فرشاد پیوس و کوروش برمک
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کوروش برمک بازیکن سابق پرسپولیس گفت: آقای محمودزاده، آقای سهیل مهدی با تلفن بازی‌های را جابه‌جا نکنید. من ناراحت این مسئله هستم.

کوروش برمک دستیار فرشاد پیوس در تیم شهرداری آستارا در مورد حواشی بازی با ملوان انزلی در هفته ششم لیگ آزادگان، مصاحبه ای انجام داد. خلاصه ای از این مصاحبه را در زیر می خوانید:

* ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه از مسابقه ما گذشت، به ناظر بازی گفتیم نگاه کنید دورتادور استادیوم تماشاگر آمده، حدود ۵۰۰ نفر بودند. گفتم آیا فدراسیون مجوز داده؟ ناظر گفت خیر، کارشکنی از طرف شما است. مسئول امنیت اینجا شما هستید. گفتم من مربی هستم. هرچه که هست باید بازی را متوقف کنید تا این تماشاگر برود. ما در چوکای تالش بازی خیلی مهمی با شهرداری بندرعباس داشتیم‌. هواداران‌مان پشت در استادیوم آمدند. یگان ویژه به یک نفر اجازه ورود نداد. فریبرز محمودزاده مقابل همه هواداران به من گفت شما نمی‌دانی که باید تیمت را اتوبوس بیاوری و هواداران را نیاوری؟ من گفتم چشم حق با شماست. با هوادارن صحبت کردیم و آن‌ها رفتند.

* چطور می‌شود حدود ۵۰۰ هوادار وارد ورزشگاه شوند؟ همه هواداران برای من محترم هستند اما دلم از این می‌سوزد که حق هواداران شهرم پایمال شد. به مسئول نیروی انتظامی گفتم تماشاگر پشت دروازه ما رفته است، حداقل آن‌ها را پشت دروازه خودشان ببرید، به دروازه‌بان من بی حرمتی کردند.

* پژمان نوری شاگرد من در ملوان بوده، مازیار زارع از پیشکسوتان و مربیان خوب کشور است. هر دو برایم محترم هستند اما برد به چه قیمت؟ این سه امتیاز حلال نیست. حق‌الناس بر گردنشان است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهند امسال ملوان صعود کند. تمام تیم‌ها بدانند، ملوان با تمام تماشاگرانش می‌خواهد بازی کند. برای محمودزاده متاسفم که ناظر بازی به او می‌گوید اینجا نمی‌شود اما محمودزاده گفت به هر قیمتی شده بازی باید برگزار شود.

*خواهش می‌کنم به داد این فوتبال برسید. امسال می‌خواهند ملوان به لیگ برتر برسد. نوش جانشان، به تیم‌های دیگر می‌گویم که برای رتبه دوم بجنگند.

انتقاد شدیداللحن یک پرسپولیسی از ملوانی‌ها/ مازیار تهدید کرد فدراسیون را به آتش می‌کشد/ توهین نکن آقا پژمان!/ می‌خواهند ملوان را به لیگ برتر بیاورند

* پژمان نوری به لیدرها زنگ زد و گفت طوری فیلم بگیرید که انگار هواداران شهرداری آستارا هم آمده‌اند این‌ها نمی‌فهمند. او لفظی را به کار برد که باعث عصبانیت نیمکت ما شد. از پژمان نوری بعید است. او بازیکن بزرگی بود و الان مدیرعامل یک باشگاه ریشه‌دار است. به آستارا توهین می‌کنی؟ من خجالت می‌کشم. امتیاز گرفتن به چه قیمت؟ به خدا قسم این امتیاز حلال نیست.

* چه در دورانی که بازی می‌کردم و چه در ۱۸ سال مربیگری دروغگو نبودم. همیشه حق را گفتم. کاری به این بازی ندارم. دلم به حال فوتبال کشورم می‌سوزد که همه چیز با تلفن حل می‌شود! آقای محمودزاده، آقای سهیل مهدی با تلفن، بازی‌های را جابه‌جا نکنید. من ناراحت این مساله هستم. به داد این فوتبال برسید. به همه تیم‌ها هم هشدار می‌دهم.

* دقیقه ۷ بازی خطا شد، ما گفتیم خطا بود. مازیار زارع داد زد به خدا قسم استادیوم را به آتش می‌کشم اگر داور در این بازی پنالتی بگیرد. در دو صحنه، صددرصد بازیکن ما را زدند اما داور جرات نکرد سوت بزند. ما خواهان عدالت هستیم. نباید هر مربی به خودش اجازه بدهد فدراسیون، سازمان لیگ و داور را تهدید کند. این چه فوتبال کثیفی است؟

*می‌خواهم من را احضار کنند، بروم و از تیمم، هوادارانمان و فوتبال کشورمان دفاع کنم. می‌خواهم این رابطه‌ها و تلفن بازی‌ها تمام شود. مگر مازیار زارع چکار کرد؟ به صورت علنی تهدید کرد که فدراسیون فوتبال را به آتش می‌کشد و اسم بهاروند و عزیزی‌خادم را برد. چه شد؟ دوباره می‌آید و تهدید می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی TR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    آقای برمک ، تیم میزبان مسئول برگزاری مسابقه ست ، اگه وظیفه تون رو خوب انجام می‌دادید مشکل پیش نمیومد ، اگه کارتون رو درست انجام میدادید نباید تماشاگر راه می‌دادید ، و الان بخاطر ضعف میزبانی خودتون داری غر میزنی ، عجیبه
  • محسن IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    خجالت بکش آقای برمک.مردم بازی را دیدم درست است که شهرداری آستارا هم بازی خوبی انجام داد اما تیم ملوان به مراتب از آستارا برتر بود و باید چند گل هم به آستارا میزد.در ضمن در خصوص ورود هواداران هم شما میزبان بودید و با تمهیداتی برای جلوگیری از ورود هواداران هر دو تیم می اندیشیدید اصلا شاید آنها عوامل شما بودند که میخواستند باشگاه ملوان را زیر سوال ببرند
  • مصطفی IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    در اینکه باید همه چی بطور شفاف و روشن باشد مثل حضور تماشاگر حرف درستی است منتها اینکه فرضا مازیار زارع داد بزند داور اگه خطا بگیره فدراسیون رو به اتش میکشم !!!! با این تهدید داور بخواد چشم پوشی کند و بترسه که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه و اگه قرار بود ملوان به لیگ برتر بیاد به شکلی که ادعا میکنید باید سالها پیش امده بود و الان ملوان دسته یک نبود در اینکه جسته و گریخته اشتباهاتی تعمدی در این فوتبال وجود داره شکی نیست ولی نه به شکلی که شما میفرمائید اگه اقای سهیل و عزیزی خادم دستشون در اینکار باشه که قبل بازی هماهنگ شده نیازی نیست مازیار بگه اتیش میزنم و در اخر اگه تیم شما برنده میشد بازم این حرفا رو میزدید ؟ اینکه ملوان رو میخوان بیارن لیگ برتر این شائبه رو به وجود میارید که اگه زحمت کشید و تیم بالا امد میگید دیدید گفتم و اگه نتونست سهمیه ی لیگ برتری رو بدست بیاره مدعی میشید حتما که من گفتم و جرات نکردن ملوان رو بیارن به لیگ برتر
  • حمیدعلوی US ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید دم مازیار زارع وپژمان نوری گرم
  • آنالیزور DE ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    اگر افراد سالم و پاکدست روی صندلی های مدیریتی نشسته باشند از این تهدیدها و رجز خوانی ها نباید بترسند ! اما از مدیریت هردمبیلی هستش که زورگویان خوشگلی که از قدیم در خانه شان ضعیف کشی کرده اند و برای افراد بی دفاع شاخ شونه کشیدن به اون باوری رسیدن که جلوشون کسی رو نبینن و کسی جلودارشون نباشه
  • شجاع IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    اقای برمک چرا فرافکنی می کنی ایا پای ادعای که می کنی هستی؟ فوتبال یکسرش برد و یکسرش باخته بجای توجیه کردن باخت خودتان تلاشتان را بیشتر کنید اگر یادت باشه در چوکا تالش هم اینطور رفتار می کردی نتیجه این شد که تیم را به دسته دوم بردی واینهمه پول هم گرفتی تهمت زدن کار خوبی نیست
  • ارون IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    ملوان عشق است برو جلو تیم ریشه دار تو قهرمانی جای تو در لیگ برتر خالیست کور شودکسی که نتواند ببیند تو قلبی❤
  • ارون IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    تو قلبی ملوان برو به اوج
  • حمید جهانی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    امثال فرشاد پیوس که چون سبقه بازی خوبی دارن ولی توانمندی دیگه ای توی بقیه موارد فنی ندارن فقط میتونن با این حاشیه ها نقاط ضعف خودشون رو پنهان کنن.کل بازی دو تا توپ توی ۱۸ ملوان نیومده.یکی خوردن.چهل تا نخوردن.بعدش میگن هوا و زمین سکو و....بر فرض تماشاگر شریف و فوتبال فهم آستارایی هم توی استادیوم بود.اولین کسانی که به تاکتیکی و بی نظمی و بی ساختار بودن نحوه بازیتون خرده میگرفت همون تماشاگرا بودن.زارع چی گفته.نوری در گوش کی چی گفته.بابا شماها مثلا الگو فوتبال نسل های قبلین.جای اینکه دنبال عیب دیگران بگردی دنبال این باش مثل پایان رافت و ... تیم منسجمی بسازی که حتی وقتی نتیجه نمیگیره همه تیمش رو تحسین کنن.
  • امیرحسین IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اقای برمک هر دو صحنه که شما میگید پنالتی اعلام شدکه الکی و الکی توهین میکنید در برنامه فوتبال یک اعلام شد هر دو صحنه پنالتی نبوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی