نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و کمیته داوران به اشتباهات داوری معترض شد.

باشگاه پرسپولیس با ادعای اشتباهات داوری به ضرر این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

تیم فوتبال پرسپولیس در پنج هفته از رقابت‌های لیگ از سه اشتباه مسلم داوری که کارشناسان مهر تایید بر آن زده‌اند، متضرر شده است و در بازی با مس رفسنجان هم پنالتی مشکوک بر روی سیدجلال حسینی گرفته نشد و در این رابطه نیز منتظر نظر کارشناسان می‌مانیم.

برخلاف برخی اظهارات، پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس به گفته کارشناسان کاملا صحیح بوده است. این در حالی است که برخی از رقبا در پنج هفته از رقابت‌های لیگ از چهار اشتباه مسلم سود برده و فقط یک بار متضرر شده‌اند. تمامی این ادعاها بنا به گفته کارشناسان داوری  مطرح شده و ما به آن استناد کرده‌ایم.

پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک گل سه امتیازی را در حالی دریافت کرد که بر روی سیامک نعمتی خطا شده بود و همه کارشناسان به اتفاق نظر روی مردود بودن این گل تاکید کردند. باشگاه پرسپولیس همچنین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته داوران خواهان بررسی وضعیت داوری‌های مسابقات شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داوران دوست نادی الکیسه IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    تاکتیک کیسه هدیه پنالتی ها و پنالتی گرفتن مفت هست در ۵ بازی ۳ پنالتی مفت تقدیم تیم کیسه حکومتی شده
    • محسن IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      تقصیر اون کسیه که بدون درنظر گرفتن شرایط سنی و روحی اجازه گوشی داشتن بهت داده.
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    اخه خدایی این باشگاه لنگ با چه رویی این بیانیه میدهند 5سال تمام دارند با همین داوریها قهرمان میشوند خدایی اگه یک فصل داورا خارجی باشند برای مقام چهارم یا پنجمی سجده شکر میگذارند .شده عادت توهربازی که داور بازیو براشون در میاره واعتزاض همه تیمها بلند میشه اینها برعکس طلبکار هم میشوند .سنگ پای قزوین شرمنده شد .
    • مختار IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      پنالتی روی ترابی را نظر نمیدم چون خداییش تلویزیون از زاویه مناسب نشون نداد ولی پنالتی روی حسینی که دیگه بچه۵ساله هم دید که دفاع مس هنوز توپ نیومده پیراهن سید را گرفت و بعد از آنکه توپ رد شد و سید زمین خورد پیراهن را ول کرد! و داور خط نگهدار می دید ولی متاسفانه نگرفت! و حق پرسپولیس ضایع شد
  • فوتبال پاک IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    میگن بهترین دفاع حمله س لنگیا با این کار مثلا میخوان دهان اون کسانی رو که گفتن پنالتیشون ناحق بوده ببندن اما .....اما مافیا چند ماهه پوکیده و خواب آقایون سنگینه بابا گذشت دوران بابا مسعود و عمو مهدی تاج و کشوی جادویی عمو نبی و ابرام شکورو .... دیگه باید پاک فوتبال بازی کنین داورانی هم که بخوان زیرآبی بروند رسوا میشن فقط فوتبال پاک
  • علیرضا IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    درودبه شرافت پرسپولیس ک همیشه حرفشوتوی زمین مسابقه میزنه توی ۵فته ۴خطای تاثیرگذاروموثربرعلیه تیم همیشه قهرمان پرسپولیس گرفته اندکه تیم کیسه قهرمان بشه غافل ازاینکه خداباماست ویحیی با خداقراردادداردحالاوزارت وفدراسیون وتیم داوری چندین ماهه کارشکنی میگنندوپنجره روفقطبرای پرسپولیس میبندندوتیم روبدون مدیرواسپانسر راهی رقابتهامیکنندکافی نیست تمام بازیهاروبکمک داوربرای استقلال درمیاورندوپسپولیس ک طی این سالهاباعث ابروی ایران شده وتاحالانزاشته سهمیه آسیایی ایران کم بشه واقعاانصاف نیست وسزاوارنیست اینقدرناجوانمردانه دست وپای پرسپولیس راببندیدوبعدازگذشته چندین ماه این تیم رواینجوربانامردی رهاکنیدآخه شرم وحیاکنیداستقلال قهرمان بشونیست عزیزان اینوبفهمید خدابایحیی است واقعادل یحیی روشکستن تاوان داره خواهشاخواهشاآخه اسپانسرومدیراینقدرسخته ک شماتکلیف روروشن نمیکنیداین همه مدیرموفق پرسپولیس که پاک وصادق آماده همکاری هستندجناب وزیرغیرازاینه که شماتمایلی برای اینکارنداری وزیگی بزرگ درکفش داری بترس ازروز حساب بترس ازآه وناله ملیونهاهوادارک تمام هست ونیست وسرگزمیشون فقط پرسپولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی