واکنش قهرمان پرورش اندام جهان به حواشی اخیر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قهرمان سابق پرورش اندام جهان می گوید اعزام کردن تیم ملی به مسابقات آسیایی از دست فدراسیون خارج شده بود.

در روزهای اخیر با وجود قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در مسابقات جهانی، برخی حواشی اطراف این فدراسیون به وجود آمد که این قهرمانی را زیر سایه خود برد. از بازنگشتن ۲، ۳ ورزشکار در رشته های فیتنس و پاورلیفتینگ به کشور تا اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات آسیایی؛ مواردی بود که با علی تبریزی، عضو هیات رییسه فدراسیون و قهرمان سابق پرورش اندام جهان درمیان گذاشتیم.

تبریزی در ابتدا درباره قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در جهان با کسب ۱۰ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز گفت: شرایط خوبی در مسابقات جهانی برای تیم ملی رقم خورد و مثل همیشه بچه های ایران گل کاشتند. فدراسیون هم به درستی کار خودش را در حمایت از تیم انجام داد و در نهایت این موفقیت کسب شد. البته رقابت ها از نظر کمیت و کیفیت سطح شاید در تاریخ بی سابقه بود چون فدراسیون جهانی رشته های جدیدی را هم اضافه کرده که ما تقریبا در همه بخش ها شرکت کردیم و موفق بودیم. 

وی درباره چرایی اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات آسیایی لبنان عنوان کرد: بعضی اتفاقات غیرقابل پیش بینی است. فدراسیون تمامی اقدامات لازم را انجام داده بود و حتی بلیت هواپیما هم تهیه شده بود. متاسفانه در روز آخر از سوی مسئولان بالاتر خواسته شد که تیم اعزام نشود و با وجود تلاش رییس فدراسیون موافقت با اعزام صورت نگرفت. البته این اتفاق برای اولین بار در ورزش ایران رخ نداده و قبلا بارها یادم می آید که تیم ها پای پرواز به دلایل مختلف اعزام نشدند. باید ورزشکاران سعه صدر داشته باشند و فدراسیون و تیم ملی را به حاشیه نبرند چون این موضوع از دست فدراسیون خارج بوده است. شخص رییس فدراسیون همان شب با من صحبت کرد و دیدم که از همه بیشتر استرس دارد و ناراحت است.

قهرمان سابق پرورش اندام آسیا و جهان گفت: البته من معتقدم ورزشکاران شرایط را درک کرده اند و در این میان برخی دوست نماها هستند که حواشی را ایجاد می کنند. حتما به صلاح ورزشکاران ما بوده که در این مقطع به لبنان نروند. ما هم از این اتفاق ناراحت هستیم و با آن ها همدردی می کنیم. اتفاقا فدراسیون برنامه ای دارد تا زحمات این بچه ها را جبران کند. برخی متاسفانه موضوع را بیش از حد بزرگ می کنند و به آن شاخ و برگ می دهند. در دورانی که من ورزش می کردم، دو بار همین اتفاق قبل از مسابقات آسیایی رخ داد و دو بار هم قبل از مسابقات جهانی که به خاطر اتفاقات مختلف اعزام نشدیم. این اتفاق حتی فقط برای کشور ما نیست و برای ورزشکاران حرفه ای در تمام دنیا رخ می دهد. همین دیروز شنیدم که تیم ملی کاراته در لحظات آخر سفر خود به مسابقات جهانی را کنسل کرده است. 

تبریزی در پایان افزود: چه درباره اعزام نشدن تیم ملی و چه در خصوص ورزشکارانی که به کشور بازنگشتند، باید کمی صبر و تحمل داشته باشیم. هنوز مشخص نیست آن دو ورزشکار چه تصمیمی برای آینده خود دارند. البته در جریان این اتفاقات تجربه های زیادی به دست آمده که فدراسیون باید در آینده از آن ها استفاده کند و به سمت اصلاح برخی موارد برود. حتی شاید برخی افراد که به دنبال خودنمایی هستند کنار بروند و افراد دلسوز جای آن ها را بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی