نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شادی گل کریستیانو رونالدو؛ ویارئال - منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خارج از خانه منچستریونایتد برابر ویارئال و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی در شب قطعی شدن صعود بایرن به عنوان تیم اول گروه E‌ آغاز شد.

در آغاز هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب ۲ بازی در گروه‌های E  و F برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های  منچستریونایتد و بایرن مونیخ مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.


در گروه F تیم منچستریونایتد در خانه تیم ویارئال با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید. در این بازی که اولین بازی شیاطین سرخ پس از اخراج سولشائر از سرمربیگری این تیم بود، رونالدو در دقیقه ۷۸ قفل دروازه‌ها را شکست و اولین گل را برای مهمان انگلیسی به ثمر رساند. سانچو هم در دقیقه ۹۰ دومین گل بازی را برای منچستری‌ها به ثمر رساند تا یونایتد همچون بازی رفت دو تیم پیروز شود. با این نتیجه منچستریونایتد ۱۰ امتیازی شد و به عنوان اولین تیم از این گروه صعود کرد.

صعود منچستریونایتد با برتری در آندلوس/ برد بایرن زیر برف


در گروه E نیز بایرن مونیخ در خانه تیم دیناموکیف با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۱۴ و کومن در دقیقه ۴۲ گل‌های بایرن را به ثمر رساندند و گارماش در دقیقه ۷۰ تنها گل تیم میزبان را زد.

این پنجمین برد متوالی باواریایی‌ها بود که آنها را ۱۵ امتیازی و صعودشان به عنوان تیم اول گروه را قطعی کرد. به این ترتیب شاگردان ناگلزمن در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی در سید اول قرار خواهند گرفت.

گل روبرت لواندوفسکی؛ دیناموکیف - بایرن‌مونیخ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی