نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
 واکنش مهاجم سابق پرسپولیس بعد از باخت مقابل رم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی زوریا بعد از باخت مقابل آ.اس رم واکنش نشان داد.

تیم فوتبال زوریای اوکراین شب گذشته در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا میهمان آ.اس رم بود که با نتیجه سنگین ۴ بر صفر شکست خورد.

زاهدی بعد از این بازی در مصاحبه با سایت «زوریا»، گفت: در ابتدا به آ.اس رم به خاطر این برد تبریک می گویم. آنها تیمی خوب هستند و ما خوشحالیم که مقابل چنین تیمی بازی کردیم. قبل از بازی تحلیل مفصلی از این دیدار داشتیم و ما تاکتیک های ویژه ای را در نظر گرفتیم.

وی افزود: اما در جریان بازی نتوانستیم تاکتیک های پیش بینی شده را اجرا کنیم. برخی از اوقات شما همه کار برای نتیجه مطلوب را انجام می دهید اما نتیجه خوب مطلوب نمی شود چون این فوتبال است.

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه درباره گل زودهنگام رم در ابتدای نیمه دوم گفت: به نظرم دقایق ابتدایی و پایانی مهمترین زمان های بازی است. بازیکنان همیشه با تمام وجود بازی می کنند اما گاهی اوقات تمرکز لازم را ندارند. مهم این است که ما بازی خود را انجام دادیم ولی آنها موفق به گلزنی شدند و ما موفق نشدیم گلی بزنیم.

زوریا با این باخت از صعود مرحله بعد بازماند و از این رقابت های اروپایی حذف شد. رم با این برد ۱۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول گروه C مستحکم کرد تا در کنار بودو گلیمت نروژ، راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی