نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هادی مهدوی کیا
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی مهدوی کیا گفت: امیدهای ایران در بازی های اخیر به عنوان تیم اول از گروه صعود کردند و این موضوع می تواند در گروه بندی و سیدبندی به ما کمک کند.

هادی مهدوی کیا برادر کوچک سرمربی تیم ملی امید در خصوص نتایج و شرایط شاگردان مهدی مهدوی‌کیا تاکید کرد: تیم ملی امید در دوره های قبل در نتیجه گیری موفق عمل نکرده بود و شرایطی مطلوبی نداشت. این در حالی است که ما در بازی های اخیر به عنوان تیم اول از گروه صعود کردیم و این موضوع می تواند در گروه بندی و سیدبندی به تیم ملی کمک کند. به هرحال با  شروع خوبی که از این تیم شاهد بودیم امیدواریم در فرصت ایجاد شده تا مرحله بعدی برنامه ریزی خوبی برای انجام بازی های تدارکاتی و اردوهای آماده سازی صورت بپذیرد تا این تیم که از نظر فنی و فوتبالی شرایط خوبی دارد بتواند وضعیت مطلوب خود را ادامه داده و در روند نتیجه گیری در بازی های بعدی هم موفق عمل کند.

هادی در مورد این که می توان با مهدی مهدوی‌کیا به آرزو و حسرت چند دهه‌ای فوتبال ایران برای حضور در المپیک پایان داد، تصریح کرد: قلبا دعا می کنم در این دوره طلسم المپیکی شدن تیم ملی امید  شکسته شود اما در بین صحبت هایم اشاره کردم که این مساله امکان پذیر نیست مگر با همکاری بیشتر بین عوامل مختلف مثل فدراسیون، باشگاه ها و ایجاد شرایط مطلوب برای تیم امید؛ وگرنه مهدی به تنهایی نمی تواند معجزه کند و باید از او و تیمش حمایت شود تا بتوانیم نتایج خوبی را از این تیم ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی