نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
۳ |
۵
ماهی علی دایی سوژه فضای مجازی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامگذاری یک ماهی به نام علی دایی سوژه فضای مجازی شد.

نامگذاری یک ماهی به نام اسطوره فوتبال ایران از صبح امروز تا حالا تبدیل به سوژه فضای مجازی شده و بسیاری از فعالان این عرصه با این قضیه شوخی کردند.

در همین راستا ویدیو هایی از علی دایی منتشر شد و خیلی‌ها به این ماجرا پرداختند.

با این که خود علی دایی هنوز به صورت رسمی واکنشی به این ماجرا نشان نداده ولی اصل خبر نامگذاری یک ماهی به نام علی دایی تبدیل به سوژه ای طنز در فضای مجازی شده است البته نه به اندازه ماجرای مصاحبه علی دایی در مورد عباس بوعذار!

ماهی علی دایی سوژه فضای مجازی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    یعنی اونی که این نام را انتخاب کرده. خدایی چند چند بود با خود اش!!!!!!! در دنیا مرسوم هست مثلا در زمینه محیط زیست همچین نام گذاری را با اسم دانشمند زیست محیطی..فلان.. انجام می دهند می توانسنتد اسم منطقه ای که اون ماهی زندگی می کند . یا رودخانه یا کوه... به نام ان ماهی بگذارند.. به علی دایی چه ارتباطی دارد ماهی ..... علی دایی را می توان در حوزه ورزش قدردانی کرد . نه در ماهی ... می خواهید از علی دایی قدر دانی کنید . خوب یک ورزشگاه خوب بزنید . کنار ازادی . اسم اش بزارید . دایی!!! فقط بلد هستیم قدر دانی کنیم بدون اینکه کوچکترین هزینه کرده باشیم.. خشک خالی .. پس فردا هم یک نوع سنگ کانی در ایران یافت می شود . نام اش را چی بگذاریم . پلنگ جویبار.. از نوع سنگی... بابا جمع کنید . خیری نیست شر نرسانید!!!!!!!
  • مجهول الهویه ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اصلا خوشگل هم که نیست این ماهی. شاید مصری ها خوششون اومد بخاطر صلاح ولی ایرانیها اکثرا خوششون نیومده. میدونم نیت مهمه ولی خب یه خیابون یه میدون یه ورزشگاه یه دانشگاه علوم‌ورزشی یه سال یه بخشی از سیارات یه عنصر شیمی یه اصل علمی توی متالورژی این همه مورد آخه ماهی!. اونم این ماهی!
  • اذربایجان IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    به نظر من اقای دایی ادم عصبی هست نمیشه اسم ماهی راروش گذاشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی