۹
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه روسی از جدایی قطعی سردار آزمون از تیم زنیت و توافق این مهاجم ایرانی با باشگاه لیون فرانسه خبر داد.

به نقل از nvsport، سردار آزمون در آستانه انتقال به لیگ یک فرانسه است و به زودی قراردادش را با باشگاه لیون امضا می‌کند.

قرارداد آزمون با باشگاه زنیت روسیه در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و این قرارداد تمدید نمی‌شود. «نیکولو شیرا» روزنامه نگار ایتالیایی هم در توییتر خود اعلام کرده است که آزمون برای عقد قرارداد چهار ساله با باشگاه لیون به توافق رسیده است.

پیش از این سایت spbdnevnik روسیه گزارش داده بود که احتمال دارد سردار آزمون با «الکسی میرانچوک» مهاجم ملی پوش روسیه و تیم آتالانتا معاوضه شود.

طبق ادعای این سایت، در جریان بازی زنیت با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، یکی از سران باشگاه زنیت با نمایندگان باشگاه آتالانتا گفتگو کرده است. طرفین در مورد وضعیت الکسی میرانچوک و همچنین انتقال احتمالی سردار آزمون به آتالانتا صحبت کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رز IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    باز هم شروع شد!!!!!
  • خدابزرگه IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    لیون نمیره ،فقط رئال مادرید یا بارسا . قیمت گذاری هم شده ۲۰۰ میلیون یورو عمو چرا الکی بزرگش میکنی هر بازی از ۶ یا ۵ موقعیت صدرصدی یکیشو شاید گل کنه ........انشالله این اقا هم بره پیش زوجش اقا مهدی ........
    • سهراب IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      چقدر نفرت و تمسخر یک قهرمان هموطن در این کامنت هست؟ صدهامیلیون نفر در کل کشورهای عربی و هند و پاکستان و چین آرزوشونه یکی مثل آزمون داشته باشن، ندارن. خجالت داره واقعاً.
    • مهدی JP ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      صدالبته حقشه بره رئال مادرید یا بارسا.نمیدونم این همه کینه و حسادت به بهترین مهاجم تیم ملی کشورمون که همه ما مدیونشیم که تیم ملی به این مرحله رسیده ازکجا میاد! واقعا کمی انصاف اگه گلهای سردار نبود به این رده میرسیدیم؟
  • کمال عمر IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    گوهری است که اگر در کشوری دیگری می بود تاج سر و گل سرسبد می شد ولی اینجا غرق در بی مهری وحاشیه می شود و در آخر نابودش می کنند.
  • ناشناس IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    بازیکن معمولیه بزرگش نکنید
  • خدابزرگه IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    سهراب جان نفرت و قهرمان کدومه؟مهاجم باید فرصت طلب باشه مثل رضا قرچان نژاد که یکتنه تیم رو میبرد جام جهانی واقعا جاش خالیه انشالله موفق باشه مگر در بازیهای بزرگ چنتا موقعیت گیر تیم میاد؟والله مهاجمان داخلی هم به مراتب بهتر از سردار ازمون هستند حالا میخاد از هر تیمی باشه لطفا واقعیت رو ببینید نه از روی تعصب .
  • سهراب IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    خوشحالی اسکوچیچ جونتون سر بازی با لبنان یادتون رفت؟ تیم تا دقیقه ۹۲ باخته بود. میگین دفاع لبنان اشتباه کرد؟ ولی همون یه فرصت طلایی بود که سردار قدرش رو دونست. گل دوم همون بازی هم سر ریباند شوت سردار به دست اومد. اما امثال شماها به نام واقع بینی همش دوس دارین حرف خودتونو بزنین.
  • ج و ن م اسکو IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    اون دو تا توپ که زد بیرون از جلو دروازه هم بگو کسی با سردار مشکل نداره حرف منم اینه که بهترین باید در تیم باشن خدایی طارمی و سردار با رضا قوچان نژاد یکین؟ایا به اقا رضا میرسن؟زمان کیروش فقط سه چهارتا گل سه امتیازی زد دیدین که، نه با کار تیمی فقط خلاقیت فردی، یکتنه ایران رو میبرد جام جهانی حالا شما میگی سردار گل زده به لبنان ؟چه فایده از ۵ تا یکی؟والله منم بودم حداقل یه گل رو میزدم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی