نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مستند بلند «رویاهای خالکوبی شده» به کارگردانی مهدی گنجی در مراسم اختتامیه و در بخش فیلم‌های بلند فوتبالی، تقدیرنامه هیات داوران و مدال بلورین جشنواره میلان را دریافت کرد.

خبرورزشی - در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان ۲۰۲۱ که شب گذشته برگزار شد، سیدمجتبی علوی، دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران تقدیرنامه هیات داوران و مدال بلورین جشنواره برای مستند «رویاهای خالکوبی شده» را از فرانکو اسکانی، رئیس فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی دریافت کرد.

در آیین پایانی این رویداد که با پیام توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک برگزار شد، چهره های مطرح فرهنگی و ورزشی از جمله شهردار میلان، مدیران باشگاه های آث میلان و اینترمیلان، رئال مادرید و دیگر چهره های فرهنگی ایتالیا حضور داشتند.

مستند بلند «رویاهای خالکوبی شده که در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت، داستان چند نوجوان عاشق فوتبال از چهار گوشه ایران است که با هم رقابت می‌کنند تا بتوانند برای آموزش فوتبال زیر نظر مربیان حرفه‌ای لالیگا به اسپانیا بروند. رویاهای خالکوبی شده به تهیه‌کنندگی بهزاد توکلی در چند شهر مختلف ایران و سه شهر اسپانیا تصویربرداری شده است که در بین آثار ۱۲۰ کشور در جشنواره میلان مورد تقدیر قرار گرفت.

عکس| ورزش ایران مدال بلورین جشنواره میلان را دریافت کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی