نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کوین یامگا و رودی ژستد؛ استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در دو تاریخ به باشگاه استقلال اعلام کردیم حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارند.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکنان استقلال اظهار داشت: سازمان لیگ همواره با همه باشگاه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می‌کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت‌های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستند ارایه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارایه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: در نهایت در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ سازمان لیگ در نامه‌ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارایه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: باشگاه استقلال نسبت به تذکرهای قانونی سازمان لیگ بی توجهی کرد و در نهایت امروز برای آخرین مرتبه سازمان لیگ در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال  به تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ که راس ساعت ۱۵:۴۵ به این سازمان ارسال گردیده در نامه‌ای اعلام کردیم حق استفاده از این دو بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت. این موضوع حتی از سوی مسئول و ناظر برگزاری مسابقه درسیرجان به اطلاع بیژن طاهری مدیر تیم استقلال رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گلات و دو فینال واقعی آسیا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    به پرسپولیس حتی بصورت موقت هم اجازه جذب بازیکن خارجی برای باری مقابل الهلال را ندادن اما برای کیسه سوگولی حکومتی با لابی سردار دلها براحتی قانون دور زده شده و مجوز بازی دادن!!!! باید سه بازی قبل کیسه سه بر صفر بسود حریفان اعلام بشه
    • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      چطور پس کارت بازی صادر کردن چرا این قانون برای لنگ نیست
  • مهدی هکتور IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    این وسط نتیجه بازی با ذوب آهن چی میشه ؟ اگه یادتون باشه مهدی تارتار آخر بازی گفته بود ؛ تفاوت ما و استقلال بازیکن خارجی اونا بود.... حالا من اون پنالتی رو تو بازی با فجر قلم میگیرم، فقط دوستان اینو بدونن الان هدف اجرای قانون نیست ، تصفیه حساب سازمان لیگ با استقلاله... وگرنه تو مرام ما قانون همیشه راه دررو داره ، مخصوصا واسه گردن کلفت ها و خواص .... نه واسه تیم های شهرستانی و انسانهای شریف ، که انگار امروز کیمیا شدن .... استقلال و پرسپولیسم نداره ... هرچند انگار مصلحت اینه این روزا استقلال سوگلی باشه...
  • ناشناس IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    ‌سازمان‌لیگ‌هم‌کارهای‌عجیب‌می‌کند‌اگر‌جذب‌بازیکن‌خارجی‌اشکال‌دارد‌چرا‌از‌اول‌مجوز‌دادید‌حالا‌که‌مجوز‌دادید‌چرا‌بهانه.می‌گیرد‌سازمان‌لیگ‌وفدراسیون‌بازنده‌اصای‌شدند‌وهوادار‌ان‌بی‌شمار‌استقلال‌این‌فدراسیون‌را‌قبول‌ندارند‌‌از‌قهرمان‌شدن‌استقلال‌فدراسیون‌وحشت.دارد‌علت‌این.کار‌همین‌است
  • yaser IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    لنگی خجالت بکش ۸سال کل مملکت بسیج شد تا شما یه قهرمانی بیارین .ازاون ور ۸سال همه جور استقلال زدن تا تونستن این تیم زدن از بازیکن تا مربی یه شیخ و قاعدی این فصل بودن ما الهلال میترکوندیم.برید توبه کنید شاید قرن جدید فرجی شد.
  • الدوچرخه چی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    اصلا فدراسیون بیاد برای اینکه شر رو کم کنه و تا اخره فصل نخاد هر روز جواب این و اون رو بده کلا کیسه ی تهران رو بفرسته دبی تا هم فرناز بره ویلای شخصی وهم کیسه کشا یه هوایی تازه کنن اخره فصل هم جام قهرمانی رو خود استاد وزیر محترم استغلال ببره دبی تحویل مدیرعامل کیسه بده تا اینطوری هم کیسه و کیسه کشا به ارزو وحسرت ده سالشون برسن هم کارنامه ی مدیرعامل کیسه کامل بشه برای انتصابات بعدی و از همه مهمتر وزیر مثلا محترم اثطغلال ماموریتی که بخاطرش وزیر شده رو به سرانجام رسونده باشه!!!فقط پنج تا بازی از لیگ گذشته اما اگه تمام لطفها و امدادهای غیبی و کمکهای کیسه دوستانه ودور زدن قوانین و اختراع قانونهای جدید بنفع کیسه ی جناب وزیر و دارودسته اش رو در همین مدت حساب کنیم حداقل پنجاه تایی میشه که ایشون دست به هرکاری زده تا کیسه رو حداقل همین اول فصل یه چندروزی در صدر جدول نگه داره .اما خب لیاقت چیزی نیست که وزیر اصطغلال بخره و به کیسه کشا بگه بفرمایید بخوریدش!!!واقعا خود کیسه کشا هم دارن کم کم از این همه کمکهای تابلوی وزیر خجالت میکشن و به غیرت نداشته شون برمیخوره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی