نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چشم و هم چشمی صدری و آجورلو/ ۱۰۰ میلیارد تومان بالای دست رقیب!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز مدتی از وعده اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی مدیرعامل استقلال نگذشته که از باشگاه پرسپولیس اخباری مبنی بر رو کردن اسپانسر ۶۰۰ میلیارد تومانی به گوش می‌رسد!

اگر در دهه ۷۰ کُری خوانی رسانه ای و مناظره‌های امیر عابدینی و علی فتح الله زاده طرفداران دو تیم را سرگرم می‌کرد حالا رقابت پنهان و آشکار صدری و آجورلو را شاهد هستیم.

مصطفی آجورلو از روزی که وارد باشگاه استقلال شد کارهایی رقم زد که مشابه آن را صدری انجام داد یا بالعکس! مدیرعامل استقلال قرارداد فرهاد مجیدی را تمدید کرد و بلافاصله صدری نسبت به تمدید قرارداد یحیی گل محمدی اقدام کرد! صدری بحث تبلیغات محیطی را مطرح کرد و آجورلو با قدرت خواستار گرفتن این حق باشگاهی از سازمان لیگ شد و قس علیهذا!

حالا بحث اسپانسر طرفین در میان است. آیا واقعا در این اوضاع و احوال اقتصادی اسپانسری حاضر است ۵۰۰ میلیارد تومان به استقلال یا ۶۰۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس بپردازد؟

چه تضمینی برای پرداخت این مبالغ وجود دارد؟ شاید هم همه چیز یک رقابت و چشم و هم چشمی ساده باشد. البته همه چیز به زودی مشخص خواهد شد. این خط و این هم نشان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    میخوان سر ما رو گرم کنن تا گرونی و بدبختیها یادمون نیاد
  • غضنفر IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    چرا عجیبه براتون؟ ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیارد تومان پول با احتساب دلار برای اسپانسرینگ باشگاه‌هایی که دهها میلیون هوادار دارند پولی محسوب نمیشه، اینکه ازین پتانسیل پولی در نمیاد جای تعجب داره این که بدهی پشت بدهی دارند اینکه پنجره بسته دارند اینکه با اینهمه هوادار هشتشون گروی نه شونه و از طرفی کلی شوالیه و مدیر و مدبر مدام خودشونو برای مدیریت این باشگاه‌ها به آب و آتیش می‌زنند عجیبه! اونایی که مدعی ورشکستگی این دو باشگاه و یا زیان ده بودن این دو باشگاه هستند مدام دارند یک دروغ را تکرار می کنند که یه عده باور کنند.
  • ناشناس IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    تبلیغات محیطی را صدری مطرح کرد،هنوز عید نیومده دروغ سیزده می گید
  • یاسر IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    مطمعنی صدری بحث تبلیغات محیطی رو اورد؟ احیانا حس نکردی از دقتی آجرلو اومد اصن بحث تبلیغات محیطی داغ شد؟
  • مسعود رسوبات IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    خبر ورزشي گرامي! اگر ممكن است دو يا سه مورد و يا حتي يك مورد از كارهاي صدري كه توسط آجرلو تكرار شده را نام ببريد!!!!! براي رفع بحران قرمزها و روحيه دادن به آنها روش هاي بهتري را امتحان كنيد!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی