نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فرهاد مجیدی - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنایه سرمربی استقلال آنقدر واضح بود که بعضی ها در انتظار واکنش امیر قلعه نویی بودند اما سرمربی گل گهر نیست ترجیح داد سکوت کند.

با اتفاقات رخ داده قبل از بازی تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان و جلوگیری از حضور خارجی‌های استقلال در ترکیب، مشخص بود که عصبانی تر از فرهاد مجیدی در این مسابقه چهره ای دیگری سراغ نخواهیم داشت.

مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی هم این عصبانیت را بروز داد و گفت: ساعت نامه را ببینید که زمانی به ما ابلاغ کردند ۱۳:۲۹ دقیقه است. روز گذشته که دستیارم به من گفت چند بازیکن را به سیرجان خواهیم برد به او گفتم هر چه بازیکن داریم ببریم. این اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود و بالاخره می دانم با چه کسی بازی دارم!

کنایه سرمربی استقلال آنقدر واضح بود که بعضی‌ها در انتظار واکنش امیر قلعه نویی بودند اما سرمربی گل گهر که خودش دوران محرومیت را طی می کند و اثری از او روی نیمکت تیمش نیست ترجیح داد سکوت کند و بیش از این وارد حاشیه‌های فوتبال نشود.

ساعاتی پس از پایان بازی اما در شرایطی که خیلی‌ها از طراحی حمله قلعه نویی به مخالفان ناامید شده بودند ویدیویی کوتاه از وضعیت رختکن استقلال با این متن منتشر شد؛ «وضعیت تأسف‌بار رختکن تیم استقلال پس از پایان بازی با گل‌گهر سیرجان.» 

مجیدی به طور مستقیم از سوی قلعه نویی مورد خطاب قرار نگرفت اما وضعیت رختکن استقلال طبیعتا از سوی سرمربی و سرپرست تیم مدیریت می شود؛ در نتیجه طعنه سنگین مجیدی در سالن کنفرانس با انتشار یک ویدیو انتقادآمیز از سوی گل گهر، بی پاسخ نماند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طه IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    همین حرف مجیدی که می گوید نسبت به عدم مجوز دو خارجی گفتم همه بازیکنان را ببرید کرمان دلیل بر علم کادر و مربیان تیم در خصوص قصور باشگاه می دهد با این حال چرا در برخورد البته طرفدارانه متولیان ورزش با اس تق لال مسئولان باشگاه و مجیدی ادای حق بجانب گرفته و شکوه سر دادند!
  • فرزاد ملقب به فری IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    بچها بازی که گذشت دیگه گذشته بیاید بزنیم‌تو دهن لنگ، من هم فرهاد رو دوست دارم هم امیر خان رو،اما فرهاد با این حرکتش زد تو پوز لنگ خخخخخخ
  • فرشادآزاد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    باوراین موضوع کمی دشواراست که این یک اتفاق معمول باشدامافرهادهم استقلال رابسیارمتشنج کرده است با این همه بازیکن مشکل داشتن خبرازضعف درونی مربی داردازفرهاداستدعامندیم این همه حاشیه درست نکنداقتدارمربی بایدحفظ شودسیستم حاکم برتیم بایدمنسجم باشدامایکی ازمولفه های قدرت مدیرجلوگیری ازانتشارتبعات تصمیمات به متن جامعه است بهانه های مثل مبارزه با بازیکن سالاری ودادن شخصیت به تیم و....نبایدباعث بروز این حجم ازتنش شودهدف اصلی تیم درنتیجه گرفتن زیرباراین همه مواردثانوی گم شده است به همین منوال ادامه داشته باشدشکستهای پی درپی درانتظاراستقلال است بعداز45سال سابقه هواداری گمان میکنم حق دارم نگران تیم محبوبم باشم
    • سنایی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      اقای مجیدی شما دوران بازی خوبی داشتی و لنگی ها رو حسابی خیس کردی و سوزوندی دستت درد نکنه ولی چرا بدون یک روز سابقه اومدی سرمربیگری استقلال رو قبول کردی و تو بازی سلطانی فر برای حذف استراماچونی نقش صدا خفه کن رو ایفا کردی و بخاطر غرورت دو تا فینال حذفی رو از دست دادی و الان هم داری گل بخودی میزنی همش خودی ها رو هدف میگیری عقده های اون چند ماه نیمکت نشینی تو تیم قلعه نوعی رو خالی میکنی بجای اینکه به فدراسیون تحت هدایت قرمزها که شنبه ها تو شیخ بهایی جلسه مشترک با قرمزا دارند برای نقشه کشیدن برای استقلال و پروژه های جدید مثل اتفاق دیروز.اینا همه نقشه های افشین دزده و کاوه و ... هست.اگر استقلالی هستی بگو من تجربه ندارم و برو کنار یه مربی خارجی بیارند .بزار یه نفر در حد استراماچونی بیاد تا فساد حاکم برای قهرمان کردن تیم نجس حکومتی موفق نشه وگرنه تو رو حتی یه بچه ۱۰ ساله هم می فهمه نمیتونی و این کاره نیستی.امان از طرفدارای کم سن و سال که با حمایت کورکورانه شون اعتماد به نفس کاذب بهت دادند جوری که همه بازیا رو هم ببازی کک نمی گزدت و در همه حال خودت رو به تیم و هوادارا ترجیح میدی
  • حافظ صاکی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    اقای مجیدی به جای سروصدا کردن بایدبه تیم نظم وانضباط وبرنامه وتاکتیک یاددهد. اوارامش رابایدبه تیم تزریق کند. روانشناسی ورزش سهم بزرگی درپیروزی تیم هادارد.
  • کیسه سوز IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    بگیم بابا حمید پرسپولیسیه یا هنوز زوده؟
  • میلاد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    بعنوان یک پرسپولیسی میگم . تمیزکردن رختکن وظیفه تیم نیست بلکه لطفی بوده که انجام میشده . تمیز کردن رختکن وظیفه نیروهای خدماته . پس لطفا منت سر کسی نذارید . اینو گفتم چون میدونم همین تیمای معدنی که دست تو جیب مردم میکنن و هرچقدر بخوان بهشون پول میدن فردا همین حرفا رو در مورد پرسپولیس خواهند گفت .
  • داودشیخی ازیاسوکندکردستان IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    من استقلالی شدیدا آتشی هستم
  • رسول IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    حمیداستقلالی هست خیلی فکرنکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی