۲
سردار همین زمستان به این تیم بزرگ می‌رود/ آزمون معاوضه می‌شود؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رسانه‌های فرانسوی و روسی مدعی شدند که زنیت قصد دارد همین زمستان و در ازای دریافت مبلغ ۸ میلیون یورو، سردار آزمون را به لیون بفروشد.

اخبار و گمانه زنی ها پیرامون تیم آینده سردار آزمون این روزها بیش از قبل افزایش یافته است. این مهاجم ایرانی تابستان پر خبری را پشت سر گذاشت و اکنون لیون آستین ها را برای جذب این بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه بالا زده است.

وب سایت چمپیونات روسیه به نقل از رسانه فوت سور فرانسه نوشته است که زنیت آماده است تا در زمستان آزمون را به مبلغ ۸ میلیون یورو بفروشد و مهاجم زنیت در حال نزدیک شدن به انتقال به لیون فرانسه است.

به گفته این منبع، زنیت در زمستان امسال آماده فروش آزمون به مبلغ ۸ میلیون یورو است تا در تابستان ۲۰۲۲ که قرارداد این بازیکن ایرانی با این باشگاه به پایان می رسد، او را به صورت رایگان از دست ندهد. پیش از این مشخص شده بود که آزمون قصد تمدید قرارداد با قهرمان روسیه را ندارد.

چمپیونات نوشته است: لیون برای جذب سردار در اواسط این فصل جدی است زیرا بسیاری از مهاجمان این تیم به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا برای مدتی در این تیم غایب خواهند بود. به یاد بیاورید که چند روز قبل، علاقه لیون به آزمون توسط مدیر ورزشی این باشگاه یعنی جونینیو پرنامبوکانو تایید شده بود.

این در حالی است که تیم هایی نظیر بایرلورکوزن و لیون در تابستان امسال حاضر بودند که با پرداخت ۲۰ میلیون یورو، مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرند که این مسئله با مخالفت زنیت همراه شد و حالا قهرمان روسیه حاضر شده است با ضرر ۱۲ میلیونی و تنها با دریافت ۸ میلیون یورو، آزمون را به لیون بفروشد.

آزمون از سال ۲۰۱۹ در زنیت بازی می کند و پیش از آن در تیم های روبین کاران و روستوف بازی می کرد. در فصل گذشته، این مهاجم ۲۴ بازی در لیگ برتر روسیه انجام داد و ۱۹ گل (سه گل از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد. در فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲، آزمون ۱۲ بازی در لیگ برتر انجام داده که ۷ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد.

وب سایت spbdnevnik نیز ضمن انتشار این خبر، ادعای جدیدی را مطرح کرده است. این وب سایت نوشته است: زنیت به خرید الکسی میرانچوک هافبک آتالانتا علاقه مند است. جذب این گزینه برای قهرمان روسیه منتفی نشده و حتی ممکن است طرفین بتوانند بر سر معاوضه سردار آزمون با هافبک روسی به توافق برسند. یکی از سران زنیت در جریان بازی خارج از خانه این تیم برابر یوونتوس در تورین، با نمایندگان آتالانتا دیدار کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    انشاالله که بره
  • amin IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    چه کاریه خود ازمون بمونه تاپایان فصل که ۲۰میلیون تمام گیرخودش بیاد،بعدش لیگ آلمان لیگ سوم اروپاس ازلحاطاعتبارولی لیگ فرانسه لیگ ششم اروپاس تازه بعد پرتغال ششمه به لحاظ اعتیار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی