از اول بازی کرده که شما به این نتیجه رسیدید آقای پروفسور پاشازاده ؟؟؟ اتفاقا من هم معتقدم باید به خیلی از بازیکنان از جمله قایدی میدان داد اما مگر من و شما سرمربی تیم ملی هستیم آقای گواردیولا؟ میدان دادن به بازیکنان دیگر باید در بازی های غیر رسمی صورت بگیره. وقتی که تیم داره نتیجه می گیره چه دلیلی هست که آقای اسکوچیج ریسک کنه؟ اگه قایدی نتوانست در تیم ملی مثل باشکاه موفق باشه شما مسئولیتش رو قبول می کنید؟ اتفاقا من معتقدم سامان قدوس باید از اول بازی کنه در کنار عزت الهی. در کل بین سامان و احمد یک نفر باید بازی کنه. که سرمربی ترجیح داده از احمد استفاده کنه و نتیجه هم گرفته.
  • Amir perspolisi ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    بقرآن مجید من نمیدونم امثال پاشازاده چرا باید انقد در مورد تیم ملی حرف بزنن، بگو آخه شما کجای این فوتبال بودی که انقد ایراد میگیری؟؟ شما اگه خوب بودی یه تیم بهت میدادن، شاهین بوشهر رو فرستادی لیگ یک ول کن نیستی و در مورد سرمربی تیم ملی که نتایجی گرفته تاریخی صحبت میکنی؟؟؟ بعدشم کریم باقری شده خار و رفته توچشم پیشکسوت های استقلال امثال پاشازاده،لطیفی،همدانی،مرفاوی،طباطبایی،زرینچه،حسن زاده...چون تا زمانیکه کریم محبوب و بزرگ هست هیچوقت برا هیچ پستی سراغ این آقایون نمیرن بخاطر همینه بخیالش با کفتنه این جمله که طارمی جواب کریم رو نداده بخیالش تیکه انداخته به کریم باقری اما کور خونده
  • کمیل ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    مربی های وطنی اصلا هم حسود نیستند! اسکوچیچ از دوازده بازی، یازده بازی رو برده و یک تساوی داره! یعنی چی میشه گفت به این مربی های وطنی که دائم ایراد بنی اسرائیلی می گیرند تا رکورد اسکوچیچ از ایت هم بهتر نشه. به تیم ملی نگاه کنید؛ باس بهشون گفت این ایرانه که داره موفق میشه نه اسکوچیچ. شاید اینجوری تحملشون زیاد بشه.
  • Jimmy ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    خوب خدارو شکر یه ملی‌ پوش سابق دیگه تیم ملی‌ به جمع منتقدین اسکوچیچ اضافه شد. دلواپس شده بودیم که نکنه این انتقادات فروکش کنه و خدای نکرده یه مقدار انصاف در قضاوت زحمات اسکوچیچ به وجود بیاد.
  • توفان ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    بفرماااا.. حالا یکی بیاد اینو جمع کنه. هر کس واسه خود سازی می نوازد. برای اولین بار شنیدم که کسی می گه از بازی قدوس خوشم نمیاد. تا امروز همه از کارشناس و غیرکارشناس و مردم عادی گفتند چرا به قدوس بیشتر بازی نمی ده و وقتی او میاد میانه میدان را بدست می گیره. ولی حالا این یکی !! و صد البته این کارشناس غیر رنگی نعلی هم به رنگ ها می زنه معلوم نیست ازمون و جهانبخش به کدام زنگ تعلق دارند که جای ان مهاجم ابی را گرفته اند. من که از این پیشکسوتی ها و کارشناسی های غیررنگی و مخلصانه حسته شدم، مرحمت فرموده مارا مس کنید!
  • علی رضا ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    واقعا سخنان عالی بود که مسؤلین تو گوششون فرو کنن من خودم صدای سردار شندیم از تو گوشی که نگاه میکردم
  • پ ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    شماهاکه بدتون نمیادتیم به هم بریزه.کدامتون ازمربی حمایت میکنیدفقط انتقادالکی وتخریب که تیم نتیجه نگیره.همهتون ازنتیجه خوب تیم ملی ناراحتین
  • محمد ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    متاسفانه اسکوچیچ دست نشانده کریم باقری هست که به بازیکنان تیم ملی نگاه رنگی دارد و با این کارش بازیکنان لیگ بدتر را به تیم‌پرسپولیس هدایت میکند که در اینده درتیم ملی فیکس بازی میکنید و صربه به تیم پایه استقلال میزند
  • محمدرضا ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    آقای پاشازاده همین حرفهای شما نشانه رنگی نگاه کردنتون به تیم ملی هستش.قایدی بازیکن بسیارسرعتی وباهوش بالاست ولی حتما تصمیمات تاکتیکی بوده.خودم استقلالی هستم ولی ازاین حرفهای شما تعجب کردم همین حرفهای شماباعث حاشیه سازی درتیم ملی میشه ازشماکه ادعای پیشکسوت بودن دارید این حرفها بعیداست.دنبال حاشیه سازی برای تیم ملی کشورمون نباشیم سعی کنیم ازتیم حمایت کنیم تاچوب لای چرخش بزاریم
  • کابوی موج سوار ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    فقط خدا خدا میکنم کسروش با مصر بهم بزنه و ما اونو ب ای جام جهانی بیاریم. یا جواد نکونام رو باید بجای اسکو بیاریم.
  • رضا ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    حکایت انتقاد از مربی و تیم ملی ما شده مثال یکنفر که داره یک راه خاکی را به زحمت اما به درستی و صلابت برای رسیدن به منزل طی میکند ؛ در بین راه یک کلاغ از جهل و طمع غار غار میکند و چندین ده کلاغ دیگر نیز از روی غریزه و جهل غار غار میکنند!!!؟ آقایان مثلا کارشناس: که به راحتی بی هیچ منطق فقط بفکر بی جلوه کردن موفقیت سایرین حرف و قلم میزنید!! با ویلموتس زبان به کام گرفتید! ایویچ را چنان کردید! برانکو! آیا زبان فوتبال را با مطامع و سیاست بازیهای جاهلانه خود ترکیب میکنید؟! مربی کنونی با این اوضاع چه موفقیت بالاتری میباید بدست آورد که نکرده؟ چرا به تیم ملی رنگها را وارد میکنید تا بعضی از دوستان احساساتی و متعصب به تیم خود ؛ناعادلانه در مقابل تیم ملی قرار دهید؟ هر نقدی دارید!!؟ بگذارید پس از اتمام بازیها؛ اسکوچیچ در این بحران ثابت کرد که علاوه بر اینکه مربی کار بلد و سیاستمداری است بلکه بسیار باادب و متعصبتر از خیلی از این کارشناسان و نویسندگان!!! نسبت به ایران و تیم ملی است.
  • تیم ملی ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    حالا این طوری شده و همه کارشناس شده تند و هر کسی سنگ یکی از بازیکنان را به سینه می زند به نظرم بهتر در ترکیب تیم ملی در هر باز ۲۲ نفر به میدان بروند شاید این به اصطلاح کارشناسان کوتاه بیایند.
  • ارشا ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    اینهایی که حاشیه برای اسکوچیچ درست میکنن چشم دیدن موفقیت های این اقا رو ندارند فقط منتظر یک لغزش در تیم ملی هستن که همه بشن کارشناس
  • مهدی ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    دو کلام از کارشناس کیسه
  • Farid ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    Dorost migoyad valey dar mrede Ghayeddy eshtebah mikonand va ba yad be sar moraby ehteram begozarad, nabayad mesle bacheha begoyad ke rangy negah mikonand shoma alan bayad 50 salat bashad lotfan mesleh bacheha sohbat nakon
  • باقر ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    واقعان بعضی لونگی ها شعورندارندهمین پاشازاده بودکه درملبرون استرالیا بعدبازی تمام بدنش زخمی بودوازتک هایی که رفت پاهاش تمام پوست جداشده بود ولی مافیایی بلدودروجودش نیست مشخص هست که اسکوچیچ خط میگیره ازهمین لونگی های دوروبرش کاری نداریم قایدی کی هست کجا بازی میکنه حاج صفی همینطورودیگربازیکنان ولی مشخص است که واقعان کناحی وباندبازی هست درتیم ملی وکلان لونگی صفتان همیشه بازیکن سوزبودن تا بازیکن ساز ودرکل پاشازاده سرورتون هست بازیکن ملی ایران بوده افتخارایران بوده که بعضی ها شعوروادب ندارندپاشازاده نشان داددنبال حاشیه وپست ومقام نیست وقتی بازیکن تیم ملی ازداخل زمین کادرفنی رابه آرامش دعوت میکنه تا آخرش بخونیدکه ازاسکوچیچ سیرکی ترهستنداسکوچیچ نتونست صنعت نفت دراون سال بابهترین بازیکتانش به رده خوبی یامقامی برسونه وبهانه مریضی راه انداخت چرا حال این مشکلات وجودنیومداگرنیم ملی نتیجه میگیره برحسب تلاش بازیکنی مثل طارمی هست وبوده تیم ملی باکره ولبنان باچاشنی شانس نتجه گرفت والی حرف طارمی خیلی خوب گفته وهست وبوده تیم ملی که بوسوسیله بازیکن تأئین وتکلیف میشه وبازیکنی مثل طارمی کنارزده میشه مشخص ه
  • Muhammad ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    عاخه وقتی با این ترکیب و سیستم داره نتیجه میگیره از تمام دوره ها بهترم نتیجه میگیره ،چه نیازی به اون جاسویچی داره .اون فقط بتونه خانمشو جمع کنه کمک زیادی به ایران کرده
  • کریم ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    آقا پاشا لطفا عینکنت راعوض کن!!
  • Muhammad ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    فقط میتونم بگم دهنتونو آب بکشید درباره آقا کریم حرف بزنید. اگه ترکیب مورد نظر هوادارای کیسه انتخاب میشد برا تیم ملی و جای آقا کریم یکی از کادر فنی کیسه اننخاب میشد الان حذف تیم ملی قطعی بود. قایدی با صد و ده میلیارد رفته امارات چه گلی به سر اماراتی ها زده جز اینکه نیمکت نشینه .قایدی مثلا مهاجمه انتظارات هوادارای کیسه از احمد نور که هافبکه بیشتره میگن احمد نور گل نمیزنه. آقای پاشازاده بیرون گود نشستی میگی لنگش کن؟
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    کاملا با حرفهای مهدی پاشا درباره تیم ملی موافقم.. چه معنی داره علی قلی زاده و محرمی و... 90 دقیقه رو اعصاب باشند ولی بازیکن فوق العاده با استعداد و گلزنی مثل مهدی قائدی رو نیمکت مگس بپرونه؟؟ اینا اگر دشمنی با استقلالی های تیم ملی نیست پس چیه عالیجنابان لنگی؟؟! وجدانا کریم انصاری فرد چکار کرد؟ بازوبند تیم ملی بچه بازیه که همه ش باید مال سوگلی های لنگی باشه؟؟..تمام اینها از طرف بچه های بالا (خخخخ) به اسکوچیچ تحمیل شده و خودش هیچکاره س..درباره ترکیب هم درست گفته ولی بنظرمن دیگه بیشتر از این نباید به اسکوچیچ حمله کنیم چون نتایج عالی گرفته و خیلی راحت داریم صعود میکنیم..حالا جوگیر شد یه مصاحبه کرد که البته دروغ هم نگفت فوتبال ما نزدیک به 40 ساله از نداشتن تاکتیک ثابت و محکم تو تیمهامون مخصوصا تیم ملی رنج می‌بریم و صدرصد بخاطر بازیکنها هم هست.. حقیقت تلخه.. اما بهتر بود طارمی هم حد خودش میدونست و جو تیم ملی خراب نمی‌کرد.حالاهم آخر دنیا نشده هر وقت صعودمون قطعی شد میشه درباره آوردن مربی بزرگتر از اسکوچیچ هم تصمیم گرفت.. زنده باد ایران
  • منطق اث‌دق‌لالی ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    اولش می‌گه من مصاحبه اسکوچیچ رو خوندم وایرادی در اون ندیدم ولی چندخط پایین‌تر میگه به‌هرحال اسکوچیچ نباید دراین برهه این‌حرف رو میزد. کدوم حرف رو نباید می‌زد آغای پاشازاده؟‌‌! مگه شما نمی‌گی مصاحبه‌ش ایرادی نداشته!پس اگه ایرادی نداشته(که واقعا هم نداشته)کدوم حرف رو نباید در این برهه می‌زد!!! باخودت چندچندی ازینگذشته درکدام بازی سامان قدوس از ابتدا بازی کرده که شما داری بهش استناد می‌کنی؟!! نگاه‌رنگی یعنی همین حرف‌های مغرضانه شما جناب آغای مثلا پیشکسوت! ولی ای کاش نگاه‌شما ودوستان‌تون رنگی بود کمااینکه کم نیستند پیشکسوت‌های پرسپولیسی که به طمع جایگاه اسکو ازیندست اظهارات شرم اور داشته‌اند از حقد وبخل وتنگ‌نظری دارین منفجر می‌شین واقعا بعنوان یه ایرانی شرم می‌کنم که فوتبال کشورم چنین کارناشناسان فرومایه‌ای داره شرم‌برشرم‌تان
  • محمد ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    واقعا یکی نیست به این بازیکن های سابق که نه تیمی بهشون میدن و نه ا صلا توانایی مربی گری دارند( هم قرمز و هم آبی) باید گفت اگه حرف نزین که سنگین تره . داریم بازی به بازی راحت میریم جلو بدون استرس . بسه دیگه آنقدر برا مطرح شدن حرف مفت نزنین. اون دوستان هم که کی‌روش کی‌روش می‌کنند( با احترام به آقای کی‌روش عزیز) بفهمند که تمام شد و الان دوران جدید با مربی جدید هست
  • مهردا ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    میگه: شاید یکی از دلایلی که اسکوچیچ تحت فشار قرار گرفته رزومه پشت سر اوست که اذیتش می‌کند. ههههههههه نه داداش این رزومه جلوی روی اوست که داره خیلی هارو اذیت میکنه. نمیگم اسکوچیچ بهترین مربیه دنیاست ولی بهتره ماهم یه مقدار فرگوسن درونمون رو کنترل کنیم. خودش میگه: مشکل اینجاست که ما همه دوست داریم درباره مسائل مختلف نظر بدهیم. بعد خودش...ههههههههههه وای خدا مرسی. خستگیم دررفت.
  • ایرانی ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    باید به این حرفه ای های سابق گفت ساکت شوید قائدی که دنبال خاک برسری ونیمکت نشینی بخاطرخاله زنک بازی هاست فدراسیون چندتابعیتی که هیچ و بلانسبت بازیکنان صاحب نام سابق هم دنبال مشکلات خانوادگی و زندگی مرفه هستند که نوش جانشان خدابهشو ن بیشتربده فعلا باغیرت ترین ایرانی همان اسکوچیچ با همان ده یازده بازیکن داخل زمین اند فعلا ساکت باشید بازی باعراق هم با پیروزی تمام شود اونوقت بروید گم بشوید که فقط نامردی درآوردید اسکوچیچ12بازی رانباخت با یوزرهای دلاور وباغیرت بازی های دوره شما مدعی ها رای آدمان مانده باخت به بحرین وافتضاح با عربستان و امارات وجونمرگ شدن با عراق.... بی‌خاصیت ها ساکت باشید
  • یک لنگی ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    فقط باید لنگی باشی ادعا کنی که اسکو از کیروش بهتره ولی حاضر نیستی کیروش سرمربی استقلال بشه اسکو سرمربی پیروزی،، باید لنگی باشی که ادعا کنی علی کریمی از آجرلو برای ریاست فدراسیون شایسته تره ولی حاضر نیستی مدیرعامل استقلال و پیروزی باشن،، باید لنگی باشی که ادعا کنی سلطانیفر نقشی در تضعیف استقلال و تقویت پیروزی نداشت ولی حاضر نبودی مددی و سمیعی جاشونو باهم عوض کنن و هزاران تناقض دیگه
  • H.D ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    نمیدونم چرا تو کار مربی دخالت میکنن. این حرفها فقط باعث تفرقه در تیم و فوتبال کشور میشه هر وقت توی هر کاری نتیجه گرفتیم ساز مخالفت شروع به زدن کرده مانند این کارشناسان ماهواره ای وطن فروش .
  • Sajjad ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    تورو خدا چرت نگید بخاطر اینکه سردار به نیمکت گفته آروم باشید یه حاشیه دیگ ساختید چرا چشم دیدن تیم ملی رو ندارید از دوازده بازی همه رو بردن یکی رو مساوی کردن آها راست میگید بخاطر ستاره های تیم ملیه خوبه با همین ستاره ها جلو عراق و بحرین باختیم یادتونه آنقدر حاشیه درست نکنید طرف نمیتونست که از دوازده بازی چهارده دارو ببرن حاشیه نسازید اطفا
  • مویسون ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    کی‌روش به لبنان باخت،خیلیییی خوب بود تیم هم تاکتیک داشت،الان که این مربی بدبخت هیچی نمیگه کولی بازی در نمیاره،و تیمش می‌بره،این مربی بدرد نمیخوره،باوا یکمی حمایت کنید اندازه نصف جام ملتها که ایران میتونست قهرمان بشه،ولی با حرفهای کی‌روش قبل بازیها که می‌گفت نمیتونن قهرمان بشن ،به همون اندازه بیشتر نه به همون اندازه حمایت کنید تا تیم روحیه بگیره
  • ناصر ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    آقای پاشازاده مثلا جنابعالی تو اروپا بازی کردی این طوری نظر میدی اول بگم قائدی بازیکن استقلال نیست این میگی بعد بازیکن بزرگتر از اون زخیره هست بعد بنده خدا بازیکنان مثل سردار یک لحظه کارشون می کنند دیدین گل زد
  • حسام ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    فعلا که با چهارتا تیم پیزوری برده،باد کرده اسکو .بازی با کره عیارش معلوم شد.تو بهترین شرآیت تیم ملی و ایمن‌ترین گروه افتادیم.استاد اسدی ام مربی تیم بود همین نتایجو میگرفت،
    • مجید ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      میشه بگی زمان کیروش کدوم تیمارو بردیم رفتیم جام جهانی؟
  • P ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    بازی با کشورهای عربی بیشتر جنگ فیزیکی و درگیرانه است تا تکنیکی بنابرابن قایدی بدرد این میدان نمی خورد و کم میاره جناب ضد رنگی
  • جعفرسالاری ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    اسکوچیچ چقد بدبخت شده که امثال پاشازاده که هنوز بلد نیستند ماغشونو بکشند بالا قبولش ندارند و ایراد میگیرند. اقای پاشازاده هیییییییس!!!!!
  • Gholamrada ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    پرسپولیسی هستم ،، ولی قائدی بازیکنه خوبیه برا تیم ملی
  • ناشناس ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    آقای پاشازاده عزیز این بحث جالبی برای دوباره دیده شدن نبود ...
  • سامان ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    شما بودید که علیه در ایویچ در حجمه مطبوعاتی براه انداختید. و تیم ملی را نابود کردید و در باعث تعویض ایویچ شدید. برید دست از سر تیم ملی بردارید
  • ع ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    اقایان‌استقلالی‌تا‌وزیر‌سابق‌بود‌هر‌روز‌ایراد‌میگرفتم تیم‌رقیب‌اینطور‌و‌اونطور‌الان‌گیر‌دادند‌به تیم ملی‌قایدی‌دیگر‌مال استقلال نیست که اعتراض‌داری یک‌سالی‌که‌بدون دغدغه تیم ملی‌داره‌به جام جهانی‌میره‌حالا حی‌بهانه‌بهانه‌بیاورید‌کوتاه بیایید‌بس‌دیگه
  • مسعود ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    خوداسکو بنظرم آنچنان کاره ای نیست وقتی هاشمیان وباقری وآنالیزور پیروزی اومده نیمکت تیم ملی ناخودآگاه نگاه رنگی میشه.چراباید بیرانوند ناآماده دروازبان اول باشه عابدزاده نیمکت نشین؟!یاکه اندازه شجاع مدافع نداریم؟!امیری انصافاهمیشه آماده بوده یامثال اندازه سرلک هافبک نداریم؟!دیدگاه تاوقتی رنگی باشه ورقابت نباشه بازیکن تلاش نمیکنه چون ازخودش مطمعنه گاهی اوقات تعویض شجاعت میخواد آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران
  • امین ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    متاسفانه همیشه تیم ملی فوتبال از تبعیض ها و تصبات ضربه خورده و بازیکنان بر اساس رنگ لباس و تیمی که در آن بازی کرده اند انتخاب میشوند ای کاش کمی منصفانه تر به بازیکنان نگاه می کردند آنوقت امثال قایدی هم بنابر شایستگی هایشان فرصت بازی پیدا میکردند و تیم هم نتیجه میگرفت
    • عباسی ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      فعلاً قایدی نیمکت نشین لیگ امارات شده، بجای سردار آزمون بازی کنه ، امیری یا جهانبخش؟! نکنه توقع دارین بجای قدوس لیگ برتری قایدی نیمکت نشین لیگ امارات بازی کنه ؟!!
  • ایرانی ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    کی رنگی نگاه کرد مگه میشه بازیکنان تیمی که ۵ سال رنگ جام ندیدن رو به تیم ملی دعوت کرد
  • پرسپولیس افتخار ایران ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    واقعا در شگفتم چقد هواداران استقلال سطحی نگر و بی منطق هستند. اولا که قاعدی بازیکن الاهلی هست و ربطی به کیسه آبی نداره دوم اینکه مگه از پرسپولیس کدوم بازیکن در تیم ملی بازی میکنه یدونه وحید امیری هست که ولله ما آرزو داریم بازیش نده تا واسه خودمون توانشو خرج کنه بجاش سلمانی رو ببره اصلا. وحید امیری به تنهایی به اندازه ۳بازیکن تیم ملی ارزش داره و توان میذاره. بعد یه عده آدم بی منطق و اسطورهای بی منطقترشون حرف از نگاه رنگی میزنند. چقد مایه تاسف هست از تیمی که چنین پیشکسوتان بی منطق و کم سوادی داره چه انتظاری رو میشه از هوادارانش داشت. آقای باقری برگرد به تیمت بالا سر تیم خودت باش بذار یکی مث پاشازاده که خیلی هالیشه بره تیم ملی تا سلمانی رو بذاره جای امیری یکم از عقده های اینا خالی بشه. یقین دارم امیری نباشه تیم ملی مشکلات بسیار فراوانی خواهد داشت.
  • البرز ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    هی اقا حالا همتون شدینه کارشناس ۵بازی دیگه داریم با دوبرد دیگه میریم جام جهانی الکی توی همه چی دخالت نکنید
  • برادران مجيدي مايه ننگ فوتبال ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    پا شازاده خيال کرده داوران خارجي مثل داوران ايرانند که با کوچکترين برخورد براي استقلال پنالتي بگيرند مدافعان تنومند عرب اصلا نميگذارند قايدي خودش را تکان دهد همانطور که درفوتبال ساده امارات نذاشتند درضمن شما ميگوييد عابدزاده دسته دو اسپانيا با تيم ملي فرق ميکند بيرانوند ازپورتو چهارتا خورد پورتو خودش تيمهاي گردن کلفت اروپا رو گلبارون ميکند
  • قرمزته ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    آقای پاشازاده دیگران مث شما کوته فکر نیستند درسته قاعدی لباس تیمش قرمز هست و طارمی لباس تیمش آبی. ولی اشتباه گرفتی داداش. نه اون آبی کیسه هست که از تیم ملی خط خورده و نه این قرمز سرورته که بازیکنش به تیم ملی دعوت شده . در کل فازتو نفهمیدم. سرورت یه وحید امیری رو تو ترکیب داره اگه صلاح میبینی تا بازیش نده. از چنین پیشکسوتانی کوته بین و بیسواد چنان هوادارانی بعید نیست.
  • ۴۴۴۴۴ ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    این لنگیها هم مثل حامیان سیاسیشون عوضی هستن هرچ بگی فایده نداره فقط خدا باید روشنه مثله آسیا سیاه کنه (لنگیها به همتونمیگم باسیاسیونتون چوب خدا صدا نداره)
  • اسکندر ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    چرا این استقلالی ها اینقدر حسادت می‌کنند امروز که تیم ملی بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران رو گرفته چون بازیکن استقلال در تیم ملی نیست بهشون برخورده بابا تیم ملی رو خراب نکنید اگر قایدی به درد میخورد تو باشگاه خودش بهش بازی میدادند بیخودی ایراد نگیرید حسادت نکنید از حسادت چیزی گیرتون نمیاد ۵ ساله که پرسپولیس قهرمان لیگه خجالت اوره
  • سعید ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    قائدی رو بحای کدوم بازیکن بازی بده ؟؟؟!!این بازی رو کاری نداریم ک‌طارمی نبود ولی در مجموع واقعا قائدی بجای کدوم بازیکن باید بازی میداد یا از تیم استقلال کی رو باید به تیم ملی دعوت کنه که گزینه بهترش الان در تیم ملی نیست از بازیکنان فعلی پرسپولیس این چند وقت ۳تا بازیکن دعوت شدند که امیری به میدان رفته همه هم میدونن تاثیر گذارترین هم بوده از بازیکنان سابق نورالهی و شحاع و کنعانی اند که حتما توقع ندارین بحای این ۳ بازیکن در حال حاضر بازیکن دیگه ای انتخاب میشد طارمی ام که دیگه جای خود داره پس تقصیر اسکوچیچ نیست که بهترین های تیم ملی پرسپولیسی اند و در اصل نگاه شماست که رنگیه ؟
  • حسین شاکری بوشهری ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    به نظر می رسد که این دست موضع گیری های انبوه علیه اسکوچیچ یک حرکت برنامه ریزی شده است که عده ایی هم دراین میان بازی خورده و وسیله تیمی مافیایی شده اند!آقای پاشازاده!زمانی پروین مربی تیم ملی بود که فقط دو پرسپولیسی به تیم ملی دعوت کرد.قبل ازآن دربازی های جام جهانی مهاجرانی ار پرسپولیس فقط پروین رادرترکیب خود داشت که پرسپولیسی ها علیرغم طرفداران بسیاربیشتر نسبت به استقلالی ها اعتراضی نداشته زیرا منافع ملی را ارجح می دانستند. بعداین که اسکوچیچ قبلا طی مصاحبه ایی از گرایش خود به استقلال گفته بود وحتی قراربود سرمربی این تیم شود‌.وی آبروی خود دربزرگ ترین چالش زندگی خودبیشتردوست داردتا این حرف های عوامانه و کوچه بازاری و هل دادن عوامفریبانه خوددردل طیفی از هواداران احساسی مقیم دنیای مجازی!ودرپایان:قایدی بعدازدرخشش اولیه درباشگاه عربی به حاشیه رفته وغرق درمسایلی شده که گفتنش راجایزنمی دانم!
  • سید صابر ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    استاد پاشازاده اگر نگاه این مربی کوروات رنگی نبود که بازیکنان بنجولی مثل کنعانی زادگان و احمد نورالهی فیکس تیم ملی بازی نمیکردتد حالا به گل شانسی اون بازیکن نگاه نکنید ۹۰ دقیقه فقط رو اعصاب بود کی این مافیای لنگی میخواد دست از سر تیم ملی بردارد خدا میداند.من از پیشکسوتان استقلال تعجب میکنم که حتی صدای اعتراض یک نفر هم به این بی عدالتی با ایتکه خود با پوست و استخوان این تبعیض ها رو دیده اند لمس کرده اند بلند نمیشود .کاری کرده اند که بازیکنان ممتاز سایر تیم ها به تیم ملی دعوت نمیشوند ولی بازیکنان درجه دو وسه لنگ حقیر انگاری سهمیه دارند به تیم ملی دعوت میشوند مثل همین ترابی .
  • متين ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    اقاي پاشازاده شماك پيشكسوتي فرق بازيكن حرفه اي رانميدوني سردار بازيكن حرفه اي هست ك ميگه نيمكت ارامش خودشوناحفظ كنه بعدشم سردار نسبت به قاعدي يك سروگردن بهتره چرا چون شوت ضربه سر دوندگي داره
  • ناشناس ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    اقای پاشازاده شما در حدی نیستی اصلا در مورد اسکوچیچ صحبت کنی شما برای لیگهای استانی می تونی کارشناس خوبی باشی درجه چهار پنج ایران یعنی شما
    • غلامک ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      احتمالا سن شما در حدی نیست که بازی حساس ایران و استرالیا را بیاد بیاری و درخشش پاشازاده در آن تیم طوری که به تیم ستارگان جهان هم دعوت شد ،بهتر با شعور بیشتر به نظرات هم احترام بگذاریم و وقتی کم میاریم ،شروع نکنیم به تحقیر و تمسخر و توهین
  • ناصر ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    اسکوپیچ دست نشانده بیگانگان است نفوذی است آمده به ایران ضربه بزند هوشیار باشید
  • غلام ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    من نه استقلایم نه پرسپولیسی فقط هوادار تیم ملی هستم به نظرم الان فقط سرمربی می دونه کی خوبه کی خوب نیست اصلا هم بحث رنگ نیست این صحبت های شما ضعف شما را می رسونه واینکه الان فوتبال ما اینقدر کثیف هست طرز فکر اشخاصی مثل شماست خیلی بد است کمی منطقی باشین لطفا الان شما کناره اسکوچیچ بودن اینقدر دفاع می کردین که حد اندازه نداشت اما الان اسکوچیچ چون خوب نتیجه میگیره نمی تونین انگلک کنید امدین با این حرفها تخریب کنید شما هم به جمع مافیا فوتبال ایران اضافه شدین از نحوه سخنتان مشخصه مربی ایرانی یعنی درجه سه یا چهار اروپا یادت باشه
  • .. ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    اگر نگاه رنگی بود بین پرسپولیس استقلال مهدی ترابی فیکس می‌شد چون همه چیزش از قدوس بهتره ضمنا نباید زیاد به بازیکنان بها داد طارمی عددی نیست اگر بره تیم باشگاهی بزرگتر ایران رو ول می‌کنه می‌ره کریم انصاری فرد از همه لحاظ از طارمی بهتره
  • محمود ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    با درود. برای پی بردن به نقش مربی در تاکتیک تیمی، نگاهی به من سیتی بیندازید، پپ از فودنی که یک بازیکن معمولی بود، یک بازیکن اثربخش ساخت یا با تغییر پست بازی جسوس، کارآمدی این بازیکن رو چند برابر کرد، همینطور کلوپ در لیورپول و ... نقش مربی در اتخاذ تاکتیک و شکل گیری اون تاکتیک در تیم انکار ناپذیره. آقای اسکوچیچ می‌دونه که در جام جهانی دیگه با عراق و لبنان و سوریه بازی نمیکنه و میدونه که مربی هم نیست که مثل مربی های دیگر تیمهای حاضر در جام جهانی صاحب سبک باشه، در نتیجه با این حرفها داره فرار به جلو می‌کنه تا وقتی نتیجه نگرفت بگه که اشکال از من نیست، اشکال از بازیکنان تیم هست، تیم ما بدون داشتن تاکتیک و یک مربی کاربلد نمی توانست در جام جهانی با پرتغال مساوی کند و از اسپانیا در یک بازی پایاپای و در اثر یک ضربه کاملاً اتفاقی، یک بر صفر شکست بخورد و یا در بازی با آرژانتین، به مسی با یک گل ببازد، نه به تیم ارژانتین، وگرنه شما اگر ارکان فوتبال کشور ما را اعم از باشگاهها، امکانات سخت افزاری، فدراسیون و ... با پرتغال، اسپانیا و آرژانتین مقایسه کنید، متوجه نقش مربی در تیم خواهید شد.
  • شایان ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    عزیزانی که زود نسبت هرکی حرف از رنگی بودن تیم ملی میزنه جبهه میگیرید اول با دقت متن حرفاش و بخونید بعد داد و فریاد کنین.پاشازاده نگفت تنها مهدی قاییدی و از کریم و سامان و اتفاقا وحید امیری پرسپولیسی هم حمایت کرد و از بقیه کسانی که روی نیمکت هستن و گره گشای بعضی بازی ها. مطمن باشین تا وقتی با این تعصب به تیم نگاه کنید خودزنی میکنیم.خودوتون کلاهتون و قاضی کنید ببینین تو اون بازی که اونجوری گیر کرده بود وقتی وحیددامیری اومد جلو چقدر دفاع تیم لبنان و بهم ریخت حالا کنارش یه بازیکن تکنیکی و ریزنقش مثل قاییدی رو هم بزارید .مطمنا خیلی راحتت اون دفاع با وجود بازیکنای تکنیکی مثل امیری و قاییدی باز میشد که متعصفانهدیکی رو از اول گذاشت تو دفاع یکی رو نیمکت!! ودر ضمن ار بازی بازیکنا و شرایط خاص خودش و میخوادکه این ضعف کادر فنی رو نشون میده.تشکر از همه
  • فقط پرچم ایران ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    بگو قایدی چرا باید تو ترکیب باشه؟بخاطر درخشش بیش از حد تو لیگ امارات باید کدوم بازیکنو از زمین بیرون بکشه؟سردار آزمون؟طارمی؟صیادمنش؟نوراللهی؟یا شاید هم بیرانوند
  • احسان میرزائی ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    تیم ملی پرسپولیس که جایی برا استقلالی ها نداره...
  • تشنه حق و حقیقت ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    با این اتفاقی که سر مسئله آقای طارمی پیش آمد .منفتش زیادی برای .اقای اسکوچیچ داشت متوجه شد که داخل ایران چقدر مربی ها به ایشون لطف دارند ..جناب .پاشازاده شما مصاحبه های دیگران رو بخوان ببین کسی و چی صدا میکنن ..شما حتی زورت اومده بگی آقای اسکوچیچ چرا؟ دعوت شدی تیم ملی جهان و فکر میکنی از همه بالاتری ..حتی یادمه گفتی با جت شخصی اومدن قرارداد من و بستن و تمام بازیکنا استقلال باخرج قرارداد من اومدن آلمان و دوبار هم اومدن بجا یکبار ..اونجا که صحبت تیم ملی نیست منت سر استقلال میزاری ..حالا که استقلال نیست ..تیم ملی و نشانه گرفتی ..اون مدیر لورکوزن اونزمان سختش بود هواپیما سوار شه ..و هر کجا میرفت از طرف باشگاه با هواپیما ۲ ملخ میفرستادنش ..بخاطر شرایط فیزیکش .شما که اینقدر برات خرج کردن چرا ..قرارداد نبستن باز ..ون خطای داریوش یزدانی و شما هم کردی حالا بماند چی؟؟..ما که خودمون تو کلن بودیم به ما که نگو ..موفق باشین درهر صورت
  • فردین ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    هرچی لنگی بی خاصیت توتیم ملی هستند خداخودش به دادتیم ملی برسد
  • محسن ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اسکوچیچ با اشوبش تمرکز تیم لبنان به هم زد تیمی 90دقیقه موفق بود تو 3 دقیقه به هم ریخت
  • ارتش سرخ ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آقای پاشازاده کدوم رنگ ؟چرا برای تیم ملی حاشیه درست می کنی، وقتی تیم خوب بازی می کنه ونتیجه می گیره چرا باید تعویض کنه ضمن اینکه اگر رنگی عمل می کنه پس چرا ترابی رو بازی نمیده، یه کمی منصف باشید.
  • علی ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    تا اونجا که میدونیم شما مربی پاس همدان بودی از اونجا هم رانده شدی خواهشا در اون سطح نظر بدید در ضمن رنگ رنگ نکن دیدی که وحید امیری چقدر پررنگه حالا وزیر رو رها کردین از دکل آقا کریم بالا میرید زنده باد تیم ملی به کوری چشم حسودان جام جهانی رو همراه با تیم ملی ایران از تلویزیون ببینیو و لذت ببر.
  • حامد ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    دهه ۶۰ چکاره بودی در کیان شهر
  • رضا ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    اسکوچیچ اصلا در حد یه سرمربی تیم ملی نیست. در حد باشگاههای عربی یه فقط. نیمکت رو هم هاشمیان و کریم باقری که هر دوشون لنگی آن هدایت میکنن.
  • دوست دار فوتبال ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    اسکوچیچ مربی بزرگ و صاحب دانش است..چون بدون حاشیه است کار خودشو انجام میدهد ..دانش و علم داشتن به نام ونشان نیست فوتبال علمی شده مثل گذشته نیست که زیر توپ بزنی بازیهای گذشته تیم ملی را با بحرین نگاه کنید ، تیم ملی از بحرین غول ساخته بود و ترس داشتند اما اسکوچیچ به ترس پایان داد..مربی تشخیص میدهد چه کسی بازی کند یا نکند.به تاکتیک و نحوه بازی بستگی دارد..اگر مربی ایرانی بود جای سوریه در گروه مال ما بود..نباید زحمات اسکوچیچ و کادر فنی باهوشش را نادیده گرفت..ارزوی موفقیت برای تیم ملی ایران عزیز و اقای اسکوچیچ و همراهانش در تیم ملی..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی