نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی کاپیتان آرژانتین ابراز امیدواری کرد پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش، سال ۲۰۲۱ را در بهترین شرایط ممکن به پایان برساند.

لیونل مسی فوق‌ستاره تیم ملی آرژانتین پس از قطعی شدن صعود این تیم به مرحله پایانی این رقابت‌ها درباره وضعیت خود و بازی با برزیل حرف زد.

او که ۲ بازی اخیر پاری‌سن‌ژرمن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما موفق شد با ریکاوری به موقع خودش را به ۲ بازی اخیر تیم ملی آرژانتین برساند، پس از تساوی بدون گل مقابل برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: «خوشبختانه باید بگویم که حال من کاملاً خوب است. در غیر این‌صورت نمی‌توانستم بازی کنم. مدتی بود که بازی نکرده بودم، برای همین بازی در چنین بازی سرعتی و پرفشار آسان نبود. حالا در وضعیت خوبی هستم و می‌دانم که رفته‌رفته بهتر شده و به آمادگی لازم خواهم رسید. امیدوارم سال را با خوبی به پایان ببرم.»

مسی ادامه داد: «ما با این ذهنیت پا به این دیدار گذاشتیم که می‌توانیم برنده بازی باشیم. سعی کردیم مقابل برزیل بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم، اما آسان نبود. بازی سخت و حساسی بود. ما موفق به کسب پیروزی نشدیم، اما مهمترین چیز این بود که شکست نخوردیم. ما عالی بازی کردیم و به پیشرفت‌مان ادامه می‌دهیم.»

مسی در صحنه ای نسبت به داوری این بازی اعتراض داشت. او روی یک صحنه به همراه آنخل دی ماریا به داور مسابقه اعتراض کردند که البته مسی پس از آن سعی کرد تا هم تیمی خود را آرام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی