نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چرا مجیدی نتوانست وریا غفوری را خط بزند؟/ مظاهری مشکلی برای بازی نداشت!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

لیست ۲۱ نفره تیم استقلال برای بازی با نساجی مازندران در حالی اعلام شد که فرهاد مجیدی اعلام کرده بود برای انتخاب بازیکن به مشکل خورده و همه در سطح خوبی قرار دارند.

نگاهی به اسامی بازیکنان خط خورده تیم استقلال برای دیدار با نساجی سؤالاتی را در ذهن طرفداران استقلال ایجاد می‌کند. فرهاد مجیدی روز پنجشنبه لیست نهایی تیمش برای دیدار با حریف استان زادگاه خودش را در حالی اعلام کرد که زبیر نیک نفس، محمدرضا آزادی، بابک مرادی، محمدرشید مظاهری و آرمان رمضانی در بین نفرات تیم دیده نمی‌شدند. البته مربیگری یک امر کاملا سلیقه ای است و قطعا باید به فرهاد مجیدی حق داد که بهترین و آماده ترین نفراتش را در لیست ۲۱ نفره‌اش جای بدهد ولی خط خوردن برخی از این بازیکنان در نوع خود سؤال‌برانگیز است.

۱ - آرمان رمضانی

یکی از خط خورده‌هایی که غیبتش در لیست باعث تعجب بود مهاجم مورد علاقه فرهاد مجیدی یعنی فوتبالیست رشتی این تیم آرمان رمضانی بود. مجیدی بارها به این موضوع اشاره کرده بود که سبک بازی رمضانی را دوست دارد و اعتقاد ویژه ای به این مهاجم دارد ولی ظاهرا در حضور ژستد و یامگا دیگر نیازی به این بازیکن ندارد.

۲ - بابک مرادی

یکی دیگر از خط خورده‌ها بابک مرادی بود که البته مجیدی فصل قبل هم که به جای فکری به این تیم آمد مشخصا با بیرون قرار دادن این بازیکن از ترکیب یا لیست نشان داده بود علاقه ای به حضور مرادی در جمع بازیکنانش ندارد و حتی در فصل تابستانی نقل و انتقالات هم درصدد بود تا او را در لیست فروش بگذارد ولی در نهایت مرادی ماندنی شد تا ظاهرا اینگونه از لیست بیرون بماند.

۳ - زبیر نیک نفس

یکی از بازیکنان تازه وارد استقلال نیک نفس است که در ۴ هفته ابتدایی هنوز یک بازی ۹۰ دقیقه ای برای تیمش انجام نداده است! زبیر در مجموع ۴ بازی قبل از دیدار با نساجی ۱۰۰ دقیقه به میدان رفته بود یعنی میانگین هر بازی ۳۳ دقیقه. او ۴۶ دقیقه روبروی هوادار، ۳۳ دقیقه مقابل تراکتور و ۲۱ دقیقه مقابل فجر بازی کرده است و مشخص است که نتوانسته با این ۱۰۰ دقیقه توجه سرمربی‌اش را جلب کند که در بازی با نساجی کلا از لیست خارج شد.

۴ - محمدرضا آزادی

یکی دیگر از خریدهای این فصل استقلال محمدرضا آزادی است که برخلاف نیک نفس که ۱۰۰ دقیقه در ۴ هفته به میدان رفته او حتی یک دقیقه هم برای تیمش بازی نکرده است. بازیکن فصل قبل پانایتولیکوس یونان جزو نفراتی بود که با سروصدای زیادی به استقلال آمد و در این مدت هم چندین بار مصاحبه کرد که می‌خواسته از استقلال برود ولی تصمیم گرفته بماند و با چالش جدید زندگی فوتبالی‌اش روبرو شود ولی فعلا بین ۲۱ بازیکن مورد اعتماد مجیدی هم نبوده است. سؤال اینجاست اگر مجیدی به آزادی و نیک نفس اعتقاد نداشت چرا آنها را به استقلال آورد!

۵ - محمدرشید مظاهری

خط خوردن محمدرشید مظاهری یکی از پرسروصداترین اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته بوده است. بازیکنی که بلافاصله شایعه شد بابت اختلافاتی که در خانه برایش بوجود آمده شرایط روحی مناسبی برای بازی در دیدار با نساجی نداشته ولی مظاهری برای اینکه به همه بفهماند مشکلی برای همراهی استقلال نداشته تصویری از خودش کنار همسرش را منتشر کرد تا همه شایعات را تکذیب کرده باشد و به هوادار بگوید شاید دلیل این خط خوردن مسایلی غیر از اینها بوده است.

قرار بود وریا غفوری شماره ۶ باشد؟

اما یکی از بازیکنانی که نامش در لیست دیده شد در حالی که به نظر می‌رسید جایی در این فهرست نداشته و نفر ششم خط خورده برای این بازی باشد وریا غفوری بود! بازیکنی که در روزهای قبل از بازی با نساجی دچار سرماخوردگی شده بود. او سه شنبه اصلا تمرین نکرد، چهارشنبه در تمرین غایب بود ولی پنجشنبه به تمرین رفت. مجیدی در نشست خبری گفت وریا شرایط بازی را ندارد. اما ساعاتی بعد کاپیتان مصاحبه کرد و گفت مشکلی برای بازی ندارد و در نهایت اسمش در لیست هم قرار گرفت! تناقض‌هایی که قطعا از دید مخاطب استقلال پنهان نمی‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    موندیم طرف کاپی و بگیریم یا شاه فرهادو!
  • 6 IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    جراتشو نداشت!
  • مهسا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    چی شد پس بخاطر جک تی ری دی پشت وریا رو ول کردید این فردا پس فردا قهر می‌کنه شما هوادارا میمونیدو روسیاهی پیش وریا
  • ایران من IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    به بیگانگان و بدخواهان استقلال نیومده که توی کار آستقلال و سرمربی و بازیکنانش دخالت کنند
  • Sh IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    باباحمیدوداورها راداریم مربی نداریم ،سلطانی فرهم نیست بندازیم گردنش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی