نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تبلیغات محیطی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: ما دوست داریم در بحث تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها کمک کنیم اما در قراردادهای تجاری قوانین دست ما را بسته است. گزارشات خود را به فدراسیون می‌دهیم تا آنها تصمیم نهایی را در این مورد بگیرند.

صادق درودگر در گفتگویی اظهار داشت: قرار بود تا آخر وقت اداری دوشنبه اول آذرماه باشگاه‌هایی که به دنبال گرفتن تبلیغات محیطی و اجرای آن به دست خودشان هستند، تضامین مورد نظر سازمان لیگ را ارائه کنند که چنین اتفاقی رخ نداد.

وی افزود: با توجه به اینکه ما یعنی سازمان لیگ کارگزار فدراسیون فوتبال در برگزاری لیگ است، گزارش خود را به صورت مکتوب و کامل تحویل خواهیم داد.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ خاطرنشان کرد: برای عقد قراردادهای تجاری برای فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که دولتی محسوب می‌شوند، ضوابطی حاکم است و باید قانون به طور کامل اجرا شود.

درودگر اضافه کرد: در بازی استقلال و نساجی مازندران برغم اینکه واگذاری تبلیغات محیطی جزو مصوبات نبود. برای اینکه با باشگاه‌ها همکاری کنیم، این اتفاق افتاد اما قرار بر این شد ضمانت‌ها داده شود.

وی تاکید کرد: مدیران استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه در حوزه دولتی خدمت‌رسانی ‌کرده و آشنا به قوانین معاملات دولتی بوده و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند، نه می‌خواهند و نه می‌توانند قوانین را زیر پا بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی