استقلال با تیم ملی چه فرقی دارد؟/ من هم می‌گویم جان مادرتان VAR را بیاورید/ مگر ما گفتیم تماشاگران به ورزشگاه بیایند؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال ضمن حمایت از سرمربی این تیم گفت: من هم می‌گویم جان مادرتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید.

بیژن طاهری در خصوص گلایه‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی از وضعیت داوری و اینکه وی درخواست کرده بود VAR را به فوتبال ایران بیاورند گفت: ما همیشه نسبت به داوران احترام قائل هستیم و می‌دانیم آنها سعی می‌کنند بهترین قضاوت‌هایشان را داشته باشند اما صحنه‌ای که در بازی روز گذشته رخ داده برای همه سوال ایجاد کرده است.

وی افزود:چطور مشابه همان صحنه را برای تیم ملی پنالتی اعلام کردند اما در بازی ما با نساجی آن توپ پنالتی اعلام نشد؟ این ۲ چه فرقی با هم دارند؟ نه تنها در این بازی بلکه در بازی های قبل و حتی دیدارهای سال گذشته هم چنین اتفاقاتی برای استقلال رخ داده و این موضوع باعث نگرانی همه شده است.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد:VAR  از نان شب هم برای فوتبال ایران واجب تر است و یک تصمیم اشتباه لطمات زیادی به تیم‌ها می‌زند به خصوص استقلال که در این هفته ها از داوری‌ها ضرر کرده است. مجیدی شب گذشته درست گفت، من هم می‌گویم جان مادرتان و جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید.

طاهری تاکید کرد: این سیستم نیاز فوتبال ایران است و با یک اشتباه سرنوشت یک تیم عوض می‌شود. سرمربی ما حرف بدی نزده و فقط خواستار این شده که اشتباهات داوران به حداقل برسد وگرنه او چیز زیادی نخواسته است.

وی در خصوص حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی و اینکه برخی باشگاه‌ها به این موضوع اعتراض کرده‌اند گفت: مگر ما گفتیم تماشاگران به ورزشگاه بیایند؟ ستاد کرونا اعلام کرد تماشاگران می‌توانند به ورزشگاه بروند و سازمان لیگ هم شرایطش را مهیا کرد. دلیل اینکه دیگر تیم‌ها گله مند شده‌اند را نمی‌دانم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه سهیل مهدی مدعی شده تماشاگران پروتکل‌ها را رعایت نکردند گفت: به هر حال باید قبول کرد که دو تیم معمولی در فوتبال ایران بازی نداشتند و وقتی استقلال بازی دارد ورزشگاه پر می‌شود. نمی‌شود به تماشاگران گفت با فاصله تیم‌هایتان را تشویق کنید. ما دلمان می‌خواهد صدهزار نفر در ورزشگاه حضور داشته باشند و امیدوارم این اتفاق زودتر رخ بدهد و شرایط حضور کامل آنها فراهم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    شما نگفتید.بابا حمید از بالا دستور گرفت..راستی ازمایی شما هفته بعد پرسپولیس تراکتور سپاهان هم باید تماشگر داشته باشد!! عجب!!!!!!! بدون اطلاع سایر تیم ها مجوز موقت ورود تماشاگر به ورزشگاه و مجوز تبلیغات دور محیطی فقط برای یک تیم خاص صادر می گردد!!!!!!!! فدراسیون فوتبال بله قربان گویی وزارت و سردار هست ..
  • صامت IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    آقای طاهری.شمابزرگترید.دنیادیده اید.عقل تان راندیددست این بچه.Varبیادبراتان خیلی گران تمام میشه.یهودیدید ایت سهمیه آسیایی هم دست تان رانگرفت.گفته باشم
    • بابا مسعود کجایی ؟ IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      ما دنبال var هستیم شما لنگیا دنبال بابا مسعود خخخخخخخخخخخخخخخخ شماها رو چه به مسائل فنی فوتبال دنبال چند تا آدم باشین بازیهاتون رو براتون دربیارن بدجور باخت دادین بد خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • صمدقلی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    باند مافیایی مجیدی تصمیم داشت با حضور تماشاگران و با توجه به اینکه نصف تیم نساجی و سر مربی شون بدلیل محرومیت و مصدومیت حضور نداشتند پیش بینی برد آسانی می کرد یک نمایش قدرت برای مجیدی راه بی اندازد و اسطوره سازی کند اما بازی افتضاح استقلال نه تنها این شوی خیمه شب بازی را بر باد داد بلکه با تشویق ساکت الهامی در انتهای بازی این زنگ خطر را برای باند مافیایی مجیدی - استقلال به صدا در آورد که مبادا در بازی بعدی با حضور تماشاگر شاهد فریاد و اعتراض " مجیدی حیا کن استقلال را رها کن " باشیم و صدای هوادار واقعی استقلال که درک فوتبالی خیلی بالاتر از یک مشت ادمین پیج های اینستاگرامی اجاره ای دارد صداش به گوش جامعه برسه . برای همین الان تصمیم دارند به بهانه های مختلف و از طریق حرفهای عواملشون به امثال سهیل مهدی و جوسازی بازوهای رسانه خودشان مثل ورزش سه و خبر ورزشی به بهانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی این مجوز را مجددا لغو کنند .
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    واقعا فغانی قضاوت بی نقصی داشت به غیر از پنالتی که تو فوتبال دنیا شاید این صحنه رو پنالتی بگیرندحالا اینجا گرفته نشد این دلیل نمیشه نقطه ضعف های تیم و سردرگمی و بی برنامه بودن تو بازی پوشش داده بشه..واسه قهرمان شدن تیم باید بازیهای باکیفیت انجام بده تیمی که میخواد قهرمان بشه نباید فرصت های این چنینی برای ثبت صدرنشینی رو هدر بده و به راحتی امتیاز از دست بده ولی متاسفانه فرصت سوزی استقلال همچنان ادامه دارد..
  • اکبر IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    امان از بی سوادی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی