نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
لجبازی عجیب کالدرون با پرسپولیسی‌ها/ سرمربی آرژانتینی در قطر حساب دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس با سنگ اندازی حواشی زیادی را برای تیم سابقش به وجود آورد.

موضوع بدهی به گابریل کالدرون حواشی زیادی را برای پرسپولیس به همراه داشته است و به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، این تیم نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند.

جدا از مشکلات مدیریتی فراوان، بدقولی و بی پولی باشگاه پرسپولیس به نظر می‌رسد سرمربی آرژانتینی هم برای تیم سابقش سنگ اندازی کرده است. در حالی که باشگاه پرسپولیس این روزها همچنان منتظر نشستن پول به حساب سرمربی سابق آرژانتینی خود در سوییس و تاییدیه وکیل‌اش به فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها است که بر اساس برخی شنیده‌ها او در کشورهای همسایه دارای حساب بانکی است اما از دادن آن خودداری کرده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که کالدرون یک حساب بانکی در کشور قطر دارد که بسیاری از نقل و انتقالات مالی او از طریق این حساب انجام می‌شود اما به نظر می‌رسد بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس با او باعث شد تا او در این زمینه با قرمزها همکاری نکند و همچنان تاکید کند که تنها باید طلب او و دستیارش به حساب او در سوییس واریز شود.

آنچه مشخص است در زمان حضور او در پرسپولیس مدیران این باشگاه دستمزد این مربی را به حسابی که در کشور قطر داشت واریز می‌کردند و رسید واریز را به او و مدیربرنامه‌هایش ارائه می‌کردند. صدری هم با اطلاع از این موضوع که اسنادش در بخش مالی باشگاه موجود است از کالدرون و وکیل‌اش خواسته بود تا حساب بانکی در کشورهای همسایه معرفی کند که گویا او با این حرکت به نوعی با پرسپولیسی‌ها لجبازی کرد تا انتقال پول از ایران به حساب او در سوییس با مدت زمان بیشتری مواجه شود.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است تحریم‌های بانکی مشکلی برای این انتقال به حساب کالدرون به وجود نیاورد تا آنها پس از تاییدیه وکیل این مربی آرژانتینی پنجره نقل و انتقالی خود را باز کنند. باید دید پول به حساب کالدرون می‌نشیند یا نه و بالاخره پرسپولیس از شر این پرونده پرحاشیه خلاص خواهد شد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    ان زمان که انصاریفرد کت شلوار مارک دار باشگاه را می پوشید . استوکس اوساگونا را قالب میکرد. می توانست با پول انها با کالدرون تصفیه کند. انصاری فرد 6ماه مدیر عامل نماند . 3 ساله تاوان می دهیم. بودن همچپین مدیران یک روز اش تاوان عقب ماندگی یک ماه را دارد.!!!!! دوران سلطانی فر پرسپولیس بالای 4میلیون دلار جریمه فیفایی اورد. پول برانکو حاضر است بیاید ایران بدهیم . از فرمایشات عرب!!!!! بدهی برانکو را به حساب اش نمی زد می گفت بیا ایران پول را بگیر . برانکو را فراری داد. یک میلیون دلار جریمه دادیم. بودمیر را همینطور .کالدرون را همینطور . از روی لجبازی . چطور دو تا مربی موفق را فراری دادند و با کلی بدهی!!!!! دو تا پاداش فینال اسیای اوردیم . سرجمع 6 میلیون دلار. که همه اش را جریمه فیفا دادیم . با اون پول کار بزرگی می شد انجام داد.!!! با کالدرون می شد 200هزار دلار اون زمان تصفیه کرد . ولی اون پول را استوکس در سواحل خلیج فارس خرج کرد . و ایران نیامد . 13 دقیقه دربی بازی کرد واسه اون پول. الان هم به فیفا شکایت کرده. میگه دلار ایران برکت داره!!! اقای انصاریفرد دقیقا کجایی!!!!!!
    • اشکان ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      هر چی میکشیم از این مدیران ناکارآمد... ممد حسن انصاری فرد هر وقت اومد پرسپولیس جز ضرر های هنگفت مالی هیچ چیزی به باشگاه تحمیل نکرد، حالا جوابگو باش جناب قدوسی
  • حقگو ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    چند سالی است که پرسپولیس اسیر مدیرانی بی لیاقت و فاسد مانند عرب مدیری که ادعا میکرد پول برانکو اماده است و بیاید تحویل بگیره و بجای توافق با برانکو از اوشکایت کردند بعد از بسته شدن پنجره هم اصل پول دادند و هم دیرکرد و هم هزینه دادگاه ,, کادرون هم به این شکل زمان انصاریفرد بجای توافق و گرفتن تخفیف و و و فقط چند صباحی با سمیعی آرامش تیم داشت و او را مجبور به استعفا کردند
  • Mohd ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    باد که بکاری توفان درو میکنی.بد نکن تا بد نبینی. بنده خدا کم اذیت نشد وقتی مربی پرسپولیس بود.چه توقعی از کالدرون هست.چند بار گفت فقط احترام میخوام وقتی فقط با لجبازی بر خلاف قراردادش فقط یکهفته دیر قسط اولش به حسابش واریز شد و بهونه دستش دادند.باید مسئولان از جمله انصاریفرد رو سرزنش کرد
  • مدیر دولتی مساویست با برده حلقه به گوش ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    کالدرون و بقیه مربیان و بازیکنان خارجی که اکثرشون خیلی باشرافت تر از این مدیران حلقه به گوش هستند.خدا انشاالله شر این مدیران نالایق حلقه به گوش رو به خودشون برگردونه و پرسپولیس رو از چنگال این دولتی های دروغگو نجات بده.
  • کیسه شیش تایی ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    کینه آرژانتینی..معلومه بدجور سوخته که از پرسپولیس پرتش کردن بیرون..آخه مردیکه یکم شرف داشته باش،تو دو ماه اینجا بودی خبرت حالا داری پول دو سال رو میگیری، تازه اذیت هم میکنی؟!
  • 6-6-6 ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بدترین مدیرتاریخ باشگاه پرسپولیس عرب وانصاریفردتاتونستن به باشگاه ضربه زدن وگورشون گم کردن
  • پرسپولیس ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا مگه از این بد ترم میشه .حامد لک افت ناگهانی داشته .سید جلال که اینقدر هوادارا دوستش رقمش دوبرابر شده هیچ کاری واسه پرسپولیس نکرده .کالدرون همین وسط لج بازی کرده .پرسپولیس مشکلات مالی داره .سپاهان که پول داره میاد با دوبرابر قیمت بازیکنان مارو میخره .باشگاه سپاهان مفت مفت پول داره هم مهاجم مارو میتونه بخره هم بازی کن خارجی .هوادارای شله میگن خوب مغانلو از پرسپولیس بیرون اومد ولی یکی نیست که بهشون بگه .کسی که یه روز پرطرفدار ترین تیم آسیا رو به شله زرد میفروشه یه روزی شله زرد رو به یه بابای دیگه ای میفروشه
  • علی ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بی شرف انصاری فر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی