افشاگری بی‌سابقه درباره جادوگر مشهور فوتبال/ یک مربی لال شد، قهرمان المپیک نابود شد و .../ از تپه شمع‌های سوخته تا شمشیر مربی تیم ملی در منزل جادوگر!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دستیار سابق محمد مایلی کهن در تیم ملی ایران و باشگاه سایپا می‌گوید کسانی که با الف - الف مدعی سحر و جادوگری کار کرده‌اند آخر و عاقبت خوبی پیدا نکردند.

نادر فریاد شیران مربی سابق تیم ملی ایران یکی از کسانی است که الف - الف (ملقب به خوبان عالم!) را از نزدیک دیده است. کسی که ملقب به خوبان عالم بوده و این روزها به سوژه اصلی فوتبال ایران و فدراسیون تبدیل شده است.

فریاد شیران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی افشاگری بی سابقه ای در این رابطه داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست:

آقای فریاد شیران اگر اشتباه نکنیم شما اولین نفری بودید که درباره یک جادوگر ساکن کرج دست به افشاگری زدید؟

بله، حرف‌های زیادی زدم که بخش‌هایی سانسور شد و برخوردی هم صورت نگرفت. من تصور می‌کردم اگر بی پرده آدرس درست را بدهم و اسم او را بیاورم حتما با این پدیده زشت در ورزش و فوتبال برخورد می‌شود اما چنین نشد.

شما جزو مربیان فوتبالی بودید که او را از نزدیک دیدید. الف - الف چطور آدمی است؟

الان که اسمش شده است خوبان عالم! والله زمانی که ما در سایپا مربیگری می‌کردیم باشگاه اصرار داشت ما این آقا را از نزدیک ببینیم. آقای مایلی کهن که از این صحبت‌ها بدش می‌آمد اما من یک شیطنتی درون خودم دارم که گفتم می‌روم و از نزدیک طرف را می‌بینم چون هم فال است و هم تماشا!

هم فال و هم تماشا؟!

بله! به هر حال سوژه جالبی می‌توانست باشد و البته بنده اعتقادی به سحر و جادو در فوتبال نداشته و ندارم اما حدود ۱۵ یا ۱۶ سال پیش به اتفاق یکی از افراد باشگاه به منطقه کلاک کرج رفتیم که الف - الف ساکن آنجا بود.

وقتی داخل منزل شدید چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

اول بگویم که الف - الف آن زمان قیافه ای متفاوت داشت. محاسن بلندی داشت و موهای خودش را هم خیلی بلند نگه داشته بود اما وقتی وارد منزلش شدیم دو چیز برای من جالب بود. یکی شمع‌های رنگارنگ روشن و تپه ای از شمع‌های سوخته که حدود ۲ متر در گوشه ای از اتاق بود!

دو متر شمع سوخته؟!

بله؛ رنگ‌های مختلفی از شمع هم کنار آن دیده می‌شد. شمع‌های قرمز، مشکی، سفید و زرد و ... که پرسیدم این تپه چیست؟ او هم جواب داد ما اینجا برای دوستان مقرب خود شمع روشن می‌کنیم!

و چیز دیگری که جلب توجه می‌کرد؟

یک شمشیر بزرگ که روی دیوار خودنمایی می‌کرد. پرسیدم متعلق به کیست؟ پاسخ داد آقای «ب» سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری و قهرمان جهان آن را برایش آورده است. او و آقای «ر» قهرمان المپیک از مریدان الف - الف بودند و من واقعا شگفت زده شدم! آخر مگر می‌شود یک قهرمان و رکورددار جهان دل به سحر و جادوی این بابا بسته باشد؟

جلسه شما به کجا انجامید؟

الف - الف آدم باهوشی است. زمانی که متوجه شد من برای کمک گرفتن از او به منزلش نرفتم و صرفا می‌خواهم سوژه ای پیدا کنم و ببینم داستان چیست خیلی زود سر و ته جلسه را هم آورد! خداحافظی کردیم و از در بیرون رفتیم اما متأسفانه سال‌هاست این آقا مدیران، مربیان و بازیکنان فوتبال و حتی ورزشکاران سرشناس این مملکت را فریب می‌دهد. حالا هم که شائبه‌هایی در خصوص همکاری او و فدراسیون فوتبال وجود دارد. من دو کلمه حرف حساب با عزیزی خادم دارم که می‌خواهم از طریق همین تریبون با او مطرح کنم.

بفرمایید؟

اول آن که چرا رئیس فدراسیون همکاری با الف - الف یا استفاده از سحر و جادو را یک بار برای همیشه تکذیب نمی‌کند؟ چرا در برنامه میثاقی هم تکذیب نکرد و در کمال تعجب گفت که از خوبان عالم، نفس‌های حق و گرم استقبال می‌کند؟!

دوم اینکه می‌خواهم آخر و عاقبت مریدان این آقا را به رئیس فدراسیون فوتبال یادآوری کنم. شاید عزیزی خادم نداند اما «م.ت» سرمربی سابق ... سکته کرد و لال شد! آقای «ف» سرمربی سابق تیم ملی ... و همکارش آقای «ب» چه شدند؟ اولی در جوانی درگذشت و دومی‌هم آخر و عاقبت خوبی پیدا نکرد. آقای «ر» قهرمان جهان و المپیک جایگاه ویژه و محبوبیت بالایش نزد مردم را از دست داد و مدیرعاملی که با افتخار در باشگاه سایپا از همکاری با الف - الف حرف می‌زد حالا به خاک سیاه نشسته و به نان شب محتاج شده است! من اعتقادی به سحر و جادو ندارم اما علما توصیه می‌کنند هیچ مسلمانی تن به آن ندهد چرا که زیان و خسران سنگینی برای آدم دارد.

تازگی‌ها الف - الف را دیده‌اید؟

در یک مراسمی‌حضور داشتم که به من گفتند طرف الف - الف است. محاسن و موهایش را کوتاه کرده بود. شلوار جین پوشیده و مُد روز شده بود اما هنوز هم به نظر می‌رسد در فوتبال ما تأثیرگذار است. من نمی‌دانم ولی شنیدم ۸۵۰ دست لباس شرکت اسپانسر لباس تیم ملی در اختیار فدراسیون گذاشته اما به ملی پوشان تحویل داده نمی‌شود چون با آن یکدست لباس ما برنده شده ایم. این فاجعه است! اتفاقا من باید از ملی پوشانی که می‌شناسم بپرسم آیا اسم مادر و پدر و مشخصات شناسنامه ای شما را پرسیده‌اند یا نه؟ می‌خواهم خودم مطمئن شوم!

جالب شد!

جالب تر هم من می‌توانم بگویم. خیلی شفاف می‌گویم که شاید همکاری با این افراد و استفاده از سحر و جادو موقتا جواب بدهد اما آخر و عاقبت خوبی ندارد. اینکه فوتبال یک مملکت آلوده خوبان عالم و ... شود اصلا قشنگ نیست. من نمی‌دانم چرا متولیان امر یا حتی وزارت ورزش به این داستان ورود نمی‌کند؟ امیدوارم روزی فوتبال و ورزش ایران به آن درجه از آگاهی برسد که به جای استفاده از سحر و جادو یا توسل به افراد سوء استفاده گر به دنبال علم روز و بالا بردن دانش خود باشد. در حال حاضر ما نه به عنوان مربی یا پیشکسوت بلکه به عنوان علاقمند ورزش و فوتبال فقط می‌توانیم تأسف بخوریم و بس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پسر پرسپولیسی ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    امیر اسکندری همون خوبان عالم نیست؟
  • حمید علوی ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    الان این افشاگری بود؟! اینا رو که دقیق‌ترش رو قبلن شنیده بودیم.
    • پیام اهوازی ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      حمیدخان . شما که اطلاعاتت بروز تره میشه لطف کنی بگی مرحوم ف و دستیارش ب کی بودن؟
    • حمید علوی ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      پیام جان داداش گل بنظر بنده یا در نوشتن حروف اول اسم مربیان مدنظر فریاد شیران اشتباه شده و یا ااین حروف متعلق به تیمهای ملی رشته‌های دیکه ست چون تنها مربی تیم فوتبال ایران که اول اسمشون ف بوده، شادروان استاد حسین فکری بودن که قبل از بدنیا اومدن بنده و امیر اسکندری مربی تیم ملی ایران بودن. اما در مجموع مربیان و‌ مدیران فوتبال متعدد با ایشون در ارتباط بودن و هستن از جمله: مجتبی تقوی - امیر قلعه نویی- مجید جلالی- فرهاد کاظمی- فیروز کریمی- فراز کمالوند- افشین پیروانی- مهدی رحمتی- و…
    • هشـتـگرد. ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      نادر فرياد شيران، اگه سرِ سوزن جَنَم تو وجودت هست كه بعيد مي دونم باشه، راستش رو بگو كه واسه چي رفته بودي؟؟؟ راستي از برادرت و دامادتون چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هيشكي ندونه، ما كه مي دونيم واسه افشا نشدن مشكلات داماد و برادرت، رفته بودي التماس مي كردي كه آبروي تو و خانوادت ت نره!!! حالا چون ايشون با پرونده هاي مُفسدان و بدكاران همكاري نمي كنه، چپ افتادي با ايشون!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ يادت مياد چطوري عاجزانه زنگ زدي از خانواده ت مشخصات دامادتون و ... رو گرفتي؟؟؟؟ اگه حافظه ت ياري نميده، آقاي مايلي كهن هم در جريانن!!! حيف كه خوبان عالم اهل حفظ آبرو هستند! وگرنه حيثيتِ نداشته ت به باد مي رفت! به برادر و دامادتون سلام برسون راستي!!!!!!!!!!!!!
    • در جاب هشتگرد ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      شما خودتون رو پاره نکنید ازاین خوبان زیادن بستگی به فهم ودرک وشعور فرهنگ آدما داره این الف الف هم یه مدل از فالگیرهای قهوه ست .
    • ابرام ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      {جالب تر هم من می‌توانم بگویم. خیلی شفاف می‌گویم که شاید همکاری با این افراد و استفاده از سحر و جادو موقتا جواب بدهد اما آخر و عاقبت خوبی ندارد ....} این بابا خودش هم بنظر می رسد گرفتار این چرندیات است . اگر سحر و جادو مزخرف و دروغ و چرند است که هست دیگر کوتاه مدت و بلند مدت و موقت و دایم ندارد . چرند ٬ همیشه چرند است و امروز و فردا ندارد .
  • ابی از فلاح ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    بعضی اسامی مثل حسین رضا زاده و کوروش باقری میدونسیم و الان فهمیدیم.اما بقیه چی؟؟مثلا ف. ب. مربی تیم ملی و همکارش ب ؟؟؟؟ ب اسم خاصی نمیرسم .از دوستان کسی دقیق میدونه این اسامی رو؟؟؟
  • ارش ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    چنین مربی با نام م ت اصلا در قوتبال وجود ندارد
    • پیام اهوازی ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      ایشون مجتبی تقوی سرمربی سابق سایپاست که یک زمانی تیمش معجزه وار نتیجه میگرفت . ایشون به خودشون غره شد و همین سحر و جادو جوری از مسیر فوتبال پرتشون کرد که حتی بعنوان کارشناس هم حضور در سطح اول فوتبال ندارند
  • اشکان ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    چیزی که از سحر و جادو عجیب تره اینه که قبل از هر بازی تیم ملی از هیچ تلاشی برای تضعیف سرمربی تیم ملی کوتاهی نمیشه! حالا که دیدن فعلا این اسکوچیچ بازیدن در کارش نیس که بتونن تضعیفش کنن و طارمی هم در کار نیست که برد رو به اون نسبت بدن از یه راه دیگه وارد شدن!! بالاخره تیم ملی بواسطه ستارگان بزرگش می‌بره و اسکوچیچ هیچ کاره هست یا بواسطه خوبان عالم می‌بره و سرمربی هیچ کاره هست؟! یه بنده خدایی یه بار در مورد این افراد که به اصطلاح با خوبان عالم ارتباط دارن، حرف جالبی زد گفت : اینا اگه توانایی خاصی داشتن اول زندگی خودشونو نجات میدادن!! حالا منم همینو میگم : اول زندگی خودشونو نجات بدن، نجات دادن تیم ملی پیشکش. من بشم میگم جادو چیه؟ هر وقت با فرانسه بازی کردیم و شیش هیچ بردیم منم باور میکنم جادو در کاره، احتمالاً آلمان که به برزیل میزبان جام جهانی هفت تا گل زد استاد همه جادوگران رو با خودش برده بوده خخخخخخ
  • کارن ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    قرن بیست ویک وخرافه پرستی خوبه حالا اعتقاد به جادو نداری!! ((شاید عزیزی خادم نداند اما «م.ت» سرمربی سابق ... سکته کرد و لال شد! آقای «ف» سرمربی سابق تیم ملی ... و همکارش آقای «ب» چه شدند؟ اولی در جوانی درگذشت و دومی‌هم آخر وعاقبت خوبی پیدا نکرد (ر) هم که محبوبیتشو از دست داد)) مگه دوپینگه که عوارض داشته باشه باعث مرگ وبیماری بشه
  • امید ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    به نظرم خودشم مریدش بودحالابااین بدبخت بدشده
    • بلبل زبون ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      خود فرياد شيران واسه كمك خواستن براي روپوش گذاشتن رو گندكاريهاي خانواده ش رفته بود پيش الف-الف. و التماس مي كرد كه آبروشون نره! اما ازونجايي كه خوبان عالم با كلاهبردارها همكاري نمي كنند، فريادشيران كه از فاميليش هم مشخصه نرمال نيست، خونش به جوش اومده و عليه خوبان عالم بد ميگه!!! خوشم مياد پته خودش و خانواده ش بريزه رو آب ، بعد ببينيم بازم بلبل زبوني مي كنه يا ميره تو صد تا سوراخ قايم مي شه.
  • رامين ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    منم شنيده بودم حسينى تو لوازم رحمتى طلسم ميزاشت سال آخر كه رحمتيو حذف كنه
  • استقلال کبیر ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    چرا میگیم کی‌روش فوق العاده است چون که تا قبل اون تنها رویامون این بود که بریم جام جهانی اما بعد از کی‌روش نرفتنمون به جام جهانی فاجعه بود
    • تاجی اصیل ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      از خودش فوق العاده تر، بیانیه هاش علیه تیم حریف بود !
  • !!! ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    اینها همه راسته و من خیلی ها رو دیدم که با سحر و جادو و علوم غریبه تم خودشون به همه‌جا رسیدن هم بقیه رو به خاک سیاه نشوندند کاش من ادرس و شماره این الف الف داشتم جراتشم داشتم پولشم داشتم ولی شما آقا نادر شما که راست میگی فقط واسه کنجکاوی رفته بودی.
  • گلمراد ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    کجاش بده؟بازی با امارات پنالتی کنسل شد،شجاع برگشت زمین،بازی با لبنان هم در عرض 5 دقیق دو گل زدیم،بردیم،این از نفس خوبان عالم هست!!
  • م ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    طلسم و جادو وجود داره ادمشم وجود داره اونیکه اعتقاد نداره مشکل خودش هست ولی چون تو این وادی دزد و کلاهبردار و شیاد هم زیاده اصلیا به حاشیه کشیده شدند خیلی از سران این مملکت که اسمشون و نمیشه اورد خودشون بالای 50 تا موکل داشتند و دارند
  • علیرضا ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    دست خدا بالای همه دست هاست یدالله فوق ایدیهم متاسفانه وقتی ارزش تخصص ومدیرت و برنامه ریزی پایین میاد جامعه خودبخود به سمت جادو میره البته مسایل بالااصلا خرافت نیست ولی قدرت ایمان وتخصص ومدیریت خیلی بالاتر است.
  • شرياد فيران :)) ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    چقدر آخه اين فرياد شيران بدبخته كه براي اينكه ديده بشه دست به هركار ميزنه!!!! تا اين حد درمونده جلب توجه هست كه از اسم الف الف مي خواد سوء استفاده كنه كه مردم اسمِ فريادشيرانو يادشون بياد دوباره!!!! آدم انقدر بدبخت!!
  • رضا.سپه ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    اگه با سحر و جادو دوازده بازی رو بردیم ،و می توان با سحر و جادو همه تیم ها رو برد این که اشکالی ندارد.همین طوری با سحر و جادو ادامه می دهیم تا قهرمان جهان شویم. بعد قابل توجه آقای فریاد ناشیران باید عرض کنم ایران فقط با یک لباس بازی نکرد چون هم با لباس قرمز بازی کرده هم با لباس سیاه این بشر بی انصاف ترین ولی وجدان ترین انسان هست.که فکر می کنید فقط خودش ومحمد مایلی کودن درست میگن و با آبروی دیگران بازی می کنند. در ضمن کوروش باقری بهترین مربی تاریخ وزنه برداری ایران و حسین رضازاده بهترین وزنه‌بردار تاریخ ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی