نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
 مجیدی ترکیب تیمش را عوض کرد/ یامگا و ژستد جانشین پیدا کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناظر دیدار گل‌گهر سیرجان و استقلال از حضور دو بازیکن خارجی آبی‌های تهرانی در این دیدار جلوگیری کرده است.

در حالی که کمتر از یک ساعت به زمان آغاز جدالبا  گل گهرباقی مانده استقلالی ها دچاردردسر بزرگی شده اند و معلوم نیست ماجرا به کجا ختم خواهد شد. از قرار معلوم ناظر بازی به استقلالی‌ها اعلام کرده که بازیکنان خارجی این تیم با نظر سازمان لیگ اجازه حضور در میدان را ندارند و فرهاد مجیدی باید نام کوین یامگاو رودی ژستد را از فهرست نفرات اصلی و ذخیره خودش خط بزند.

با توجه به اینکه پیش از شروع بازی به مسئولان سازمان لیگ اعلام شد که رودی ژستد و کوین یامگا حق حضور در مسابقه امروز را ندارند فرهاد مجیدی بلافاصله مجبور به تغییر در تکیب تیمش شد.

به این ترتیب محمد آزادی و امین قاسمی نژاد به جای ۲ بازیکن خارجی این تیم در ترکیب ابتدایی آبی پوشان به میدان خواهند رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین دست کج IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    این کار سازمان لیگ فقط یک هشدار بود و پیامش این بود که هر کسی بخواد جلوی لفت و لیس و فساد مارو بگیره اینحوری ریششو از بیخ میزنیم. و اینگونه بود که سازمان لیگ با یک بازی کثیف دوباره پول هنگفت حق تبلیغات را به جیب زد و آب از آب تکان نخورد
  • کیسه سوز IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    وزیر پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم:))))
  • آلپ ارسلان IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    به خدا اعصابم خورد میشه وقتی استقلال این طور بازی میکنه حس میکنم این بازیکن ها منظورم اغلب شون هست دلی بازی نمی کنن نمیدونم چرا و فقط به خاطر پول و اسم و رسم پا کردن اومدن تنها بازیبه که نگاه میکنم استقلال هست و اروپا رو هم نگاه می کنم .؟این چه بازی کردنی اصلاُ بازیکن ها انگیزه بازی کردن ندارن .فرهاد جان با اینکه خیلی دوست دارم تو رو خدا تا اینکه دیر نشده خودت استعفا بده میدونم تقصیر تو هم نیست بابا بازیکنی جذب کن در حد استقلال باشه نه که برای پول بیاد به استقلال .برادران مجیدی بزرگوار،به خدا این افتضاح رو جمع کنید اون از بازی با فجر و اونم از نساجی اینم از گل گهر .همش دارن در جا میزنن این بازیکن ها .دلم درد ،اعصابم خورد از بس که دلنواز بازی نمی کنید .همش حس می کنم که از یه جایی تیم درگیره فکر و ذکر بازیکنان جای دیگه است .خواهش می کنم بر و بچه های کادر فنی این افتضاح و مشکل رو حل کنید . بازیکنان محترم خواهشا ً با جون و دل بازی کنید اینجا باشگاه زنده یاد ها ناصر خان ، پور حیدری ها ...است .پس حرمت نگه دارید و با جون و دل بازی کنید .زنده باد *SS*.تا ابد هوادارت میمونم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی