نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
گابریل کالدرون
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس گفت: همچنان منتظر دریافت کل پول کالدرون هستیم.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مدتی پیش حدود ۷۰۰ هزار یورو طلب خود به گابریل کالدرون و خواکین را به حساب این مربیان در سوییس واریز کرده تاکنون خبری از تایید به حساب نشستن کل این مبلغ به حساب آنها نشده است.

در همین ارتباط ملانی شایر، وکیل سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس اظهار داشت: تاکنون کل پول را دریافت نکرده ایم و منتظر این موضوع  هستیم.

وکیل کالدرون پس از وصول کل طلب این مربی باید این موضوع را به اطلاع فیفا برساند تا پس از آن پنجره نقل و انقالاتی سرخ پوشان باز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    شرط می بندم .که کل پول را نریختند!!!! اقای صدری در باشگاه پرسپولیس به دنبال چه می گردی . لیگ تمام شد. اسپانسر پیدا نکردی!! شما بر چه حسابی در این مدت 80میلیارد قرض گرفتی و به پرسپولیس خرج کردی . اگه تحریم اجازه ندهد . و پاداش اسیایی نتوانید بگیرید . مسله پول قرض را چگونه حل خواهید کرد. شما توی یکسال فقط قرض گرفتن بلد بودید. با یک استعفا خوشحالمان کن.. وزیر جدید تو را بازی می دهد. خود ات را پیش طرفدار از این خرابتر نکن.. نذار کاستی وزارت را گردن تو باندازند . امسال پرسپولیس را وزارت بی تکلیف خواهد گذاشت . جای تو بودم . شبانه مشکلات را می گفتم. بعد الفرار. گول کت و شلوار الکی مدیریت را نخور . به حساب شما نوشته می شود. مشکلات.
    • شاهکار ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      خب پس پول صندوق حمایت از مستضعفان رسید به یه مستضعف از کشور ارژانتین،مطمین باشید همین پول یه روز یقتونو میگیره
    • طغرل ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      عجب،حالا که اینهمه کار کرده و بدهی رو داده میگید باید بره،شماها واقعا نمک میخورید نمکدونو میشکونید،جالبه تا یکی دو هفته قبل التماسشو میکردید که پول جور کنه،حالا میگید چرا قرض گرفته؟اولا که چندین ساله از این پولهای بی حساب و کتاب زیاد واریز شده به حسابتون و جالبه از پارسال هرچی خرج میکنید میگید از پاداش اسیایی هست،چیزی که هنوز نگرفتید و اصلا ممکنه بخاطر شکایت النصر اونم از حسابتون پاک بشه،ولی جالبه هنوز توهم دارید که وزیر نمیخاد کارگزار بگیرید ولی واقعیت اینه که چون استقلال کارگزار 500تایی گرفته اینا هم مجبورن یه شرکت رو پیدا کنن که همچین مبلغی رو بده چون هر شرکتی بیاد و کمتر از این بده،همین شما میرید مدیریت رو پاره میکنید،و اینکه حتی شرکتی حاضر به پرداخت 180تا هم نشده،بله مشکل شما کارگزار خوب استقلال هست،سردار مبلغی گرفته که فکر کردنش برای شما قفله.بجای هوچیگری و انگ زدن به اینو اون،بهتره قبول کنید تیمتون در حد همون کارگزار 100میلیاردی هست
    • ارتش سرخ ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      ٱقای شاهکار ربطی به تو نداره پولهایی که کیسه ولخرجی میکنه از ٱن مستضعفین اگه باشه این هم مال مستضعفین است ٱنوقت یقعه شما نمیگیره چون ۴۵۰میلیارد به ږسنتد دادید و۶۰۰دلار به ٱن سیاه دادید بگو شما ازکجا ٱوردیدحرف منتطقی بزن از روی معده حرف نزن خریدارنداره می بینیم زیاد تکبر و غرور سرپات گرفته فکری به حال استراماچونی و ملیچ ودیاباته وپادوانی کنید روزی می رسه که این غرورشماشکسته بشه انشالله ٱنروز هم دیر نیست همین نزدیکی هاست دوباره به غارها پناهنده می شوید
    • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      یه مهاجم دیگه هم میخوان جذب کنن ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار...اینم حتما از پول فروش قایدیه:)
  • Ha ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    صندوق اشتغال محرومان و بابا حمید هست خیالتون راحت
    • کیسه سوز IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      فعلا که دست شما تا ته تو جیب بابا حمیدتونه پس حرف اضافه نزن کیسه کش
  • پرسپولیس ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    اگر از اول شماره حساب در قطر میداد تا الان پنجره نقل و انتقالاتی باز شده بود ، واضحه که آقای کالدرون همکاری نکرد!
  • تاج کبیر ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    بنظرم افشین سرپرست یه کاری کرده خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی