خدا را شکر نباختیم/ پرسپولیس دیگر صلابت ندارد/ این بازی برای پرسپولیس افت دارد/ خریدهای پرسپولیس نمی‌دانند کجا آمده‌اند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این برای چندمین بار است که ما در فصل جدید روی اتفاقات گل می‌زنیم و این اصلاً زیبنده تیمی مثل پرسپولیس نیست.

تیم پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر با تساوی مقابل مس رفسنجان برای سومین هفته متوالی موفق به کسب پیروزی نشد. مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان حرف زد.

پرسپولیس چرا دوباره مساوی کرد؟

من بازی را دیدم. متاسفم بگویم که دیگر پرسپولیس آن صلابت گذشته را ندارد و در این هفته‌ها فقط روی اتفاق گل میزند. چرا پرسپولیس به این روز افتاده که بازیکنانش سه تا پاس سالم هم نمی‌توانند به دیگر بدهند. اصلاً در جنگ‌های تن به تن جسارت را در بین بازیکنان نمی‌بینم.

نظرتان درباره پنالتی چیست؟

شاید خیلی‌ها ناراحت بشوند اما به نظر من پنالتی هم یک مقدار مشکوک بود. البته داوران باید نظر بدهند ولی باز هم باید خدا را شکر کنیم که این یک پنالتی به دست آمد و نباختیم.

از دست رفتن ۷ امتیاز در سه بازی اخیر را چطور توصیف می‌کنید؟

قطعاً از دست دادن این ۷ امتیاز در لیگ بیست و یکم که یک مسابقات فرسایشی است به ضرر پرسپولیس خواهد بود. نه تنها ۷ امتیاز بلکه یک امتیاز هم در آخر فصل می‌تواند سرنوشت ساز باشد. البته هنوز جام حذفی و لیگ قهرمانان شروع شده و چشم امید هواداران به مسابقات آتی دوخته شده است.

چرا پرسپولیس اقتدار فصول اخیر را ندارد؟

متاسفانه شرایط بدنی بازیکنان خراب است و هر زمان بدن یاری نکند کار تاکتیکی هم جواب نمی‌دهد و پاس‌های اشتباه زیاد می‌شود. ما در این چند بازی هرگز روی کار تاکتیکی به گل نرسیدیم. یا کرنر زدیم یا اوت دستی انداختیم و یا پنالتی زدیم. دروازه بان تیم مس کرمان در نیمه دوم فقط یک بار به زمین افتاد آن هم زمانی بود که پنالتی شد. این برای پرسپولیس افت دارد. پرسپولیس صلابت گذشته را ندارد.

پرسپولیس چطوری بازی کند خوب است؟

من می‌گویم پرسپولیس اگر هم قرار است ببازد سه تا گل بزند و چهار تا بخورد. کوبنده بازی کند. این بچه‌ها اصلاً با هم هماهنگ نیستند. از طرفی من به تعویض‌ها هم ایراد دارم. چرا مهدی عبدی باید آخر بازی به میدان برود؟ این بچه می‌تواند از ابتدا در میدان باشد.

علت دیگر بازی‌های اینچنینی پرسپولیس چیست؟

نداشتن یک بازیساز. ما دائم می‌گوییم وحید امیری و مهدی ترابی در پرسپولیس هستند، هردو هم بازیکنان خوبی هستند ولی کسی نیست از این توانایی استفاده کند. در تیم ملی سردار آزمون کنار دست وحید امیری است که ۲۰ میلیون یورو قیمت دارد و پاس وحید را به گل تبدیل می‌کند اما ظاهراً خریدهای این فصل پرسپولیس هنوز نمی‌دانند کجا آمده اند. از طرفی حامد پاکدل بهترین بازیکن آلومینیوم بود که پرسپولیس را خرید ولی حالا چرا باید در دقیقه ۸۹ وارد زمین شود؟ او تا بخواهد گرم شود که سوت پایان بازی را زده‌اند.

به این پرسپولیس امیدی هست؟

قطعاً هست. پرسپولیس با یک شوک می‌تواند دوباره همان پرسپولیس همیشگی شود. فقط کادر فنی باید هرچه زودتر و تا دیر نشده دست به کار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    رضا اسدی وسط میدون راه میره... چهارتا پاس هم داد.. یعنی از لیک دو و سه بازیکن با این تراز نبود که رفتن از اتریش آوردن. آل کثیر هم که انگار رو ابرهاست و فک میکنه تمام دنیا چششون به اونه، بابا بازیتا بکن... تو مهاجمی!! گل خالی را میزنه تو طبلیغات... اون فرجی امروز تو کار دفاع بد نبود.. ولی اصلا امیدی بهشون نیست.اولا که یحیی خان باید بدونه لیگ و فوتبال حرفه ایه. فرق نمیکنه بازیکن استقلالی یا پرسپولیسی، باید بازیکن خوب بخره، یعنی چی؟ این بازیکنای این فصل کلا به درد لیگ دو میخورن.البته به جز قدیمی ها که سید جلالمون ماشالا هنوز سوپر من پرسپولیسه.اگه سید نبود دو سه تا گل میخوردیم.
    • آنالیزور DE ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      بازیکنا میدونن کجا اومدن ! و اون هوادار و پیشکسوت های لنگ هستن که انگار خبر ندارن چه خبره ؛ بازیکن پورسانتش رو داده و اومده تا از لنگ به تیم ملی دعوت بشه و برای تیم ملی بازی کنه و تو پرسپولیس به کمک داورا بتونه مطرح بشه و بیشتر دیده بشه ، اما پیشکسوت و هوادار لنگ گویا نمیخوان چشمشون رو باز کنن و شایدم به صلاح نیست چشمشون رو باز کنن و یا نمیخوان حقایق رو بزبون بیارن
    • مهدیان IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      اصلا هر چی آقا مرتضی بگه
  • علی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    چرا همیشه از این دو برابر نیمه تمام ، مصاحبه پخش میکنین.... این همونکه طرفدار اصلی رسول پناه بود
  • خایدالو IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    خودشون هم میدونن داور چه هدیه ای به لنگ تقدیم کرد
    • خائد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      تقصیر شما وامثال شما هست که اسپانسرپرسپولیس رو براخودتون برداشتیدبعد جلوی بازشدن پنجره نقل وانتقالات رو گرفتیدکه بازنشه تا شما حداقل بعدازچندین سال یک جام بیاورین. بااین کارها به جایی نمیرسید. پرسپولیس بازیکنان ملی پوشش هفته دیگه تو زمین بازی هستند.
    • عشق پرسپولیس IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      همینه که هست ناراحتید برید شکایت کنید کیسه کشا
    • محمدرضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      پرسپولیس که یک پنالتی براش گرفتن که درستم بودشماکه درچهارتابازی قبلی اگه داوربدادتون نمیرسیدوپنالتی براتون نمیگرفت که الان یک امتیازهم نداشتید.پیشکسوتهای پرسپولیس حرف حقیقت میزنن دروغ بلد نیستن
  • Amir perspolisi IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    دقیقا، درست میگه و نداشتنه صلابت هم بخاطر بحران خودساخته و استرسی بود که جناب گلمحمدی به تیم دادن با تغییر سیستم الکی و بی جهتشون، بگو آخه کدوم تیم و سرمربی بعد از یک باخت سیستمی رو که شش سال نتایج رویایی گرفته تغییر میده؟؟؟ پرسپولیس دو هفته ی اول رو برده بود و هفته سوم باخت، خوب با همچین نتایجی باید انقد شلوغ بازی میکردن و سریع سیستم رو تغییر میدادن؟؟؟ اگه هر تیمی یک بازی میبازه سریع تغییر سیستم بده و نفرات رو جایگزین کنه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
  • جک تری دی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    برو جمع کن ئلت خوشه پیشکسوت هستی فاصله با تیم اول سه امتیازه .. زمان کالدرون چند هفته اول کجای جدول بودیم .. چرا شله زرد وکیسه با این همه هزینه نتیجه نمیگیرن .. نگاه وضعیت پرسپولیس بکن.تو اگه پیشکسوتی چهارتا حرف درباره مشکلات تیم میگفتی
    • ناصر طرقی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      دقیقا اشاره درستی کردید این پیشکسوتان کجا هستند که نمیرند پیش وزیر که هی میگن ورزشیه ورزشیه چرا اینقدر در مورد مدیریت پرسپولیس دست دست میکنه حتما منتظره تا تیم رقیب چندین امتیاز از پرسپولیس جلو بیفته بعد تصمیم بگیره منتظریم بخاطر تصمیم آقایان ای اف سی تصمیم درست در مورد باشگاه بگیره تا آقایان از خواب بیدار بشند دیگه واقعا خسته شدیم هی بگن بابا مسعود بابا حمید تا ببینم سومی بابا چیه؟
  • Omid US ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    kemalen dorost migoyad, maghaser faghat va faghat kadreh fany hast, persepolis moraby bozorge mikhahad, in agha faghat donbaleh bahaneh hast, bazykon nadarim, Beranco ba 13 bazykon be Fonal raft, albateh onham moraby kamely naboud
  • مختار IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    مشکل ۵۰درصدش مقصر کادر فنی هست اگر عبدی فیکس بازی بود قطعا یه گل میزد و پاکدل نیز باید زودتر به زمین می آمد کادر فنی هنوز نتونسته یه هافبک را برای بازی سازی تو زمین آموزش و آماده سازی کنه این پرسپولیس دیگه امیدی به قهرمانیش نیست مغز فوتبالی کادر فنی پست زمین فریز شده و خوب کار نمی کنه!
    • عشق پرسپولیس IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      چرا چرت و پرت میگی فصل پیش وضعمون از این بدتر بود یا یادتون نیس یا استقلالی هستید این پرسپولیس خوب میشه فقط ارامش میخواد ایشالله با باز شدن پنجره و اومدن اون بازکنای تاجیکی وضع پرسپولیس هم بهتر میشه چرا استقلال با اون همه خرج کردن های میلیاردیش نتیجه نمیگیره؟؟چرا سپاهان نتیجه نمیگیره ؟؟پس چرت نگید و بزارید تیم تو ارامش باشه
  • ... IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    گل‌ممد احتمالا چیزی خورده تو سرش که داره گیج میزنه. وقتی بهترین بازیکن تیم ملی رو میذاره رو نیمکت یعنی چیزی از مربیگری حالیش نیست. وقتی از بازیکنا در پستهای غیرتخصصی استفاده میکنه یعنی هیچی حالیش نیست. یه زمانی سعید آقایی کرونا گرفت و او مجبور شد از وحید امیری در پست مدافع چپ استفاده کنه اما هنوز که هنوزه میخواد تا صد سال دیگه ازش در این پست استفاده کنه. یحیی با لجبازی میخواد قهرمانی شیشم رو از پرسپولیس بگیره. اونو تو تیمارستان بستری کنید. به امید برکناری درصدبگیر لجباز.
    • سرخ دل IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      اولا درصد بگیر اون فرهاد پودری شماست نه یحیی! ثانیا با اون مغز فندقیت در مورد مربیگری یحیی نظر نده! امیری دو بازی تیم ملی رو کامل بازی کرده بعد انتظار داری با وضع امکانات ریکاوری در ایران دو روز بعد باز هم فیکس باشه؟ مصدومیت احتمالی ناشی از فشار بازیا رو در نظر نمیگیری؟ یحیی ازش تو دفاع چپ بازی می گیره چون واقعا خوب بازی میکنه و توی پست تخصصیش ترابی رو داره! حتی تو تیم ملی هم اسکوچیچ به جای محمدی از امیری استفاده میکنه
    • ... IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      مغز فندقی تویی که فرق حرف حسابو با حرف بی‌حساب نمیدونی. مغز فندقی تویی که منتقدین شل‌ممد رو کیسه‌کش میدونی. مغز فندقی تویی که بازی خوبتر امیری تو پست اصلیشو نمی‌بینی ولی بازی خوبشو تو پست مدافع چپ می‌بینی. آقای مغز فندقی وقتی سعید آقایی به اون خوبی رو داریم واسه چی باید امیری بره تو پست مدافع چپ؟! واقعیت اینه که مهدی ترابی از بازی مقابل الوحده امارات که یک هیچ باختیم افت کرد. اگه تو جوجه طرفدار متوجه نشدی این به مغز کوچیکت برمیگرده. شل‌ممد باید از نظر روحی روانی روی بچه‌ها کار کنه و قبل از این باید خودش روانشناسی بشه چون مدتهاست داره راهو اشتباه میره. درصدبگیری مگه شاخ و دم داره که تو جوجه طرفدار متوجهش نمیشی. قرارداد شیری واسه چی باید تمدید بشه؟! مشکل پرسپولیس خط هافبکشه اون وقت این بابا راه به راه دنبال مدافع میگرده. خط هافبک قوی هم به خط دفاع کمک میکنه هم به خط حمله. حالا برو تو اتاق و به حرفای حاجیت خوب فکر کن جوجه طرفدار نادون. تا امثال تو وجود دارن شل‌ممد حاشیه امنیتش بالاست و احساس خطر نمیکنه. میترسم این ترسوی لجباز روزی به خودش بیاد که قهرمانی شیشم از دستمون بپره.
  • کارن TR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    با اختلاف زیاد منفورترین پیشکسوت این روزهای پرسپولیس آقای فنونی زاده یه مدت کلا مصاحبه نکن تو فضای مجازی نباش شاید هواداریادش بره چقدر منفوری
  • ص_ف FR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    هیچکدام از این نظرات دوستان و حتی فنونی زاده به اصل مطلب نزدیک نیست یحیی مربی بلند پروازیه متأسفانه باید بگم یحیی که روزی خواب مربیگری پرسپولیس را می‌دید بعد از دوتا قهرمانی در صدد تصاحب جایگاه اسکوچیچه حواس ششگانه اش ششدانگ به این مصدر زوم شده شما مصاحبه ای از ایشان نمی بینید که به برنامه‌های تیم ملی انتقاد نکند من ایشان را بعنوان یک مربی صاحب سبک با هوش قبول دارم اما پرسپولیس باید به فکر یک جایگزین شایسته باشد من بعید میدانم یحیی انگیزه‌ای برای پیشرفت در این تیم داشته باشد
    • سرخ دل IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      کدوم حرفش نا حق بوده؟ مصدوم تحویل گرفتن بازیکنای آماده، برنامه سه روزه چیدن برا بازی بعد فیفادی یا گرفتن بازیکن خارجی قبل از بسته شدن پنجره؟ استقلال حکم محکومیتشون تو پرونده دیاباته اومده ولی دنبال خارجی بعدیه! چجوری اون بازیکن میتونه بگیره ولی این نمیتونه؟ تو انگلیس بازیای بعد فیفادی چهار پنج روز فاصله داره اینجا سه روز!
  • لنگی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    چطور5سال صلابت داشت امسال صلابت نداره؟؟؟دلیلشا همه ایران میدونندکه5سال چطوری خون تیمابالاجدول روتوشیشه کردندومثل کوه پشتتون بودندازهمه نظر
    • سرخ دل IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      هفتم که خوبه پرسپولیس پارسال یازدهم رو هم تجربه کرد. موقعی که مثل الان بالانشین جدول بودین ولی آخر جام گرفتیم!شما پنج ساله تو همین توهم وجود بابا مسعود موندین و ما جام گرفتیم. امسال تو توهم نبود بابا مسعود موندین و ما باز هم جام خواهیم گرفت! در ضمن اینقدر کورکورانه و تعصبی نظر نده! بیشتر مشکل پرسپولیس برا نبود پلی میکر و افت جفت دروازه بان هاست! هر سه گل بازی های نساجی و گل گهر و مس دروازه بان مقصر بود چون تمرکز و جای گیری خوب نداشتند!
  • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    بچه ها دوباره بر میگردن مهم نیست باختیم یا بردیم یا مساوی کردیم مهم بازی جوانمردانه هست که ما داریم بعدشم داور با استقلال فدراسیون با استقلال وزیر با استقلال رسانه دست استقلال پس توقع برد نداشته باشید
  • علی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    ما توی همه خطوط مشکل داریم از دروازه‌بان و دفاع و هافبک گرفته تا مهاجما که سرآمد بازیکنای بدرد نخور آقای عیسی آل کثیره که بعد از یکم توجه هوادارا خودشو گم کرده یکی از چیزایی که بین بازیکنای معمولی و ستاره ها تمایز بوجود میاره ظرفیت بازیکنه،،عیسی بعد یه فصل خوب اشباع شده ولی رونالدو هنوز توی ۳۴ سالگی تشنه گلزنی
  • حمید IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    مقصر شماره یک تمام این اتفاقات فقط و فقط کادرفنی تیم هست،اولا اینکه با توجه به نیاز تیم بازیکن نگرفت،دوماً بازیکنایی که گرفته اکثرشون در حد پرسپولیس نیستن،در صورتیکه امثال فرشاد و سروش منتظر پرسپولیس بودن ولی ِجناب گلمحمدی نخواستشون،سوما اون بازکنایی‌ام که گرفتن باز خود آقا یحیی بهشون اعتقادی نداره،مثل رضا دهقانی!!!! چهارما بازیکنارو تو پستهای غیر تخصصی بازی میده،کلا اکثر بازیکنا یا وینگر چپ هستن مثل ترابی،عالیشاه،امیری،شجاعی،پهلوان،یا هافبک دفاعی مثل اسدی ،کمال و سرلک ،یا دفاع آخر ،اصلا دفاع راست نگرفت که جای شیری بازیش بده،همینطور وینگر راست و مهمتر ازز همه یه بازیساز،وقتی نورالهی و بشار رفتن کلی ناله کرد که بازیکن خوبمون رفت و .... ولی جالبه که بجای اونا نرفت حداقل ۲ تا هافبک بازیساز بگیره،حداقل مسلمانو میگرفتی میذاشتی تو زمین،نهایت اونم مثل بقیه بد بازی میکرد دیگه،حالا سروش و فرشاد که جای خود داره که نمیدونم دلیل نخواستنت چی بود
  • سرخ دل IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    جناب فنونی زاده! بهتر نیست دیگه مصاحبه نکنی؟ خودت میفهمی با این حرفات به عنوان یه پیشکسوت و صاحب نظر چقدر فشار هوادارا رو کادرفنی توی این دوران افت بیشتر میکنی؟ به خدا این جور مصاحبه کردن نه تنها کمکی به تیم نمیکنه بلکه دشمن شادکنیه! پارسالم بعد رفتن بشار پلی میکر، تیم تا چند هفته گیج بازی میکرد تا یحیی تونست احمد رو جانشین بشار کنه! الانم همونه! چند هفته طول میکشه تا جانشین احمد رو بتونه پیدا کنه! از طرفی اسدی هم کیفیت مورد نظر رو نداره و گره مشکل تیمو کور تر کرده ولی امروز از بازی گل گهر بهتر بود حداقلش تحت فشار توپ لو نداد این نشونه پیشرفت اسدیه ولی کافی نیست و هنوز جای کار داره!
  • استقلال با افتخار IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    یجوری میگین که انگار پرسپولیس بهترین نتایج گرفته من الان ۲۰سال فوتبال نگاه میکنم ولی پرسپولیس ۳سال پیش دیدم امدم لیگ برتر خدا شاهده مکروه تربن تیم رو کره زمین پرسپولیس لنگی خدا شاهده
  • قیصر IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    یحیی رو نیمکت خوابش میبره چرا وقتی تیم در فاز حمله ضعیفهدپاکدل باید دقیقه ۸۹ تعویض بشه سرمربی حواسش کجاست آیا دقیقه ۸۹ زمان مناسبی برای یه تعویض تاکتیکی هست یحیی در خواب خرگوشی
    • سرخ دل IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      خوابش نمیبره! توی جریان بازی به تیم زمان میده تا سیستم جدید تو تیم جا بیفته.لیگ پانزدهم رو اگه یادت باشه تیم برانکو تا هفته شش و هفت آخر جدول بود حتی از سپاهان ۴ تا خورد ولی بعدش که سیستم برانکو جا افتاد برد های متوالی هم شروع شد! اگه عیسی اون چند تا موقعیت خوبی که داشت مثل اون دروازه خالی رو گل میکرد، فکر نمیکنم از یحیی با این شدت انتقاد میکردی!
  • شیر علی IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    رفتارهای مربیان تیم فقط یک حرف را میزند که دستور گرفته اند بازی نکنند به قول دیگران چرا آرنج تیم باید این چنین باشد دیدیم که با توجه به بازی های سنگین وحید امیری باز هم در دقایقی که به زمین آمد تیم را به حرکت وا داشت مهدی ترابی مانند مبتدی ها بازی میکند چرا مشکلات را بگوئید تا رفع شود مدیریت است مربی است هر چه هست بگوئید تا با جمع بندی به نتیجه برسیم تا دیر تر نشده که افسوس بخوریم ترس نداشته باشین از کسی حرف بزنید اما عمل گرا باشید
  • بابا مسعود IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    لنگیا هنوز نفهمیدن که بهترین مربی ،بهترین مهاجم ، بهترین مدافع، بهترین هافبک ، بهترین سرپرست و بهترین دروازه بانشون رو باهم از دست دادن . دوستان عزیز لنگی ، هیچوقت فکر نکردین چرا با اینکه یهویی ، بیرانوند ، علی پور ، طارمی ، خلیل زاده ، برانکو ، ترابی که همه تو لنگ بهترین بودن و با هم از لنگ میرفتن ولی کوچکترین مشکلی برا لنگ پیش که نمی اومد هیچ ، همیشه هم تو صدر بود حتی با وجود پنجره بسته همه جاما رو درو میکرد دوستان عزیز لنگی اگه میخواین به روزای اوجتون برگردین ، فقط و فقط به یه نفر نیاز دارین اون یه نفر هم بهترین مربیه ، هم بهترین دروازه بان ، مدافع، هافبک ، مهاجم ، اون یه نفر همه چی هست . همه مشکل تیم لنگ فقط و فقط اون یه نفره ، اونو برگردونین همه چی مث قبل میشه، جاما یکی پس از دیگری درو میشن . عزیزم کجایی ، دقیقا کجایی پاپا
    • سرخ دل IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      چجوری با پنجره بسته رفتن فینال آسیا؟ اینم بگو دیگه! نکنه اونجا هم بابا وجود داره! فعلا با توهم بابا مسعود خوش باشین!
  • بابا برن جمعش کنن IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    آل کثیر را و رضا اسدی آل کثیر هم تک به تک خراب کرد همپگل خالی را نزد اسدی وسط زمین پیاده روی می‌کنه نباید بازیشون بده یحیی را اخراج کنین هر چه زودتر
  • morteza IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    جدا از بحث نتیجه چندتا مشکل اساسی وجود داره. اول اینکه یسری بازیکنا از لحاظ بدنی واقعا کم میارن و این مورد زمان برانکو اصلا نداشتیم. دوم اینکه بازیکنای جایگزین کنعانی و نورالهی به هیچ وجه نتونستن خوب عمل کنن و تو پرس براحتی یا توپ رو لو میدن یا میزنن زیر توپ چیزی که قبلا محال بود اتفاق بیفته و هیچ تیمی تو ایران و اسیا نمیتونست پرسپولیس رو پرس کنه. سوم اینکه یحیی خیلی دیر به این نتیجه میرسه که باید تعویض انجام بده و همینا حل بشه امیدوارم تیم برگرده به حالت قبل. اگه پنجرمون باز بشه فکر میکنم دو بازیکن تاجیک کمک خوبی بکنن چرا که براحتی توپ لو نمیدن و پاسکاریشونم خوبه. من هنوزم میگم پرسپولیس قهرمانه
  • سرخ دل IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    دوست عزیز! یحیی، احمد زاده رو نگرفت چون به اندازه کافی بازیکن خوب هم پستش داره! یحیی اول فصل هیچ برنامه ای برا سه دفاعه کردن تیم نداشت این ایده بعد از باخت به الهلال به ذهن یحیی رسید ویژگی های سروش در تفکرات چهار دفاعه یحیی نبوده! ولی الان با سه دفاعه شدن تیم، مطمئنم یخیی به اشتباه خودش پی برده! وینگرا غیر از ترابی و نعمتی همگی شون سمت مخالف هم بازی میکنن! چرا پارسال موقعی که با همینا فینال رفتیم اینو نگفتی؟ هافبک دفاعی ها دو نفر بازی میکنن. نباید یکی دو تا آلترناتیو داشته باشن که فیکسا افت نکنن؟ با توجه به سن سید و رفتن کنعانی دو تا دفاع خرید که بر خلاف نعمتی، ابراهیمی به عنوان مدافع گلزن اصلا در حد خودش ظاهر نشد بخاطر همین هنانوف رو گرفت احتمالا نیم فصل ابراهیمی تو لیست مازاده!، دفاع راست هم صفروف رو گرفته! در مورد دهقانی هم به نظرم بخاطر عملکرد خوبش تو نساجی به عنوان هافبک جوان جذب شد(مثل مهدی خانی)! در مورد بازیساز هم بنظرم اسدی رو برا همین جذب کرد ولی اونم اون کیفیتی رو که یحیی میخواست رو حداقل الان نداره به نظر میاد کاراییش در صورت آمادگی کامل، ۶۰ ۷۰ درصد کارایی نوراللهی بشه
  • سرخ دل IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    اگه این وضعیت ادامه پیدا کنه، یا یحیی مثل پارسال که چند هفته بعد رفتن بشار، نوراللهی رو جاش گذاشت، جانشین احمد رو تو همین نفراتش پیدا میکنه، یا نیم فصل در کنار یه مهاجم خوب، یه بازیساز هم جذب میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی