حمید سجادی - وزیر ورزش
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مسائل مدیریتی باشگاه پرسپولیس، بحث حضور هواداران در ورزشگاه‌ها و تبلیغات محیطی صحبت‌های قابل توجهی را مطرح کرد.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تجلیل از ورزشکاران بسیجی در هفته بسیج سخنرانی کرد و در حاشیه آن به مسائل مهم ورزش کشور پرداخت. مشروح گفته‌های سجادی به شرح زیر است:

پرسپولیس بلاتکلیف نیست

سجادی در خصوص تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این بلاتکلیفی نیست. من نمی‌دانم چرا مسائل فنی را به مسائل مدیریتی ارتباط می‌دهند؟ من با آقای صدری کاملاً در ارتباط هستم و او آدمی خدوم و پرتلاش است. من و او کاملاً با هم هماهنگ هستیم. ما در مدیریت مسائلی داریم که لازم نیست هر روز آنها را عنوان کنیم. اگر بخواهم تمام اتفاقات هر روزم را که با استقلال و پرسپولیس، بین همکارانم و بین این دو باشگاه دارم را اطلاع‌رسانی کنم اصلاً مصحلت نیست. زندگی ما فقط استقلال و پرسپولیس نیست، وظیفه داریم در خدمت همه ورزش کشور باشیم.

زندگی ما فقط پرسپولیس و استقلال نیست

وزیر ورزش ادامه داد: من کوچک همه شما، به عنوان وزیر ورزش و جوانان همه ایران هستم نه وزیر ورزش استقلال و پرسپولیس؛ ولی وظیفه ما این است که از این دو تیم حمایت کنیم. چون پرطرفدار هستند و همه چشم امید به موفقیت اینها بسته‌اند. ما هر دو تیم را به همراه ورزش کشور به یک چشم می بینیم.

هر اقتداری که مدیرعامل بخواهد صدری دارد

سجادی خاطرنشان کرد: می‌خواهم این اطمینان را به همه بدهم که اصلاً مسائل هیئت مدیره پرسپولیس هیچ نقشی در مسائل فنی و نتیجه‌گیری تیم ندارد. چون هر اقتداری که یک مدیرعامل بخواهد آقای صدری دارد و هر اختیاری بخواهد او دارد. کاملاً‌ با هم هماهنگ هستیم و در آخرین جلسه‌ای که در خدمتش بودم به او گفتم که به من نظر بدهید. مثل زمانی که با استعفای مدیرعامل قبلی موافقت کردید بنده مخالف بودم اما هیئت مدیره موافقت کرد. هیئت مدیره از من خواهش کرد که استعفای مدیرعامل قبلی را بپذیرم. به زور که نمی‌شود من مقابل هیئت مدیره بایستم.

از هیئت مدیره پرسپولیس خواستم در مورد مدیرعامل ایده بدهند

وی افزود: وقتی شما می‌گویید با استعفایش موافقت کنید، بنده می‌گویم چشم. هیئت مدیره باید فکر کند و جایگزین مدیرعامل قبلی را به من نظر بدهد. آنها شور کردند و به من گفتند که آقای صدری به مدت سه سال سرپرست باشد. الان هم در فکر این هستیم که هیئت مدیره را تقویت کنیم. در هیئت مدیره هم امکان تغییر هست هم تقویت. من از هیئت مدیره خواهش کردم خودشان فکر کنند در مورد مدیرعامل به من ایده بدهند.

یاد گرفتیم در ورزش صاف و صادق باشیم

سجادی اضافه کرد: درباره ادامه سرپرستی آقای صدری به من ایده بدهند. درباره اینکه او  مدیرعامل بشود به من ایده بدهند. در مورد اینکه مدیرعامل جدید معرفی شود به من ایده بدهند. در خصوص اینکه اگر مدیرعامل از بیرون هیئت مدیره باشد، داخل هیئت مدیره باشد به من ایده بدهند. من به زودی با هیئت مدیره جلسه خواهم داشت. من احترام خاصی برای هواداران استقلال و پرسپولیس قائل هستم. شفاف‌تر از این فکر نمی‌کنم کسی صحبت کند. ما ورزشی هستیم و یاد گرفتیم در ورزش صاف و صادق باشیم. همه اینهایی که من خدمت شما عرض کردم دو روز پیش در جلسه هیئت مدیره با استقلال و پرسپولیس به اعضای دو باشگاه گفتم و عنوان کردم در حال بررسی هستیم و شما  هم به من ایده بدهید.

کجای دنیا نتایج فنی به مدیریت مربوط می شود؟

وزیر ورزش و جوانان افزود: در خصوص ماندن یا رفتن آیا صدری و یا ادامه سرپرستی اش به من ایده بدهند یا اگر از بین افراد دیگری، هیئت مدیره کسی را انتخاب کرده است مشکلی نیست به من اعلام کنند. این نهایت احترام و اعتمادی است که بنده به هر دو هیئت مدیره دارم. قدردان زحمات‌شان هستم و به زودی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم معرفی خواهد شد و این اطمینان را می‌دهم هر کمک و هر اقتداری که سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس بخواهد ما وظیفه داریم حمایت کنیم و در خدمت‌شان باشیم. خواهش می‌کنم مسائل فنی تیم را بعضی‌ها بیخودی به مسائل مدیریتی ربط ندهند. کجای دنیا نتایج فنی یک تیم به مدیریت مربوط می‌شود که اینجا مربوط شود؟ اینها بهانه است و خواهش می‌کنم جامعه ورزش وارد این حاشیه‌ها نشوند. 

ورزشی ام و قواره های بازی را بلد هستم

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: من خودم ورزشی هستم. قواره‌های بازی را هم بلد هستم. بارها هم عرض کردم هواداران پرسپولیس و استقلال به وزارت خودشان اعتماد کنند. باز هم می گویم به وزارت ورزش و جوانان اعتماد کنند. 

فصل جدیدی از تبلیغات محیطی در راه است

سجادی در خصوص بحث تبلیغات محیطی و حاشیه‌هایی که به وجود آمده است و بحث حمایت از تیم‌ها یادآور شد: تا همین الان هم ما حمایت کرده‌ایم. الان به تفاهم رسیده‌اند و جلسه‌ای در شرکت توسعه داشته‌اند که به تفاهم رسیده‌اند و به یک برداشت و ایده مشترک رسیده‌اند. فصل جدیدی از نوع کار در راه است. هم پرسپولیس و هم استقلال پیشنهاداتی را داده که در مباحث تبلیغات محیطی شکل جدیدی مطرح می‌شود.

عزیزی خادم گفت برای بازی امارات اینفانتینو به ایران می آید

وی اظهار داشت: دوستان به تفاهم هم رسیده‌اند، ما هم طرفدار آن هستیم که منافع باشگاه‌ها مرتفع شود. من اولین حامی فدراسیون فوتبال هستم چون فدراسیون فوتبال باید منابعی داشته باشد که تیم ملی را حمایت کند. حدود یک ماه دیگر اولین بازی که ما میزبان هستیم مقابل امارات است.  اگر سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم خبر صعود ما به جام جهانی مردم را خوشحال خواهد کرد. آقای عزیزی خادم به من گفتند که جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرار است برای این بازی به ایران بیایند و از این بازی دیدن کنند. با شنیدن آن خبر یک موج امیدی در جامعه ایجاد می‌شود.

چراغ ورزش در حال پرنورتر شدن است

سجادی ادامه داد: در دوران نامبارک کرونا ورزش دچار افول شد و برخی مجموعه‌های ورزشی ما تعطیل شدند. ۶ هزار سالن ورزشی تعطیل و تعداد زیادی کارگر هم بیکار شدند. ولی خدا را شکر در حال رسیدن به شرایط پساکرونا هستیم. تمام دستگاه‌ها کمک کردند که از کرونا عبور کنیم و چراغ ورزش در حال پرنورتر شدن است.

وزیر بهداشت از بنده به خاطر عدم رعایت پروتکل ها در بازی استقلال گلایه کرد

وی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه ها هم عنوان کرد: آنطور که به من گزارش داده‌اند حدود ۵ هزار نفر هم سهمیه گرفتند که برای بازی پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا کنند. من می‌خواهم پیغام وزیر بهداشت را به گوش هواداران برسانم. او بسیار از بنده گله کرد و گفت در بازی استقلال مقابل نساجی در استادیوم آزادی شیوه‌نامه‌ها رعایت نشد و هواداران خیلی نزدیک یکدیگر نشستند. اگر این قضیه ادامه یابد مثل خیلی از کشورهای اروپایی مجدداً مجبور خواهیم شد از ورود تماشاگران جلوگیری کنیم.

یک تیم ورزشی برای مردم شهرش امید ایجاد می کند

سجادی خاطر نشان کرد: خواهش می‌کنم از هواداران که در ورزشگاه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و فاصله‌ها را رعایت کنند. این گله‌ای بود که دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت از من داشت. در هر صورت ان‌شاءالله روزهای خوبی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس و تیم ملی باشد و همینطور روزهای خوبی برای سایر تیم‌ها. من این را می‌دانم که در تمام شهرستان‌ها یک تیم ورزشی کلی برای مردم آن شهر امید ایجاد می‌کند. من آرزو دارم آنچه بهترین اتفاق است و دل مردم شاد می‌شود در ورزش اتفاق بیفتد.

ظرفیت برد و باخت و مساوی را داشته باشیم

وزیر ورزش اضافه کرد: در ورزش قرار نیست همه ببرند پس کی قرار است مساوی کنیم؟ کی قرار است تیم ببازد؟ در ورزش بالاخره برد و باخت وجود دارد و همیشه مساوی نداریم. امیدوارم با فرهنگ‌سازی هم ظرفیت باخت داشته باشیم، هم ظرفیت تساوی و هم ظرفیت برد؛ اینها زیبایی‌های ورزش هستند و مهم آن اتفاقی است که ما با داشتن یک باشگاه نور امید را به هم‌میهنان عزیزمان می‌تابانیم.

مسائل فنی و مدیریتی را به هم گره نزنیم

وی تصریح کرد: وقتی هواداران به استادیوم می‌آیند و یک تیم را تشویق می‌کنند هیجان‌شان تخلیه می‌شود. اینها خوبی‌های ورزش است. امیدوارم با یک باخت حال‌مان بد نشود و از همه هواداران عزیز به ویژه هواداران دو تیم پایتخت  پرسپولیس و استقلال که یار و یاور وزارت ورزش هستند می‌خواهم که کادر مدیریتی و هیئت مدیره هر دو باشگاه را حمایت کنند و اجازه بدهند مسائل مدیریتی در جای خودش اتفاق بیفتد و مسائل فنی هم سر جایش خودش؛ اینها را به هم گره نزنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    آقای سجادی شما فقط وزیر ورزش استقلال هستید دو تیم پرسپولیس و استقلال یه چشم نمی بینید برای هیت مدیره و مدیرعامل استقلال و اسپانسر اون دنبال ایده نبود سریع اینها انتخاب کردیدمشاوره شما بیژن ذوالفقاری نسب سه هفته پیش اواسط هفته گفته بودن هیت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس پنج شنبه انتخاب میشه سه هفته از پنج شنبه ها گذشته خبری نیست بدهی و کالدرون و پنجره پرسپولیس ظرف ۷۲ ساعت باز میشه هنوز خبری نیست؟!!! مسائل مدیریتی خیلی در بحث فنی اثر داره مثل بسته بودن پنجره برای تقویت تیم به خاطر مسائل مدیریتی پنجره پرسپولیس بسته نمی تونه بازیکن خارجی بگیره تاثیره اون در بحث فنی مشخص هست در حالی مدیرعامل استقلال خریدهای خارجی میلیون دلاری داشتندبرای حل مشکلات تیم استقلال جلسه هیت مدیره با سه تا سه وزیر جلسه میزاری حتی یه روز هیت مدیره استقلال ناقص نبود سریع سرپرست اقتصادی کشتی جز هیت مدیره کردید شما‌این دو تیم یه چشم نمی بیند این بر همه پوشیده نیست امیدوارم هر چه سریعتر استیضاح بشی تا وزیری با کفایت سر کار بیاد بین این دوتیم تبعیض و بی عدالتی نباشه
    • ساوالان IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      عجب توی روز روشن دروغ می گویند . شما لطف کن . پنجره را باز کن . مدیر عامل انتخاب کن . و مثل استقلال در جلسات پرسپولیس شرکت کن. همین!!!!!!!!
    • میلاد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      جناب وزیر استقلال ، ۶ ماهه نتونستن پول کالدرون رو بدن ، پول قرارداد بازیکنان رو ندادن ، نه پول بود و نه مدیر تا مغانلو حفظ بشه ،اسپانسر نیست تا هزینه تیم رو بده و بازیکن جرید گرفته بشع ، مدیری نیست تا پیگیر بازشدن پنجره بشه و قرارداد بازیکنان تاجیک رسمی بشه ، بنظرتون اینا ربطی به نتایج داره یا نه؟ البته برای شما فقط تیم منفور حکومتیوتون مهم که بازهم جام نخواهد کرفت و فقط روسیاهی براتون میمونه
    • م IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      جناب وزیر شما استقلالی هستید وگرنه چرا باید 27 میلیارد به لنگ بدید که دلال بکشه بالا وبعد دوباره از صندوق محرومان 22 میلیارد بدید لنگ! اصلا چرا باید فساد گسترده اسپانسر لنگ که سالهای قبل پول تبلیغات کنار زمین را با سازمان لیگ بالا کشیده ماله کشی کنید. اینکه وزیر جدید مثل قبلی ها سکوت اختیار کرده و بیت المال را بیت الحال لنگ کرده نشان میده وزیر استقلالیه
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    جناب سجادی شما مثلا ورزشی هستید وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته هست و بسته بودن پنجره به مدیریت تیم بستگی داره پرسپولیس هنوز نتونسته بازیکنان ارزون قیمت تاجیکستانی خودش قرارداد ببنده وقتی مدیریت تیم قوی باشه مربی دنبال بازیکنان با کیفیت خارجی هست ولی هنوز پرسپولیس بلاتکلیف مدیریت هست و پنجره اون بسته هست
    • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      حالا ببینید استقلال تو این ۵ سال چی کشیده شما که توی ۲ روز صداتون دراومد چیشد پس اون پول ایی که برای استقلال اومده از قرارداد ۵۰۰ میلیاردی است کدوم داور گفته پنالتی های استقلال اشتباه بود اسم بگو هیچی عوض نشده فقط بابا مسعود رفته یتیمی بد دردیه
  • شمسعلی. GB ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    ولی کیسه کشا ۶ سال تمام کاستیهای فنی تیمشان را به وزیر و وکیل ربط دادند و هر روز با اوباشگری و هوچیگری و تهمت و افترا به دیگران فضای فوتبال ایران را غبار آلود کردند و افسوس که در این هوچیگری و لاابالیگری عده ای از نمایندگان طرفدارشان هم آتش بیار معرکه شدند جناب سجادی پاداش خلافکاری این آقایان در دبی که خودتان هم به آن اعتراف کردید سر و سامان دادن سریع به این تیم و بلا تکلیفی پرسپولیس بود که لیگ به پایان نیم فصل نزدیک می شود و پنجره ی این تیم هنوز بسته است چون شما نمی خواهید که باز شود و در این آشفته بازار و بلاتکلیفی تیم مورد حمایتتان امتیازها را جمع کند و شاید پرسپولیس آنقدر عقب بماند که دیگر جبرانش غیر ممکن شود ولی خدا را چه دیدی شاید هم مانند سالهای قبل همه چیز بر عکس شود و رو سیاهی به .........بماند
  • مهران IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    سجادی فاسد بیسواد ،دشمن پرسپولیس ،منتظر جواب طوفانی هواداران ارتش سرخ باش،نوکر و خادم استقلال
  • امیر علی IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    جناب سجادی بفرمایید شما از وقتی سکان ورزش کشور رو بدست گرفتید چه تحول در بالاترین سطوح مدیریت ورزشی ایجاد کردید..!؟ معاون اول شما هنوز جناب علی نژاد هست، مگر شما نفرمودید آقای سلطانی فر هیچ قدمی برای ورزش ایران برنداشتن چطور با معاون و همه کاره ایشون کار میکنید جناب سجادی شما تا الان کم شعار ندادید..، با شعار دادن ورزش مملکت درست نخواهد شد
  • جواد IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    بابای باباها تیمی که مدیر عامل ندارد چطوری با کار گزار قرار داد ببندد ...آیا تضمین هست که صدری ماندگار هست که این بنده خدا پول بیاورد ...اگر سرپرست خوبه بذار کیسه هم با سرپرست اداره شود تو با او هم هماهنگ باش ...خودتی ساجدی اگه قبل از تو بابا بودن به خدا دیگه این قدر هوای تیمی و نداشتند ....یه کار بکن ناقلا...بیا گیر بده به ....پ .... پرسپولیس بگو چرا سه نقطه دارد حذفشان کن تا کیسه با خیال راحت بازی کنه)
  • صابر IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    اخه کجایه دنیا وزیر و دولتش پشت دو باشگاهن تا باشگاها مستقل نباشن این رقابت نیست
  • یه ایرانی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    خوب الان استقلال با مدیریت جدیدش دیگه مشکلی نداره، ولی ما مدیر عاملی نداریم که بخواد برای دراز مدت برای باشگاه برنامه ریزی و هزینه کنه بحث اسپانسر، بدهی های کلان و پرداختی ها مشخص نیست و پنجره هنوز بسته هست، واضح هست که اگر مدیریتی دائمی و قوی برای تیم مشخص بشه یعنی حل قسمت عظیمی از این مشکلات و کسی که برا مدیریت در این شرایط خطیر میاد یعنی که برا حل و فصل این مسائل اعلام آمادگی کرده و نه کسی که نمیدونه فردا هستش یانه هزینه کنه یانه، قرض بگیره یانه پس نمیتونه فاقد اهمیت باشه آقای سجادی!
  • M IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    ربط مسائل مدیریتی به مسائل فنی در این هست ک ما هنوز نتونستیم پول کالدرون رو پرداخت کنیم تا مربیمون بتونه از دو خارجی که انتخاب کرده استفاده کنیم ، حتی تیمایی که کلی مشکل دارن تونستن پنجرشون باز کنن اما هنوز مدیر ما نتونسته و خیلی راحت میگه دوبار پول برگشت خورده و نمیدونه این باعث میشه که مربی نمیتونه از مهره های خارجی ارزون قیمتی هم که خریده استفاده کنه در کل اگه این مشکلات برای تیم رقیب بود که الان معلوم بود از کادرفنی تا بازیکنا و هوادارا و پیشکسوتاشون و رسانه های همیشه حامیشون چه سر و صدایی راه انداخته بودن و آقای وزیر هم نمیومد مصاحبه کنه و در عین ناباوری کنایه هم بزنه
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    کجای دنیا باشگاهی قبل از یه بازی مهم در جام قاره ای در فرودگاه به مشکل میخوره و بازیکنها به خانه برمیگردند و سیستم تمرینی و روحی بازیکن به هم می ریزه شما که ورزشی هستید جواب بدید کادر فنی هم جوابگوی نتایج خواهند بود فرار رو به جلو نکنید ما فراموشکار نیستیم
  • عبدل آبدوغ IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    " کجای دنیا نتایج فنی یک تیم به مدیریت مربوط می‌شود که اینجا مربوط شود؟" اوج بی سوادی یک مدیر وقتی کت شلوار تنش بود معقولانه تر حرف می زد. لباس بسیجی پوشیده هوای سرداری به سرش زده هر جفنگی دلش می خواد میگه :))))))))))))))))))
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    آقای سجادی هنوز جلسه شما با کیسه کشا و درگیری ذهنی 90 درصدی شما بخاطر کیسه رو فراموش نکردیم گوش های ما درازه یا مخملی
  • شهرام IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    توکاربلدی؟؟؟!بخداقسم خودت هم درون خودت به حرفات وحماقت مامردم میخندی؟!لات کوچه خلوتی تو.بخدا قسم میخورم،حاضرم هرجابگی بیام وثابت کنم،لیاقت این کارونداری....پاچه خاران.......12
  • جواد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    کیسه سالهاست ناکامیاش رو به وزیر نسبت میده ما فقط گفتیم مدیریت نمیتونه یه پنجره رو باز کنه
  • کارن TR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    واقعا این همون حمید سجادی دونده قهرمان آسیا و ورزشکار تحصیلکره ماست واقعا نمی‌فهمه تاثیر مدیریت در موفقیت وناکامی تیم‌چیه؟؟ تیمی که مدیر عامل نداره کارگزار نداره اسپانسر نداره هیچگونه درآمدی نداره نمیتونه برای دو ماه بعد برنامه ریزی بکنه تیمی که برای مهمترین بازی سالش نمیتونه مجوز پرواز بگیره؟تیمی که پنجرش بسته است دو بازیکن ۵۰هزار دلاری رو نمیتونه اضافه کنه؟ تنها تیمی تو لیگ برتر که بخاطر بدهی نمیتونه بازیکن خارجی بخره!! تیمی که نمیتونه ملی پوشاشو نگه نداره مجبور میشن برای پول بیشتر برن لژیونر بشن ..... سجادی با این مصاحبه شمشیرشو از رو برای پرسپولیس بست
  • فری امپرازول IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    ما هم مطمئن هستیم که تو بازی رو بلدی البته با روح و روانمون بابا حمیده کیسه دوست
  • آقای وزیر IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    ما هم بعد از سی سال هواداری میفهمیم که شما کدوم طرفی غش کردی پس لطفاً به شعور هوادار توهین نکن شما بعد از انتخاب دست پاچه و هراسان در پی رفع مشکلاته تیمه محبوبت بودی
  • جلال IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    اینو دیگه خیلی مشخصه که نتایج یه تیم به مدیریت رابطه مستقیم داره بیشتر جایه تعجب داره که وزیر ورزش یه مملکت بیاد چنین حرفی بزنه هرچی بیشتر میگذره مشخص میشه جقدر دوستان در تمام زمینه ها پرتن
  • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    همین که گفتيد ربطی نداره یعنی ورزشی نیستی برو لا اقل قبل از صحبت کردن گوگل سرچ کن جناب وزیر ورزشی، مدیر عامل یعنی برنامه ریزی جناب صدری رو ببر کنارت برات لايو حرکات پانتومیم بزاره، ایشون که سرباز سردار هستند و دو ماه پیش گفتند که دو هفته بیشتر نیستند،چه جوری برنامه ریزی کنند لطفا اگه سرپرست خوبه آقای سردار و هم برگردون
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    اقا اصلا وزیر استقلالی. خدایی چه حالی میده وزیر استقلالی باشه. شما الان متوجه میشین که اون هشت سالی که وزیر لنگی بود ما چی میگفتیم. تازه اولشه ما از این وزیر به قول شما استقلالی حمایت میکنیم.
    • جنجال IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      هرچقدر هم حمایت کنید بازم هیچی نمیشین.اینو امروز بخاطر بسپار
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      ببخشید عزیزم پس آن پول هایی که به کیسه داده میشد از هوا آمده بود بابا مسعود کلی به شما رسید آن وزیر استقلالی بستان نیست
  • !!! US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    خب راست میگه دیکه پرسپولیس بلاتکلیف نیست. تکلیفش کاملا روشن است هر بلایی که خواستند قبلی ها سرش آوردن و ما هم راه همونا رو ادامه میدیم.
  • حمید علوی US ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    درود بر شرفت فرهاد شیرفرهاد که لنگ را سوزندی
  • امیرحسین IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    آقای سجادی لطفاً ورزش ایران فوتبال ایران را با بقیه دنیا مقایسه نکنید کجای دنیا باشگاه چندین ماه بدون مدیرعامل میماند کجای دنیا باشگاه حق پخش تلویزیونی ندارد کجای دنیا باشگاهی مثل پرسپولیس 5 فصل قهرمان میشه ولی بازم پول ندارم به بازیکنان و کادرفنی تیمش بده مسائل تو کشور ما خیلی هم به مدیریت ارتباط داره چون تیم بخاطر ضعف باشگاه بازیکنان تاثیر گذارش رو از دست میده کجای دنیا باشگاه در سال 2 الی 3 ماه پنجره نقل و انتقالاتش بسته اینکه الا 2 ماه پنجره پرسپولیس بسته هستش و نمیتونه بازیکن جذب کنه کجاش فنی هستش اینکه یک باشگاه 5 فصل قهرمان میشه ولی بخاطر بی پولی شجاع خلیل زاده حسین کنعانی زاده گان شهریار مغانلو احمد نوراللهی و و و ... از دست میده اینا کجاش فنی آقای سجادی شما با این حرف ها داری به شعور مردم و هواداران توهین میکنید چرا فکر میکنید ما مردم نمیفهمیم چون سکوت کردیم فکر نکنید نادان هستیم و به شعور مردم توهین نکنید در جواب بعضی از استقلالی های عزیز هم باید بگم چطور تا سلطانی فر وزیر بود همه نتایج لیگ تقصیر وزیر بود و همه چیز به مدیریت ارتباط داشت الان همه چیز فنی شده
  • فرشاد IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    بله اقای ریاکار اگر بازی را بلد نبودی نمی توانستی پرسپولیس به نفع کیسه نجس و شاش زرد زمین بزنی و در استانه بازی با الهلال مدیر عاملش به بهانه اینکه استعفا داده قبول و برکنار کنی و تیم با بحران روبرو شود حالا لباس بسیج پوشیدی که اره علی آبادم شهری هست در صورتیکه در زمان جنگ فقط و فقط به ورزش خودت میرسدی و جرات حضور در بسیج نداشتی فقط راه ورزشگاههای تهران را بلد بودی اما بدان ما تو را هم له میکنیم مثل چند سال گذشته
  • حميد پدر فرهاد IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    زندگي ما فقط کيسه هستو بس
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    جالبتر ازهمه اونجایی که می‌گه《قرار نیست همه ببرند پس چه کسی مساوی کند اگر همه نتیجه بگیرند پس چه کسی‌وو...الخ》 بعله دوستان جناب آغای سجادی وزیر مطلوب کیسه‌دوستان اینگونه مقرر داشته‌اند که کیسه ببرد و جهت نیل به مقصود کمر همت به تضعیف پرسپولیس بسته‌اند اما تیم منفور حکومت همچنان به رغم سهمیه پنالتیه اهدائیه باباسجادومامان عزیز لیاقت بردن ندارد
  • ایمون زاید IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    متاسفانه تو این مملکت دروغ و فریب و علی الخصوص بی پروائی و بی چشم و روئی شده یکی از آپشنهای مسئولین ،جناب سجادی شما وضع بارسلونا رو ببینید که یه مدیریت چطور یک تیم رو از اوج به حضیض میرسونه،شما بیا مرد مردونه بگو سام پرسپولیس و هواداراش از شادی و خوشحالی تموم شده میخوایم یه حال درست و حسابی به کیسه و کیسه کشا بدیم ولی خدا میگه تو دو جا می خندم یکی زمانی که میخوام یکی در اوج باشه و امثال شما جمع میشن که نزارن و دومی وقتی که میخوام یکی در حضیض ذلت باشه و امثال شما جمع میشن که نزارن ،اینروزها خواهد گذشت و یک روزی تو تاریخ دو خط راجع به اینروزها خواهند نوشت که چه بر سر محبوب ترین تیم آوردید
  • نادم اللَّاللنگه حکومتی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    همین وزیری که شما میگید استقلالیه چطور پوله کالدرون رو داد ولی ما باید با پوله فروش قائدی پول استرا ماچونی رو بدیم چشماتونو باز کنید شما قبله اینکه وزارت ورزش تاسیس بشه هیچی نبودید هرچی هم دارید به خیر و برکت همین وزارته پرسپولیس و رفقاست
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    اگر با پرسپولیس دشمنی ندارید دادکان را مدیرعامل کنید.غیر از این باشه دشمنی شما با پرسپولیس کاملا مشخص میشه
  • شوان US ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    اگر به هر نحوی ختم به خیر نشود می شود: گله های یحیی از سجادی + تعاریف اغراق آمیز و غیر حرفه ای صدری از یحیی + کینه و کنایه واضح و مشخص سجادی از یحیی(به چشمها و صورت سجادی موقع کنایه زدن و این اندازه ریز شدنِ یک وزیر! در پاسخ به مربی یک تیم و برد و باخت)= تلاش برای برهم خوردن آرامش پرسپولیس و جنگی در انتها(بخوانید نابودی پرسپولیس). ثبت شد برای درج در تاریخ.
  • محمد جواد IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    یکی به آقای نامحترم وزیر ورزش حالی کنه اگه پنجره بسته است و ما نمیتونیم بازیکن های جدیدمون رو بازی بدیم مربوط میشه به مسائل مدیریتی پس نتیجه نگرفتن تیم هم مربوط میشه به مدیریت
  • فرهاد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    تا زمانی که دولت پشت این دوتیم باشد و بخاطر مصلحت های سیاسی قهرمانی را بین این دوتیم سهمیه بندی کند فساد از این فوتبال ریشه کن نمی شود در دوره وزیر قبلی 5 تا قهرمانی به پرسپولیس هدیه داده شد و برای اینکه صدای استقلالی ها خاموش شود با پنالتی های خنده دار مثلا خطای دیاباته روی شایان مصلح حذفی ها را به استقلال دادند تا هواداران این دو تیم تجمع نکند واقعا در این ورزش را باید گل گرفت
  • جواد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    توی این سالهاکه پرسپولیس تو اوجه کی و کجا وزیرخوب قبلی به قول خودتون بابا مسعود تبعیض برای تیمی داشت؟؟؟؟؟کی مثلاً پنجره استقلال ایقد بسته ماند که نتونه ی بازیکن کم خرج بگیره؟ هرچی بود فنی ودرست وازر وی عدالت بود نتیجه اش هم در تیم ملی که ایقد پزوشو میدید همه داریم میبینیم یک لحظه تیم ملی رو بدون امیری فرض کن حالا بقیه پرسپولیسی‌ها بماند بله مسایل فنیه می‌دونی خیلیم فنیه اینارو نمی‌خواد به یک تیم فنی بگی خواهشاً وجدان داشته باش فقط پنجره رو بازکن والا اینهمه سال وزیر بود کسی صداشو نشنید الآنم چند ماهه ولی همه ریختن بهم خواهشاً عدالت عدالت توی برابری قشنگتره اگه تیمی قهرمان بشه
  • ناشناس IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    ار هوادران لنگ تشکر می کنم که اعلام می کنید سجادی اسقلالی است،واقعا کیف می کنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی