هادی طباطبایی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هادی طباطبایی گفت: اگر فیلم بازی را یک‌بار دیگر تماشا کنید می‌بینید که در اکثر دقایق بازی بین خطوط سه‌گانه ما یعنی مدافعان، بازیکنان خط میانی و مهاجمانمان، چه فاصله یا به‌اصطلاح گپ زیادی وجود دارد.

حاشیه های پخش زنده و کارشناسی بازی تیم های ایران و سوریه هچنان ادامه دارد. کارشناس شبکه ۳ در این بازی هادی طباطبایی بود که اعتقاد داشت تیم ملی باید دیدارهایی مانند سوریه را به چشم یک بازی تدارکاتی ببیند. مجری برنامه هم از یک هنرپیشه قدردانی می کرد. حالا صحبت های طباطبایی را در زیر بخوانید؛ او در مصاحبه ای از آنچه در شبکه ۳ گفت به شدت دفاع کرد:

*وقتی به آمار دیدارهایمان با تیم ملی سوریه رجوع می‌کنیم، می‌بینیم که این تیم هیچ‌گاه مقابل تیم ملی ایران حرفی برای گفتن نداشته است، پس به‌سادگی می‌توان نتیجه گرفت سوریه نمی‌تواند رقیب خطرناکی برای فوتبال ایران به شمار بیاید، اما متأسفانه این ما هستیم که فوتبالمان را دست‌کم می‌گیریم. بچه‌های ما بایستی با این ذهنیت و باور پا به زمین مسابقه بگذارند که از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند، نه اینکه با بزرگ جلوه دادن هر حریفی بخواهیم در بچه‌هایمان انگیزه مضاعف ایجاد کنیم.

*می‌دانید چرا این تیم همان نسل طلایی فوتبال ایران است؟ به خاطر اینکه ما فقط ۱۱ بازیکن نداریم. نیمکت تیم ملی از هرزمانی قدرتمندتر است و این برای هر تیمی یک موهبت بزرگ است. کافی است به نفراتمان در درون دروازه بپردازیم تا متوجه قدرت نسل کنونی شویم. ببینید تیم ملی در سخت‌ترین پست خودش یعنی دروازه‌بان در حال حاضر سه گلر لژیونر دارد. فراموش نکنیم، حرفه‌ای‌ها به‌سختی این پست را به هرکسی می‌دهند و این در حالی است که فوتبال ایران تا ۱۰ سال گذشته برای داشتن یک گلر قابل‌اعتنا، مجبور به وضع قانون منع ورود گلر خارجی شده بود. آیا به نظر شما این حرف‌های من غیرمنطقی است؟

*من به همین دلایل گفتم که قدر این بازی‌ها را بدانید که البته هنوز هم بر ادعای خود هستم. ما ۱۲ بازی این‌چنینی را برگزار کردیم. آیا می‌دانید اگر با همان رویکردِ بازی‌های تدارکاتی به این مسابقات نگاه می‌کردیم، امروز تا چه حد نسبت به رقبایمان جلوتر بودیم. آن‌هایی که از روز گذشته نسبت به این صحبت‌های من موضع گرفته‌اند به من بگویند کجای این حرف اشتباه است؟ تصور نکنید من اهمیت بازی‌های مقدماتی جام جهانی را نمی‌دانم اما با صرف به این مطلب چنین نظری را مطرح می‌کنم.

*زمین خراب است؟ بله من هم چشم دارم و می‌بینم.یک‌زمان مسیر توپ عوض شود، یا توپ جلوی پاهای تو زمین می‌خورد و تو نمی‌توانی آن را به‌درستی استپ کنی کاملاً می‌پذیرم، اما شکل زمین به‌هیچ‌وجه به شکل حرکتی تیم ارتباطی ندارد. زمین ناهموار کیفیت بازی را کاهش می‌دهد اما در روند حرکتی تیم تفاوتی ایجاد نمی‌کند. درست مثل تفاوت رانندگی در زمین آسفالت و زمین خاکی می‌ماند.

دفاعیه کارشناس شبکه ۳ از اظهاراتش/ سبک بازی تیم‌ملی متعلق به ۳۰ سال گذشته است/ در باد این پیروزی‌ها نخوابید/ چشم دارم و می‌بینم که زمین خراب است!

*برای عرض‌اندام مقابل تیم‌های مطرح دنیا باید به دنبال ارائه فوتبال فرا آسیایی باشیم. اگر فیلم بازی را یک‌بار دیگر تماشا کنید می‌بینید که در اکثر دقایق بازی بین خطوط سه‌گانه ما یعنی مدافعان، بازیکنان خط میانی و مهاجمانمان، چه فاصله یا به‌اصطلاح گپ زیادی وجود دارد. یا در زمان حمله به سمت دروازه حریف، در داخل ۱۸ قدم چند نفر را در اختیار داریم. برای مثال در زمان به ثمر رسیدن گل سوم توسط قلی زاده با مدافعان سوری ۴ به ۲ بودیم و اگر خلاقیت بی‌نظیر این بازیکن نبود، درصد به ثمر رسیدن گل سوم خیلی کم بود.

* این نکته را هم باید درخصوص مدافعان کناری اشاره کنم که معمولاً هرزمان یکی از آن‌ها نفوذ می‌کند، دیگری در کنار دو مدافع مرکزی می‌ایستد که با احترام مجبورم بگویم که این نوع بازی متعلق به ۳ دهه گذشته است. این در حالی است که وقتی سعید عزت‌اللهی به‌عنوان هافبک دفاعی پستش را ترک نمی‌کند دیگر نیازی به ماندن یکی از دو مدافع کناری نیست.

*۴۵ سال است که در باد این بردها خوابیدیم و نتوانستیم قهرمان آسیا شویم، چراکه در طی این ۵ دهه اخیر آنجا که باید می‌بردیم بازی را به حریفانمان واگذار کردیم. مگر تیم ملی ایتالیا اخیراً رکوردی را همراه با مانچینی در ارتباط با تعداد بازی‌های بدون باخت به ثبت نرساند اما امروز حضورش در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چرا راه دور برویم، مگر همین کارلوس کی روش نیز پیش از شکست مقابل عراق و یا ژاپن در دو جام ملت‌های آسیا نتایج بدی می‌گرفت؟ اما آنجا که وقت بردن بود قافیه را به حریفش واگذار کرد و در طی ۸ سال حضورش دستش از جام کوتاه ماند. من مثل همه مردم با این بردها کیف می‌کنم اما حرفم این است که این بردها باعث نشود چشممان را بر نقاط ضعف تیم ببندیم و اِلا چه کسی است که از بردن تیم ملی خوشحال نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • توفان DK ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    در زمان گل سوم 4 به 2 بودیم!!!! شگفتا. این هم کارشناسیه؟ از نظر من که خیلی هم عالیه. صد حمله قوی و دفاع عقب مانده حریف! یعنی واقعن و جدی این جناب کارشناس انتظار داشته در زمان حمله 4 مهاجم در برابر 2 مدافع در محوطه جریمه حریف باشند؟ در ضمن خدمت ایشان عرض کنم که این بازی افتضاح تیم ملی ناشی از تاکتیک های مربی اروپایی است. در بسیاری از بازی های ملی و باشگاهی اروپایی گاه 7- 6 و حتا 8 مدافع در برابر 3-2 مهاجم در محوطه جریمه خود ظاهر می شوند و مهاحمان بی خلاقیت از بین ان ها گل می زنند.. چی شد نتیجه این کارشناسی جناب کارشناس!!!
    • ع م IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      درسته بردیم و لذت هم بردیم اما وقت انتقاد الان هست نه زمانی که کار از کار گذشته. هیچکس نباید به خاطر این انتقادات مکدر بشه و فکر کنه اشاره به کمی و کاستی ها باعث تضعیف ما میشه. اگر منطقی فکر کنیم به نفعمونه که این انتقادات رو مطرح کنیم و در پی رفع اشکالات باشیم. حالا که ما تونستیم به این مرحله برسیم نباید فکر کنیم کار تموم شده و باید جسور باشیم و به جام جهانی فکر کنیم. همه منتظریم در جام جهانی یک عملکرد درخشان از تیم ملی ببینیم باید بپذیریم تیم هایی که تا حالا شکستشون دادیم اصلاً قابل قیاس با ضعیف ترین تیم های جام جهانی هم نیستن و باید کمترین اشتباه رو در دفاع داشته باشیم در خط حمله هم مهره های ارزشمندی داریم که نقطه قوت ما هستن. طباطبائی به نظر من درست گفته. ما کاملاً با یک فوتبال ایرانی برنده بازی شدیم.
    • ساوالان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      من با نقد تیم ملی حرف ندارم . چون نقد باید باشد. چه خوب چه بد!!!!!!!! مشکل من با این تازه زبان باز کرده هاست . زمان کیروش کجا بودید . جرات داشتید . یک کلمه درباره تیم ملی حرف بزنید . !!!!!!!!
    • کیسه کش متوهم IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      آقای طباطبایی سبک بازی ایران زمینی و شناور هست اون کی میگی فوتبال ما تاکتیک ما سی سال هست اون تفکرات تو مثل دوران سی سال حرف میزنی اون زمان کیروش با یه روش،دفاعی با یه سبک دفاعی با همه تیم های بازی می کرد چرا سگوت می کرد مثلا کیروش سبک بازی دفاعی خودش مقابل بازی مراکش و پرتقال همون سبک تو بازی با لبنان و سوریه و عراق بکار می برد به جای حسادت و توهم یه کمی منطقی باشید اسکوچیچ بهترین نتایج گرفت خاری برای آدم های کوچک مثل شما ها شده
    • سیا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      عزیز، سوریه باید مثل حریف تدارکاتی برای اجرای تاکتیک باهاش بازی میشد نه از بردنش کیف کنیم
    • حمید علوی CA ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      ۱) چرا در تلویزیون به هر بازیکن سابق فوتبال میگن کارشناس ۲) کلأ چرا در فرهنگ ما به هر بازیکن سابق تیم میگیم پیشکسوت ؟! لزومن اینطور نیست که هر کسی قبلا فوتبال بازی کرده، الان کارشناس فوتبال باشه و هر بازیکن سابق شایسته ی عنوان پیشکسوت باشه.
    • علی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      عزیز من بحث اینکه چرا با اینهمه مهاجم خوبی که داریم باید حتی جلوی تیمهایی مثل سوریه و لبنان و اینجور تیمها تک مهاجمه بازی کنیم، طباطبایی درست میگه، توی جام جهانی با تک مهاجم به جایی نمیریسم، این بازی ها تدارکاتی های خوبی هستن که سرمربی از بازیکنا و پتانسیل همه استفاده کنه تا زمان جام جهانی فکر تازه یاد تغیر تاکتیک نیوفته، رسما اسکو روحیه نیمکت نشین هارو نابود کرد با عدم تعویضهاش، تعویض های دقیقه 80 به بعد و دست نزدن به ترکیب ثابتش، چرا نباید دومهاجمه بازی کنیم وقتی اینهمه مهاجم تاپ داریم
    • کیوان ارجمند US ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      آقای حمید علوی کاربر لنگی طباطبایی پیشکسوت نیست ولی محمود فکری پیشکسوته برو خجالت بکش
    • مجتبی هاشمی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      با این پول از اسکو بهتر گیر نمیاری .اگر بخوایم از مربیان بی دانش داخلی هم انتخاب کنیم خیلی بیشتر پول میخوان تازه اندازه اسکو هم دانش ندارن.مربی برند خارجی هم بخوایم بیاریم پول زیادی میخواد که تو این وضع اقتصادی بهتر که نیاریم
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      باز هم مثل بازی های گذشته دیدیم که تیم ملی ایران با سرمربیگری اسکوچیچ هیچگونه برنامه و تاکتیک و استراتژی نداره و بازیکنان بی هدف و سردرگم در زمین هستن و بازی بسیار کسالت آوره. کافیه قبل شروع بازی تلویزیون رو خاموش کنید و بعد روشن کنید و می بینید که تیم ملی ایران با اینهمه لژیونر در مقابل تیم درجه 4 آسیا بازی رو برده. مطمئن باشید چیزی رو از دست نمی دید. چون در جریان مسابقه شما فوتبالی نمی بینید و گل های ایران هم صرفا به خاطر ضعیف بودن تیم هایی که در گروهمون هستن و خلاقیت خود بازیکنان به ثمر می رسه. واقعا بازی مفتضحانه ای رو شاهد بودیم چون اصلا فوتبالی در شان تیم ملی ایران با داشتن بهترین بازیکنان که اکثرا لژیونر هستن ندیدیم.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      کمدی‌ترین قسمت بازی اونجایی بود که ایران می خواست میلاد سرلک رو وارد زمین کنه و وحید هاشمیان یک دفتر بزرگ و قطور دستش گرفته بود و مدام جلوی دوربین ها ورقش می زد و با میلاد صحبت می کرد. انگار اصلا تیم تاکتیک و استراتزی داره و وحید هاشمیان فکر می کنه گواردیولاست. این ورق زدن ها فقط یک ژست بیخود جلوی دوربین های تلویریونی بود برای اینکه نشون بدن آره ما تاکتیک و استراتژی داریم و با برنامه داریم پیش میریم. در طول 90 دقیقه ما هیچ فوتبالی از ایران شاهد نبودیم. اونایی که فهم فوتبال دارن می فهمن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      اصلا هدف اسکوچیچ از آوردن مهدی قایدی دقیقه 90 چی بود. مطمئنا توهین آشکار به استقلالی ها و خود مهدی قایدی بود و دم تکان دادن برای لنگی های حکومتی. در بازی های قبلی هم اینکارو تکرار کرده بود. اصلا مگه ایران یک بر صفر جلو بود که مثلا این تعویض باعث بشه که وقتی تلف بشه تا بازی رو ببریم؟ ما 3 بر صفر از سوریه جلو بودیم و تعویض قایدی جز مسخره کردن ملت فوتبال دوست چیز دیگه ای پشتش نبود چون نه قرار بود وقتی تلف بشه و نه فرصتی بود که مهدی قایدی خودش رو نشون بده. سردار آزمون 90 دقیقه بازی کرد و فقط یک گل زد و توی 90 دقیقه ما چیزی ازش ندیدیم و اسکوچیچ می تونست حداقل بعد از 2 بر صفر شدن، قایدی رو اضافه کنه. مهدی قایدی توی این بازی هایی که تیم های ضعیفی رو به روی ما قرار داشتن اگه ازش استفاده می شد می تونست خودش رو در ترکیب تیم ملی پیدا کنه ولی اسکوچیچ با بازی نداندن به مهدی قایدی اعتماد به نفس این بازیکن خلاق رو ازش گرفت.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      باز هم میگم اسکوچیچ و دستیاراش هیچکدوم در حد تیم ملی ایران نیستن و باید برای جام جهانی از یک مربی بزرگ در سطح کلاس جهانی استفاده کنیم تا با این نسل طلایی برای اولین بار از گروه خودمون صعود کنیم. با این بازی هایی که از اسکوچیچ دیدیم واقعا در جام جهانی سرافکنده بر می گردیم.
  • صابر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    متاسفم برای صدا و سیما با این به اصطلاح کارشناس فوتبال . در باد باخت ها و شکست مقابل تیم هایی مثل عراق و لبنان بخوابیم!! حتی توانایی بردن سوریه رو هم نداشتیم . یعنی سبک بازی کیروش حرف نداشت و مدرنه!! بله کیروش دستیار فرگوسن بود در نتیجه سبکش حرف نداشت :)
    • صابر حسینی US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      اگر هادی طباطبایی با ۶۰ یا ۷۰ بازی ملی کارشناس نیست پس وحید قلیچ با یه کلاس سواد کارشناسه .یک فهم و درکتون و بالا ببرید و کور کورانه رنگی نباشید
  • امیر IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    اسکوچیچ کوچک ترین تاکنیکی نداره همش بازیکنا کارو در میارن حالا یه عده میگن پس چرا ویلموتس تیمش میباخت ویلموتس همین بی تاکنیک بودنم بلد نبود می خواست یه شبه کلا تاکنیک ایرانو عوض کنه که نتیجش شکست بود
  • مهدی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    مقدماتی جام جهانی 2006 با برانکو خیلی خوب بودیم ولی با اون همه ستاره در جام جهانی جلوی مکزیک و آنگولا عملکرد ضعیفی داشتیم بنابراین با این مربی کروات در جام جهانی شانسی نداریم و نیاز به مربی بزرگتر داریم.
    • بهزاد زارع IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      برایربازی در جام جهانی باید بازی های تدراکاتی با تیم های درجه یک دنیا انجام دهبم.بازی با تیم های بزرگ برزیل ،آرژانتین،آلمان ایتالیا ،انگلیس،فرانسه،پرتقال،اسپانیا ،مکزیک،بلژیک و...
  • مهسا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    آره ما قبلا سابقه قهرمانی جام جهانی داشتیم ولی کی روش ما رو توی مرحله گروهی حذف کرد!!
  • آریا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    باخت به تیمی مثل ژاپن اون هم در مرحله نیمه نهایی جام ملتها چه ایرادی داره ؟ فوتبالی که در مدیریت ، سرمایه گذاری ، استعدادیابی ، امکانات ، رفتار حرفه ای و.... فوق العاده ضعیف است چرا باید تیمی مثل ژاپن را شکست دهد ؟ چرا ما فکر میکنیم با داشتن سرمربی بزرگ میتوانیم ضعف هایمان را پوشش دهیم؟در رنکینگ فیفا 22 هستیم ولی به لحاظ ساختاری رتبه بالای 150!!!( اندکی تفکر)
  • اشکان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    جناب طباطبایی بازی با سوریه در زمان مربیگری کارلوس کیروش رو یادشون رفته وقتی نتیجه بدون گل پایان یافت کیروش سر قوطی نوشیدنی رو گرفت روی بینی اش و به دروازبان سوریه گفت تو یه دلقکی... دوما جناب طباطبایی بفرمایند کدام تیم مربیگری کردن که حالا از فاصله بین خطوط صحبت میکنن.!؟ ایشون نظراتشون میتونه در مورد دروازه بان های تیم ملی باشه همین
    • کوروش IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      انتقاد سازنده بد نیست اما،بعداز بازی قیافه طباطبائی نشون میدادکه از برد ایران ناراحته!!مرد حسابی لااقل یه لبخند میزدی یه باریکلا ببازیکنا ومربی میگفتی،بعد انتقادت رو مطرح میکردی، در ضمن باروش سی سال پیش نمیشه بیست دقیقه طوفانی رودروازه کره جنوبی امروزی، حمله کرد وازش مساوی گرفت، شماناراحتی چون اسکوچیچ مربی تیم های درجه یک ایران نبوده وحالا مربی تیم ملی شده وداره عالی نتیجه میگیره، ما از باخت به تیم های درجه یک اروپائی ناراحت نمیشیم از باخت به قطر وبحرین وعراق ناراحت میشیم که قبلا اتفاق می افتاد ،انشاالله این بار مقابل اروپائی ها هم خوب بازی میکنند
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    خب سقف آرزوی تیم ملی همواره هم ردیف با صعود به رقابت های جام جهانی بود صعود تیم ملی به جام جهانی امر بسیار محتملی است اما تمام دغدغه ما باید این باشد که آن سه بازی که در جام جهانی انتظارمان را میکشد حداقل به چهار بازی برسد..آنچه تیم‌ملی ما نشان میدهد قطعا بهترین نمایش ممکن از پتانسیلی که دارد نیست این تیم بنظرم هنوز جای کار زیادی دارد تا از تمام سرمایه اش به نحو احسن استفاده کند اما آنچه مشخص است این تیم در مسیر پیشرفت و بهتر شدن است.. اسکوچیچ سرمربی زحمتکشی است و داره تمام تلاششو میکنه تا ضعف های تیم رو پوشش دهد..امیدوارم تیم ملی در جام جهانی مقابل تیمهای سطح اول دنیا آبرومندانه بازی کند..
  • مجیدمحمدزاده IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    جون هرکی دوس دارین از کارشناس های بدون تیم توی اینجور بازی ها استفاده نکنین،،، ما شانزده تیم لیگ برتری داریم، که با چند کمک سطح یک، میشه بیست تا مربی خوب تیمدار که حداقل حداقل از روی بیکاری و کنار گذاشته شدن، حسادت نمیکنن،،، پنج تاشون که برا کارشناسی ميان اگه همه نیان. تمام مصاحبه هایی که برعلیه اسکوچیچ و سیستم تیم ملی هست رو ببینین، به اتفاق همه افرادی هستن که توی عمرشون تیم محله اشون رو هم کوچ نکردن، یا سابقه مربی گری شون سقوط و سقوط و سقوط بوده، یا نهایتا مربی تیم نونهالان یا جوانان یک باشگاه بودن یا هستن،،، بزارین از بازی های مربی نامی تون جناب ویلموتس نجیب یکسال بگذره که همه پی حذف از مرحله مقدماتی رو به تن مون مالیده بودیم، بعد با ایتالیا مقایسه امون کنین،،، راز پنجاه سال قهرمان آسيا نشدن و بدبختی امروز غنی ترین کشور دنیا توی همین پنج حرفه: ح س ا د ت
  • احمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    حرف درست و منطقی زد اونجایی که باید ببریم میبازیم . کیروش با ۸ سال فرصت و کلی هزینه نهایتا به ژاپن باخت و حذف شدیم تو جام جهانی هم که حذف شدیم پس دقیقا هیچ دستاوردی نداشت چون تو باد رنکینگ و سوریه و لبنان و امثال این تیمها خوابیدیم و از نقاط ضعفمون که جلوی ژاپن خودشو نشون داد قافل شدیم تا کی ما به بردن سوریه و لبنان افتخار کنیم یعنی قرار نیست پیشترفت کنیم و قهرمان آسیا بشیم یا از گروهمون صعود کنیم .
  • پیام IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    چقدر نظر کارشناسی در حد آماتتور هست !!!! با همین ستاره ها زمان کیروش به سوریه لبنان و عراق می باختیم با همین تیم زمان ویلموتس از این گرده آسانتر مرحله قبل داشتیم حذف می شدیم اسکوچیچ نجات داد همه تیم ها را باید جدی گرفت آدم کوچکی مثل این آقا هیچ تجربه مربیگری نداره برای دیده شدن پیش مردم حرف های توهم آمیز میزنه
  • فرزاد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    یکی به این کارشناس حالی کنه که تیم ملی بهترین نتیجه تاریخ را گرفته مثل اینکه یادش رفته که 2 ماه پیش فقط التماس میکردیم که خوب ببازیم ، میخوای تیم بدن دستت تا تو همین نقطه اوج مردم ببینن تو کارشناس چه بلایی سر تیم ملی میاری ؟
  • مهران IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    بله بیرون گود نشستی میگی لنگش کن.امسال فسیل شده ها رو نمیدونم شما بیننده رو چی فرض میکنید که این میشه کارشناس فوتبال. بابا مگه قحط الرجاله مملکت. فیفا تشویق میکنه ای اف سی تشویق میکنه انواع اقسام سایتهای خارجی تشویق میکنن سبک بازی تیمو. دارای رکورد میشه تیم این بابا چی میزنه بگو ما هم خریداریم
  • شمسعلی. GB ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    به نظر من فدراسیون همین امروز اسکوجیچ را از سمت سرمربیگری تیم ملی ایران عزل کند و جناب هادی طباطبایی را جانشین ایشان کند تا تاکتیک های به روز این آقا را ببینیم و مجبور نباشیم دل به تاکتیکهای ۳۰ سال پیش این سرمربی کروات ببندیم
  • دست بردار استاد IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    برو بگرد ببین دیگه چی تو بازی در قیاس با سیستم بازیهای استاندارد جهانی کم بود. شاید به کارت بیاد خودشون که تیم ملی بودن تمام افتخارمون مساوی با دانمارک تو اون بمباران دانمارکیا تو بازی بود
  • ناشناس IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    فوتبال با بسکتبال فرق داره حریف های ماهمیشه عراق اردن و ......اگر انتظاردارید ده گل به سوریه بزنیم انتظار بالایی است فوتبال ما هیچوقت بالاتر ازسطح آسیا نبوده ونخواهدبد
  • j. IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    دقیقا درست میگه . من که کارشناس نیستم با وجود اینکه دو گل جلو بودیم ولی همش با اضطراب نگاه میکردم بازی رو به همین دلایلی که ایشون میگن.
  • مصطفی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    در اینکه تیم ملی ایران در این برهه از زمان با سرمربی کاربلد توانسته نتایج درخشانی کسب کنه بر هیچ کسی پوشیده نیست مگه اینکه خودشو به خواب زذه باشه جناب طباطبایی فر اسبایی که الان مدعی هستید ایا بفیر از اینکه جناب اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مسبب ان بوده تا قبل اسکوچیچ رو هم مرور کنید همبن بازیکنان طلایی و مربی انچنانی اونموقع هر تیم عربی برامون ی فینال و کابوس بود فرامپش که نکردید بحرین عراق رو که بهشون باختیم حالا هم اگه اعتقاد دارید سوریه بازیه تدارکاتی ست دلیلش هم همین برد های پی در پی و کارنامه درخشان اسکوچیچ سر مربی محترم تیم ملی ایران هستش
  • امیر IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    آقا بزارین مربی کارش و بکنه تا کی بخیل و حسادت میخایم بورزیم... دیگ بدبخت همه رو برد ویک تساوی داشت خواهشا دست بردارین به ظاهر دلسوزان تیم ملی
  • بهرام IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    سوال چرا با این همه مربی خارجی بعضاً تراز اول چرا سبک بازی تیم ملی متعلق به ۳۰ سال پیش باید باشد
  • انید IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    از کی تا حالا ما فراآسیایی شدیم؟ کره و ژاپن و استرالیا لژیونر ندارن یا جز آسیا نیستن ، ما کی شدیم درخشانترین تیم ملی ادوار گذشته؟ یعنی هیچ وقت ما با این تیما بازی نکردیم اولین باره داریم باهاشون برخورد میکردیم همیشه تو گروهمون کره عربستان ژاپن استرالیا باهم بودن ما صعود نمی‌کردیم اولین باره تو گروه ساده افتادیم بابا ولمون کنین کاش یه پولی به دلالا میدادن دست از سر تیم ملی برداره
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    جناب آغای طباطبایی جوری حرف می‌زنید انگار ما بودیم که از باخت کی‌روش حماسه‌سرایی می‌کردیم شماها مگه فداییه کی‌روش نبودین!؟ چندین‌‌و چندسال بخاطر عجز تیم‌تون تو زمین فوتبال کشورو با پنهان شدن پشت کی‌روش وعقده‌گشایی تون به‌گند کشیدین وباعث ابقای کی‌روش شدین!نشدین؟! الان که یکی اومده که با یک‌پنجم دستمزد کی‌روش نتایج بهتری نسبت به کی‌روش گرفته وفوتبال بهتری هم ارائه میده شرم نمی‌کنی از قبح مربیگریه کی‌روش منبر می‌ری؟ همین شماها نبودین وقتی بعد ۸سال زمان دادن به کی‌روش وقتی طرفدارا از انتظاراتشون برای قهرمانی در جام‌ملت‌ها توسط تیم کی‌روش می‌گفتن با به‌رخ کشیدن اینکه "وقتی ایران نتونسته طی چهل سال گذشته قهرمان آسیا بشه چرا همه از کی‌روش توقع قهرمانی دارن" وبا یه آمار از زمین های استاندارد ایران وعدم وجود زیر ساخت توقعات رو از تیم کی‌روش پایین می‌اوردین!!جوری از تدارکاتی بودن بازی‌های مقدماتیه جام‌جهانی زِر می‌زنه که هرکی نشناسه تصور می‌کنه سابقه حضور در ۳دوره جام‌جهانی رو داشته! شما دردت از جای دیگه‌ست برادر #و_زیر_پرسپولیسیم وازینحرفا
    • p ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      نتیجه حضور 8 ساله کی روش همین تیمیه که الان هست و داره بازی میکنه حالا یه چرا رو تو جواب بده چرااسکوچیچ یه تیم دیگه نمیسازه خودش که کارخونه تیم سازیه از بین تمام بازیکنان جرات بخرج داده و طارمی رو کنار گذاشته خیلی توانمنده همه رو کنار بذاره که بهش بگن تیم اسکوچیچ این بازیکنان هم که از فضا اومدن ویلموتس نتونست نتیجه بگیره چون اومده بود تیغ بزنه نیومده بود مربی گری کنه و فدراسیون هم با ساده نگری باهاش قرار داد بست هادی طباطبایی حداقل دروازبان تیم ملی بوده اون موقع تو داری بهش میگی زر می زنه دلیل اون موقع سکوت مربیان و کارشناسان اینبود که میدونستن کی روش داره کارشو درست انجام میده چرا اون موقع که تیم ملی اولویت داشت طرفداران باشگاهی همیشه در مقابل تیم ملی بودن حالا همه طرفدار تیم ملی شدن الان تیم ملی نقاط ضعف زیاد داره بهتره که طرفداران باشگاهی همون پیگیر نتایج باشگاهیشون باشن چون تیم ملی به همه تعلق داره
  • حمید IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    خدایا این کارشناسانی که دائما بهانه‌های بنی‌اسراییلی می‌گیرند را از ما نگیر! که باعث خنده ما و روسیاهی خودشان نزد هواداران فوتبال میشن.
  • کاظم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1سوریه طی سالهای اخیر خیلی پیشرفت کرده است.کیروش در دوره مقدماتی جام جهانی قبل نتوانست در دو بازی رفت و برگشت بر سوریه غلبه کند و سوریه در مقابل استرالیا هم در آستانه صعود به جام جهانی بود2چطور این تیم نسل طلایی هست؟آیا اینها از دایی عابدزاده کریمی باقری عزیزی محمدخانی مهدوی کیا زرینچه پاشازاده تهامی استیلی و ... بهترند؟بهترینهای این تیم در تیمهای درجه2و3اروپا بازی می کنند3فاصله تمام این تیمها به ایران و کره نزدیک و روز به روز در حال کمتر شدن است.عراق کره را متوقف کرد.سوریه هم نزدیک بود کره را متوقف کند.لبنان هم نزدیک بود ایران را شکست دهد.اگر کره و ایران با تمام قوا به مصاف تیمها نمی آمدند الان این وضعیت جدول نبود4بزرگترین تیمهای دنیا هم نقطه ضعف دارند.نقاط ضعف تیم را هم مربیان تیم می دانندوگرنه اسکوچیچ از ضعف تاکتیکی تیم صحبت نمی کرد.خوبی تیم فعلی این است که راحت گل می زند.حالا شما هر چقدر دوست داری بیا بگو فاصله خطوط اندازه اتوبان است و مدافعین مترسک هستند5کره هم بیش از شصت سال است قهرمان آسیا نشده.پس حالا پیشکسوتان فوتبال آنجا باید با تحلیلهای غیرمستند و ضعیف تیم خودشان را بکوبند؟
  • کاظم IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    6همه این حرفهای طباطبایی و همفکرانش ناشی از حسد و عصبانیت بابت نتایج اسکوچیچ و تلاش برای تحقیر او و فراهم کردن زمینه برای حضور دوستانشان در تیم ملی است تا خودشان هم سهمی در تیم ملی بگیرند.دوستان کمی با خودسازی از حسد درون خود بکاهند و به لیاقت و شایستگی انسانها اعتراف کنند اینطوری در نزد خدا و مردم عزت پیدا میکنند
  • ص ف FR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    من سی سال با فوتبال زندگی کرده ام خوبه امثال طباطبایی با چهار جلسه کلاس تئوری ادای تئوریسین های برجسته فوتبال را در نیاورند دوست عزیز اینجا را با کجا اشتباه گرفته ای؟اگر به حرف زدن باشد من نوعی میتوانم تا صبح برایت فلسفه ببافم حتی به روز تر از شما،فوتبال ما غیر از چند تا لژیونری که در تیمهای درجه دو اروپایی بازی میکنند چی داره که نتایج تحسین برانگیز تیم ملی هم شما را ارضا نمیکند؟
  • بابا برقی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    بریم جام جهانی بعد سه باخت همه شروع می کنیم به این جمله طباطبایی درست می گفت کفیت تیم ملی اصلا قابل دفاع نیست چون تیم گروه ما با ضعیف ترین تیم لیگ بازم به جام جهانی می رفتیم اخ بردن سوریه لبنان امارت کیف کردن داره ما کره تو تهران به زور مساوی کردیم پس خواهشن جو گیر نشید
  • مظفری IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    تیم بسیارعالی کارکرده ودوستان همه حرفها را زدنداصلا ولش کن شیر کپنهاک پاکتی بود کسی تقصیر ندارد تو دروازه استقلال هم بود بدلیل قد کوتاه شوت ازروی دستاش زیرطاقی رفت به تورچسبید چرا ماکارشناسی کنیم تلویزیون خودش نشون میده
  • فرجی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    با سلام. آقا ی طباطبایی فکر می کنید کدام مربی ایرانی اینطور نتیجه می‌گرفت. یه کم منصف باشید آقای اسکوچیچ در تیمهای ایرانی هم که مربیگری میرد کیفیت خوبی داشت حالا تو تیم ملی ابزار بهتری داره و می‌تونه نتیجه بگیره. حالا اگهیه مربی برند بود خودتون هم به به و چه چه می‌کردید. آقای اسکوچیچ و اسمش فوق العاده تحلیل می‌کنند همیشه نیمه دوم های عالی داره. تازه مگه تیم ملی ما همیشه با چه تیم‌هایی بازی میکنه؟ چی بشه هر۳ یا ۴ سال با یه تیم با کیفیت بازی بکنیم
  • ر م IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    بنظرم اقای طباطبایی درست گفته سبک بازی ما مال ۴۰ سال پیش است ، این قضیه هیچ ارتباطی به سرمربی تیم ملی نداره ،زمان قلعه نوعی ، کی روش و اسکوچیج ،و... همش همینه ، این به کیفیت بازی بازیکنان ما و کیفیت لیگ ما بر میگرده که همش دنبال رفع مسولیت در بازی وهستیم ،از اول بازی دنبال تمام شدن ۹۰ دقیقه و توپ را به این ور انور پرت کردن هستیم. وقتی سرمربی های تیم ملی از سبک بازی بازکنان و تاکتیک پذیری انان انتقاد می کنن همین بازیکنان ، رسانه ها ، مربی ها همه دنبال هجمه به سرمربی هستند . اسکوچیج از نظر فنی و ژنتیکی قادر نییت در یک دوره کوتاه سبک بارثزی بازیکنان را تغییر بده همین نتایج که گرفته از هوش و ذکاوت و ارتباط عاطفی خوبی که با بازیکن برقرار کرده حاصل شده. ما برای تغییر سبک بازی و تاکتیک پذیری بازیکنان ما نیاز به سرمایه گزاری وسیع ، کار رو بازیکنان پایه با مربیان طراح و برتر دنیا ، اوردن مربیان برتر و بزرگ در لیگ ما داریم تا بتدریج فیزیک بازی بازیکنان تغییر کنه مانند تیم های آلمانی که سبک بازی انها در انتهای بازی همانند اول بازی ،ده تا گل هم جلو باشند همان بازی مقتدر و تهاجمی خود را انجام میدهن
  • شاهین۳۳ IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    همان ۴ بازی بعد ویلموتس رو که بردیم، معیار مربی مشخص شد.اتفاقا طوری فوتبال بازی میکنیم که اصلا استرس نداریم، گلی که از لبنان خوردیم استثنایی بود. شما نگاه کنید به دو بازی، دروازه بانهای ما شاید دو بار شیرجه زدند. همین بازی اگر آزمون و یا حاج صفی موقعیت ها رو گل میکردند، شاهکار میشد. بماند موقعیت های نوراللهی!!❤❤
    • حمید IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      تیمهای مقابلمون ضعیف بودن تو این دوره شگا نگاه کن جلوی تیمهای قوی دفاعمون واقعا به مشکل میخوره
  • داش علی US ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    والله اگر کارشناس که میاد تو‌تلویزیون ۴ تا قهرمانی و نایب قهرمانی داشت، آدم میکفت خوب بالاخره یک‌چیزی حالیش هستش نه ایشان با کارنامه صفر. نکته بعدی، همین‌سوریه را بازی رفت زوری تو تهران بردیم، یادت رفته بود؟ تا زمانی که صعود قطعی نشده، باید با تمام قوا بازی کرد ولی خوب اگر بازی با عراق را بردیم و صعود قطعی شد، آدم میتونه بازی ها را به چشم بازی تدارکاتی نگاه کرد ولی الان نه. نکته آخر آقای به اصطلاح کارشناس، ۲-۰ بازی را بردی ‌حالا یک ضد حمله زدی، لازم نیست شما در مقابل ۴ دفاع با ۵-۶ نفر حمله کنی. ایشان بره فیلم بازی لبنان را ببینه که کل مسابقه با تعداد زیاد حمله کردیم تا آخر به نتیجه رسیدیم. این اقایون واقعا چرا اینقدر با اسکوچیچ بد هستن؟ اخه این بد نظری و کوته فکری از کجا ناشی میشه؟ دم اسکوچیچ گرم که روی همه اینها را کم کرده با نتایج عالی که گرفته
    • م. ر. IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      طرفداران اسکوچیچ حتی اگر رونالدو اورژینال یا پپ گواردیولا یا حتی بهترین مربیان لیگ سری a یا بوندس لیگا یا لالیگا یا لیگ یک فرانسه و یا لیگ برتر جزیره هم از او انتقاد کنند می‌گویند که کسی که انتقاد کرده آدم بیسوادی است و تیم ملی با آخرین و بهترین تاکتیک و مدرن ترین تاکتیک روز دنیا بازی می‌کند و کسی حق انتقاد از تیم ملی و مربی آنرا ندارد کاش یک کم به برنامه های فوتبالی در کشورهای اروپایی مانند انگلیس نگاه می‌کردند که بنا به آرشیو سایت و روزنامه خبر ورزشی بدترین انتقاد ها را از تیم ملی اشان در حین بازی‌ها می‌کنند و حتی روزنامه ها مربی های تیم ملی را به باد تمسخر می‌گیرند و کسی هم از حرف منطقی ناراحت نمی‌شود
  • علرض GE ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    تو اگه خیلی حالیته چرا یکی تیم دسته سه رو هم نمیدن بهت مربیگری کنی دانشمند ؟؟؟
  • حمید IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    تیم خوبی داریم ولی حتما حتما حتما باید فکر دفاعمون باشیم که خیلی ضعف داره
  • تیم ملی CA ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    آرزو دارم تیم ملی در جام جهانی به دور بعد برسه ولی متاسفانه ما مردم زود جو زده میشیم ، الان همه از عالی بودن اسکوچیچ حرف میزنند ولی در مقابل یک تیم درجه یک در جام جهانی و یا حتی کره و ژاپن عیار واقعی مربی معلوم خواهد شد، امیدوارم اون موقع هم از مربی راضی باشیم . در حال حاضر به خاطر اول بودن تو گروه 30-40 میلیون نفر طرفدار اسکوچیچ شده اند و حرف های کارشناسی هم الان خریدار نداره. در آخر پیشنهاد میکنم دوستان کم سن و سالتر در گوگل سرچ کنند و آمار بازی ایران و مراکش و ایران و پرتغال را در جام جهانی قبل با آمار بازی ایران و سوریه مقایسه کنند( از لحاظ تعداد شوت روی دروازه ها) نتیجه جالبی خواهند گرفت . سعی کنیم با تحلیل خودمون نظر بدیم نه با نظر دیگران.
  • ح ر IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    کسی می تونه در عرصه مربیگری اظهار نظر کنه که خودش حداقل یک موفقیت قابل توجه داشته باشه با بودجه امکانات و شرایط ایران تا الان که بسیار خوب بوده و مسلما با تدارکات بیشتر بهتر هم خواهد شد مربی با کیفیت در صورت سکونت و وقت گذاشتن در کشور و زیر نظر گرفتن بازیکنان داخل و خارج ملی در دراز مدت می تونه موفقیت کسب کنه که فعلا برای ما مقدور نیست ضمنا بهترین روش تحول اساسی در فوتبال کپی از الگوی والیبال هست که از پایه شروع کنیم برای موفقیت های بین المللی و از آنجا هزینه کنیم و اگر مسیر درست باشه در تیم ملی بزرگسالان با مربی داخلی هم موفق می شویم بهترین متعهد ترین و گران قیمت ترین مربیان باید برای خردسالان نوجوانان و جوانان استخدام بشن
  • محمد IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    باکدام امکانات اینقدر توقع داریم بله نقاط ضعف داریم امایک سوم همین کشورهای گوگولی حاشیه خلیج فارس امکانات سرمایه گذاری ورزشی کرده ایم که اینطور از این بچه های ورزشکار درتمام رشته ها توقع داریم تا همینجا هم ورزشکاران معجزه کرده‌اند که چند برابر تمام کشورهای عربی مدال المپیک گرفته ویاسوم آسیا درفوتبال شده‌اند همین راهم مدیون استعداد ذاتی فرزندان این آب وخاک هستیم
  • هادی متوهم کیسه کش IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    البته از این کیسه کش که مقام دوم توهم فوتبالی رو بعد از امیرحسین صادقی داره ، کارشناسی بهتر از این نمیتونیم توقع داشته باشیم. ایراد کار از صداوسیما است که چنین کارشناسان حراف و بی عمل و عقده ای رو میارن روی برنامه... عجب!!!!!!!یعنی اگه شما مربی بودی دو تا مدافع کناری موقع حمله با هم بالا میرفت؟؟؟!!!! اونم تو که شجاعت از سر و روت میباره ... عجب!!! موقع ضد حمله هم 4 به 2 جلو میرفت تیمت!!!! بعد هم فاصله بین خطوطت با این همه دست ودلبازی حفظ میکرد!!! آره؟ حیف که کسی بهت پیشنهاد مربیگری نمیده وگرنه همه این تاکتیکهای روز فوتبالو خودت پیاده میکردی تا بقیه مربیا یاد بگیرن... حیف شد
  • علی تورک اوغلو IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    با اینکه من دوست دارم تیم ملی ایران همیشه بازنده شه ولی خدا را هم باید در نظر گرفت اسکوچیچ واقعا خیلی خوب نتیجه گرفته و تیم ملی هم خیلی بهتر از زمان کیروش بازی میکنه پاسکاری و خلق موقعیت بهتر از او زمان هست تنها مشکل اسکوچیچ قرارد کم این مربی هست اگه قرارداد میلیونی دلاری می بست اینقدر اعتراض نمی کردن، این آقای طباطبایی تو کدوم لیگ مربی گری کرده که میگه تیم ملی بازیش برای ۳۰ سال پیش هست؟؟؟ اول برو تو لیگ استانی سرمربی گری کن بعد بیا نظر بده
  • طرفدار IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    اقایان اشتباه نکنيد همین لزیونرها را کیروش رفت و بازیهایش را نگاه کرد اورد انصافا چند تا از لژیونرها که در ایران اسمش را نمی دانستیم ایشان جمع کرد اورد در ضمن حالا سوت بلبلی بزنيد و اسکوچيچ را مربی فرا جهانی بدانيد ولی فردا که در جام جهاني که هرسه بازی را باختيم همه اقايان که در اینجا اسکوچیچ را بهترین مربی دنيا می داننند خواهند گفت ما گفتيم اسکوچيچ به درد نميخورد
  • آرش.لیورپول IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    کسی میدونه چرا طباطبایی رفته دانمارک!!! به خاطر اون بازی که درخشید تو دانمارک که نیست!؟هست!؟ دارم روانی میشم
  • شهروز AU ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    فدراسیون باید به صحبتهای کارشناسان و متخصصان بهاء بده نه به تماشاگران
  • Reza IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    هادی خودت کجا سرمربی بودی و چند تا جام‌گرفتی که حالا در مورد برترین مربی تاریخ ایران نظر میدی؟ بدبخت فکر کردی اسکوچیچ اخراج شد تو رو نیارن جاس..حالا همه کواردیولا تاکتیکی و کارشناس شدن....کم پاچه خواری کن توهمی.....دم اسکوچیچ گرم ۱۳ بازی ۱۲ برد
  • حرف حق IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    اسکوچیچ خودش گفته ایرانی ها تاکتیک پذیر نیستند اسکوچیچ اصلآ در حد مربی ملی نیست تیمها امسال بجز کره عربستان همه زپرتی شدن تیمی میتونست ژاپن چند سال پیش رو ببرد طباطبایی کاملآ درست میگه فقط صبر کنیم برا بازیهای جهانی ببینم اون موقع حرفی برا گفتن دارید صبر میکنیم .
  • باغچه غاز IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    کسی که گلهای پنالتی آخر بازیو میشماره بعد میگه شیش تایا روهمه دیدن چه انتظاری ازش دارین حتما ذخیره ها وداورارم جزو سیستم بازیش حساب میکنه تا فاصله بین خطوط پر کنه سیستم884
  • محسن IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    سلام دوستانی که فکر میکنن حرفهای جناب آقای طباطبائی اشتباهه، اولا بگن که بیشتر از ایشون با فوتبال آشنایی دارند؟ ثانیا مگر دروازه بان بودن دلیل میشه که نتونید مربی بشید؟ حتی خود کارلوس کی روش هم دروازه بان بوده. ثالثا اگر دقت کرده باشید بارها بازیکنان سوریه به طرف یک سوم دفاعی ما حرکت کردند و به خاطر عدم خلاقیت نتونستن موقعیت سازی کنن. اینکه میگن فضای بین بازیکنان ما زیاده، کجاش اشتباهه؟ فکر می کنید کره خلاقیت کافی برای موقعیت سازی جلوی ما رو نداره؟
  • 4444 IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    آقا یه سوال چرا هروقت از تیم میلی انتقاد میشه لنگیا میریزند اینجا نکنه خبراییه و ما خبر نداریم
  • محمد DE ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    اقای طباطبایی همیشه ایران جلو این تیمها برده ولی با بدبختی اگه سبک بازی واسه 30 سال پیشه پس چطور سبک جدید کشورهای عربی را میبره ما کی تو دوران بازی عراق را با این راحتی بردیم مگه کشورهای قطر امارات خرج نمیکنن مربی جدید نمیارن سبک بازیشون جدید نیست به نظرت چرا از ایران میبازن با این بازی سبک قدیمی ایران به قول خودت شما کارشناس نیستی رنگ گرا هستی کونت داره میسوزه 90 درصد تیم ملی پرسپولیسی هست زمان خودت یه باری جلو دانمارک کردیم دفاع اتوبوسی کردین خودت توپ بارون شده دورازت اون سبک به نظرت خوب بود همین تیم ملی با همین سبک به قول خودت قدیمی پدر دانمارکا در میاره متاسفانه شما دلت از جای دیگه خونه عقلت کامل نیست
  • نعیم IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    آقای طباطبایی این حرفهای ازروی حسادت شماچیزی جزیک مشت اراجیف نیست جلوی همین عراق مالکیت توپمون ۴۰درصدهم نبودزمان آقای کیروش یادتون رفته فقط دفاع میکردیم که توضدحمله یک گل بزنیم ۸ سال فقط دفاع کردیم دریغ ازیک بازی جذاب حالاکه اوضاع تیم خوب شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی