نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توپ طلا را به این پسر بدهید/ گل تماشایی با بند کفش باز!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره لهستانی حالا از نظر بسیاری از هواداران فوتبال شایسته‌ترین بازیکن برای دریافت توپ طلاست، جایزه ای که روز دوشنبه قرار است اهدا شود.

بایرن مونیخ در هوای برفی شهر کیف موفق شد دیناموکیف را شکست دهد تا روند خوب خود در لیگ قهرمانان اروپا را همچنان ادامه دهد.

روبرت لواندوفسکی مثل همیشه ستاره بایرن بود و این بار با یک گل بسیار دیدنی که با یک ضربه قیچی برگردان زد توجه فوتبالدوستان جهان را به سمت خود جلب کرد. گلی که از نظر بسیاری از هواداران یک نکته خاص نیز به همراه داشت.

ستاره لهستانی بایرن در دقیقه ۱۴ بازی در شب برفی اوکراین، با یک ضربه برگردان دیدنی توانست هئوری بوشچان دروازه بان دیناموکیف را مغلوب کند. کینگزلی کومن هم گل دوم را برای قهرمان فوتبال آلمان قبل از پایان نیمه اول به ثمر رساند و با وجود اینکه دنیس گارماش یکی از گلهای را برای تیم میزبان جبران کرد اما بیرن هر سه امتیاز این دیدار را کسب کرد. شاگردان یولیان ناگلزمن حالا پنج برد از پنج بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در گروه E به دست آورده اند و صعودشان به مرحله حذفی نیز حتی پیش از این بازی قطعی شده بود.

این نهمین گل لواندوفسکی ۳۳ ساله در پنج بازی لیگ قهرمانان در این فصل بود که او را در صدر جدول گلزنان این رقابتها در مسابقات این فصل قرار داده است.

هواداران فوتبال بعد از این گل در فضای مجازی واکنش خود را نشان دادند. با توجه به اینکه برنده توپ طلای امسال قرار است روز دوشنبه معرفی شد بسیاری معتقدند که این گلزن لهستانی باید بابت عملکرد فوق‌العاده و آمار گلزنی عالی خود، این جایزه را از آن خود کند.

شادی گل روبرت لواندوفسکی

یکی از پیج‌های پرطرفدار فوتبالی در توئیتر بعد از گل لوا مقابل دینامو توئیت زد: «توپ طلا را به لواندوفسکی بدهید آقایان!»

لواندوفسکی فصل گذشته به نوعی مورد ظلم قرار گرفت چرا که به دلیل شیوع کرونا، مجله فرانس فوتبال اعطای جایزه توپ طلا به بازیکن برتر سال ۲۰۲۰ را لغو کرد، سالی که لواندوفسکی از نظر بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال، می‌توانست بدون شک برنده توپ طلا شود.

ستاره لهستانی اما روند خوب خود را در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه داد و حالا کمپین‌های مختلفی در فضای مجازی به حمایت از او ایجاد شده که خواستار اعطای توپ طلا به این بازیکن هستند، هرچند که انتخاب برنده توپ طلا با نظر کارشناسان فوتبال از سراسر جهان انجام می‌شود و در اختیار یک یا چند نفر خاص نیست.

هواداران فوتبال همچنین از عکس صحنه برگردان لواندوفسکی به یک نکته ویژه هم پی بردند. آن‌ها اشاره به بند باز یکی از کفش‌های لوا در هنگام زدن ضربه کرده‌اند، اتفاقی که از نظر آن‌ها جادوی مهاجم لهستانی را بیشتر نشان می‌دهد.

لوا حالا در هر ۹ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا گل زده است و از این نظر تنها کسی است که توانسته دوبار چنین رکوردی را خلق کند. او در مجموع ۸۲ گل در ۱۰۱ بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا زده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطمه IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    توپ طلای امسال حق لواندوفسکیه اگه غیر از این بشه باید بگم که..
  • محمدعلی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    حق لواندوفسکی رو نخورن مثل سال قبل شانس اورده الان باید توپ طلای دومش باشه اونم میخوان با لابی گری بدن به مسی توپ طلا همش شده تبلیغ.؟...
  • ساسان IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    توپ طلا برا مسیه پنی فن ها هجوم کردن لوا بگیره که اینطور نیست فرانس فوتبال و خبرنگارا تصمیم میگیرن نه شما مسی امارش از لوا خیلی بهتره فقط لوا گل هاش زیاده بعد هم نظرسنجی دو ماهه تموم شده دیگه این گل ها کشکه ادمین هم گوه زیادی نخوره توپ طلا توپ طلا ادمین پنی فن حقیر
  • مسی میگیره شک نکنین IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    مسی
  • Ali IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    محمد صلاح فقط انقدر خوب بازی می کنه حق اونه توپ طلا
  • امیر IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    من با اینکه طرف دار رونالدو ام میگم امثال یا لوا باید بگیره یا کریم ۳ وم رونالدو با اینکه کاندید نشده نگاه کنید مسی تو ۵ ماهی که اومده تو تیم پی اس فقط ۱ گل زده به لوا کار ندارم و کریم ولی رونالدو تو ۴ تا بازی اولش تو همشون گل زده و آمار خیلی بهتری از مسی داره پس یا کریم یا لوا مسی امسال شانسی نداره
    • مسی و پرسپولیس IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      دیدیم یعنی افتضاح بود حدست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی