نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
۳ |
۴
اعتراض هماهنگ بازیکنان پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی مقابل صنعت نفت همگی به یک موضوع مشترک اشاره کردند.

پرسپولیس بعد از کسب ۲ پیروزی در هفته های ابتدایی لیگ دچار بحران شد و نتوانست در ۳ بازی به پیروزی برسد اما بالاخره در روزی که هواداران این تیم مجوز ورود به ورزشگاه را دریافت کردند موفق شدند با تک گل میلاد سرلک تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهند و ۱۱ امتیازی شود.

نکته مهم بازی پرسپولیس و صنعت نفت اشتباهات تاثیرگذار داوری بود و علی اصغر مومنی خیلی شانس آورد که اشتباهات خودش و دستیارانش منجر به باخت یا مساوی پرسپولیس نشد.

به گفته کارشناسان داوری در نیمه اول داور باید برای پرسپولیس یک ضربه پنالتی اعلام می‌کرد و در نیمه دوم هم گلی که مهدی عبدی به زیبایی به ثمر رساند کاملا سالم بود و کمک داور در این صحنه مرتکب اشتباه بزرگی شد.

اشتباهات داوری به حدی واضح بود که کادر فنی پرسپولیس به شدت علیه تصمیمات داوری اعتراض کردند.

نکته جالب  این بود که بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان دیدار مقابل صنعت نفت دست به یک اعتراض مشترک زدند و همگی از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کردند تا هر طور شده وی ای آر را به ایران بیاورند و در بازی های لیگ برتر از آن استفاده کنند. موضوعی که به یک مطالبه مهم از سوی اهالی فوتبال تبدیل شده ولی مدیران فدراسیون فوتبال هنوز موفق به راه اندازی و خرید تجهیزات آن نشده‌اند.

تقریبا بازی در لیگ برتر نمی‌توانید پیدا کنید که اشتباه داوری وجود نداشته باشد و تیم ها اعتراضی به عملکرد داوران نداشته باشند. همین موضوع اهمیت حضور وی ای آر را به بالاترین سطح خود می‌رساند و فدراسیون فوتبال هرچه زودتر باید فکری به حال این مشکل بزرگ بکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    آقا باشه ما یادمون رفت یایای برای 2 فصل 40 میلیارد گرفته، اسپانسر سازمان لیگ سالهای قبل اسپانسر لنگ بوده واسه همین جرات نمیکنن اسناد مالی را منتشر کنن، یادمون رفت که 12 بازی آخر فصل پیش داورها 15 امتیاز به لنگ هدیه کردن، یادمون رفت صالحی درباره مربی دلال و داوران فاسد که الان تو لیگ هستند و داوران سالمی که حذف شدند چی گفت، یادمون رفته کدام تیم از شستا و فرهنگیان و محرومان دزدی کرده، اصلا به یاد نمیاریم که عابربانکهای کدام تیم الان به جر فساد مالی اوین هستند، اصلا یادمون نیماد که دادستانی علنا اعلام کرد که سکه و پول و ماشین هایی که هدایتی هدیه داده اموال فرهنگیانه و بازیکنان و ... باید پس بدن که ندادن، یادمونرفت که روحانی بخاطر لنگ رفت پیش اردوغان و ....
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      هاها خندیدم خدا خیرتون بده همین بابا مسعود کیسه میلیاردها تومان به تیم کیسه کمک کرد اگه قراره پرسپولیس کبیر منتشر کنه جرأت کنید خودتون منتشر کنید
  • مهدی IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    خخخ نه داداش اشتباهی رفت پیش ترامپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی