نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الف الف این بار با یک روایت تازه وارد ادبیات نماینده مجلس شد... نماینده مجلسی که می گوید الف الف یا همان که می گویند منظور عزیزی خادم از خوبان عالم، شخص اوست، در گذشته ادعای امام زمانی کرده بود و پرونده قضایی دارد!

خوبان عالم که نام مستعارش امیر خان است و از سال های ابتدایی دهه ۸۰ با نام اختصاری الف الف در فوتبال ایران شناخته می شود، در فدراسیون دانش بنیان تبدیل به خوبان عالم شده است اما حالا یک نماینده مجلس می گوید این خوبان عالم و به قول یک گزارشگر خوبان دو عالم، قبلا ادعای امام زمانی کرده بود!

موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد ارتباط رییس فدراسیون فوتبال با فردی به نام الف الف که ساکن کلارک کرج است اثبات شده و این فرد همان کسی است که ادعای امام زمانی کرده بود!

موسوی لارگانی گفت: از دیدگاه علم فقه، سحر و جادوگری از شرابخواری و شرابفروشی و مانند آن بدتر است. متاسفانه مطابق اخبار موثق، رئیس فدراسیون فوتبال در سالیان اخیر ارتباط ارگانیکی با فردی ملقب به الف. الف دارد. نامبرده که ساکن کلارک کرج است با تاسف فراوان دارای پرونده قضایی با ادعای امام زمانی است و طی دو دهه اخیر با عنوان جادوگر فوتبال نامش بر سر زبان ها بوده است. 

منبع: طرفداری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    مشغله بیسوادها همینه ...خوبان عالم!بدبختیم دیگه یه نگاه به این رئیس فدراسیون بندازید آدم احساس حقارت میکنه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی