استقلال با این داور همیشه برنده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی صفایی در حالی برای قضاوت دیدار تیم‌های استقلال انتخاب شده که این داور دو سال است که هیچ یک از مسابقات استقلال را سوت نزده است.

دیدار هفته ششم تیم استقلال در سیرجان با قضاوت مهدی صفایی همراه با کمک هایش سعید قاسمی و حسن ظهیری در حالی برگزار می‌شود که این داور تاکنون هیچ یک از دیدارهای این تیم با سرمربی ایرانی را سوت نزده است. ضمن اینکه صفایی تاکنون هر بار برای استقلال سوت زده این تیم برنده زمین مسابقه را ترک کرده است.

در ادامه مروری بر ۴ بازی که این داور برای استقلال قضاوت کرده خواهیم داشت:

اولین قضاوت – آذر ۹۶

روز شنبه ۴ آذر سال ۱۳۹۶ یعنی تقریبا چهار سال پیش علی صفایی برای اولین بار در دوران داوری اش دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی را در تهران سوت زد. مسابقه‌ای که در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر هفدهم در استادیوم آزادی با برد ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید. گل‌های این دیدار را فرشید اسماعیلی در دقایق ۶۳ و ۸۶ برای استقلال به ثمر رساند. هدایت استقلال در این مسابقه بر عهده وینفرد شفر بود.

دومین قضاوت – آذر ۹۷

علی صفایی دومین بار بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان را باز هم در تهران سوت زد. این دیدار در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر هجدهم روز پنج شنبه هشتم آذر ماه ۱۳۹۷ یعنی تقریباً سه سال پیش با برد ۳ بر صفر استقلال به پایان رسید. گلهای استقلال در این دیدار را فرشید باقری (۹)، همام طارق (۲۴) و اللهیار صیادمنش (۷۳) به ثمر رساندند. هدایت استقلال در آن دیدار باز هم بر عهده وینفرد شفر بود.

سومین قضاوت – اسفند ۹۷

استقلال باز هم در تهران و برای سومین بار با قضاوت علی صفایی در لیگ برتر هجدهم به میدان رفت. مسابقه‌ای که در چارچوب هفته بیست و یکم و روز جمعه هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ با برد یک بر صفر استقلال به پایان رسید. آبی‌پوشان در این دیدار با سرمربیگری ویتفرد شفر و تک گل علی کریمی در دقیقه ۹ به برتری دست یافتند.

قضاوت چهارم – آذر ۹۸

علی صفایی آخرین بار روز دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ قضاوت یکی دیگر از دیدارهای استقلال را برعهده داشت. در آن دیدار استقلال مهمان نفت مسجد سلیمان بود و با نتیجه دو بر یک با گل های علی کریمی (۳۳) و مهدی قائدی (۴۹) به برتری دست یافت. این بازی در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر نوزدهم در حالی برگزار شد که سرمربیگری استقلال با استراماچونی بود.

قضاوت پنجم – آذر ۱۴۰۰

حالا علی صفایی برای دومین بار باید قضاوت یکی از دیدارهای بیرون از خانه استقلال را برعهده داشته باشد. با این توضیح که این داور برای اولین بار قضاوت دیدار استقلال با سرمربی ایرانی را در دست دارد. استقلال چهارشنبه سوم آذر در شهر سیرجان مهمان گل گهر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی