مسوت اوزیل - گالاتاسرای - فنرباغچه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی بزرگ فوتبال ترکیه با پیروزی شیرین فنرباغچه در دقایق پایانی مقابل گالاتاسرای به پایان رسید.

دیدار حساس تیم‌های گالاتاسرای و فنرباغچه دو رقیب سنتی فوتبال ترکیه در چارچوب هفته سیزدهم سوپر لیگ این کشور برگزار شد و در پایان تیم میهمان موفق شد جهنم گالا را تبدیل به بهشت کرده و با نتیجه دو بر یک پیروز شود.   

گالاتاسرای با استفاده از امتیاز میزبانی و فشار بسیار زیاد هواداران خود موفق شد در دقیقه ۱۶ توسط کرم آکتورکوغلو به گل نخست خود برسد اما در ادامه کار مسوت اوزیل ستاره باتجربه فنرباغچه در دقیقه ۳۱ کار را به تساوی کشید تا این دیدار با نتیجه مساوی ادامه پیدا کند.

نیمه نخست این بازی مانند همیشه محل درگیری بازیکنان دو تیم بود و داور بازی مجبور شد در نیمه نخست ۶ بار از کارت زرد خود استفاده کند. فاتح تریم سرمربی تیم میزبان نیز از داور کارت گرفت. 

بازی مرکب - گالاتاسرای - فنرباغچه
 طرح جالب از هواداران گالاتاسرای که به سریال «بازی مرکب» اشاره دارد 

این دیدار پر تنش و خشن در دقیقه ۸۲ نیز یک اخراجی داشت. مارسل تیزراند از فنرباغچه با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا میهمان دقایق آخر بازی را با فشار بیشتری دنبال کند. گالاتاسرای نیز از این فرصت به خوبی استفاده کرد و در دقیقه ۸۴ توسط امبای دیاگنه به گل دوم رسید اما داور با کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد. 

اما این پایان کار این بازی جنجالی نبود. میگل کرسپو بازیکن تعویضی فنرباغچه در دقیقه ۴+۹۰ موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا جهنم گالاتاسرای تبدیل به بهشت برای فنرباغچه شود.    

فنرباغچه با این پیروزی شیرین ۲۳ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. گالاتاسرای نیز با این شکست ۲۱ امتیازی ماند و در رده هشتم جای گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران زارعی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    درود واقعا،یکی از بهترین بازی های پرهیجان دنیای فوتبال همین بازی،واقعا دیدنش لذت بخشه،خاص اینکه در ورزشگاه باشی،همچنین بوکا و ریوپلاته،عالیه عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی