بحران عجیب پرسپولیس؛ وزیر ورزش بخواند/ اسپانسرها با صدری قرارداد نمی‌بندند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک هفته دیگر هم از وعده باشگاه پرسپولیس سپری شد اما باز هم خبری از رونمایی از اسپانسر جدید این باشگاه نشد که نشد!

این درحالیست که دو هفته پیش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: توافقات لازم از سوی باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید انجام شد و طرفین در تمام موارد به توافق رسیدند و مراسم رونمایی و امضای این قرارداد، اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد.

همچنین عنوان شد در این قرارداد، تبلیغات محیطی، اسپانسرینگ و برنامه‌های مالی دیگر با توافق طرفین مورد تائید قرار گرفت. ماجرا چیست؟ چرا باشگاه پرسپولیس وعده می‌دهد و اتفاقی نمی‌افتد؟

شنیدیم دلیل اصلی عدم توافق یا رونمایی از اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس مربوط به موقتی بودن حکم سرپرستی مجید صدری است. اسپانسر با سرپرست موقت باشگاه قرارداد نمی‌بندند چرا که بیم آن دارند همچون دوران جعفر سمیعی به مشکل بخورند!

مهدی رسول پناه با کارگزار قبلی پرسپولیس قراردادی بسته بود که البته خیلی هم چشمگیر نبود و جعفر سمیعی جانشین او هم به هر دلیلی آن قرارداد را فسخ یا اقاله کرد! حالا اسپانسرها بیم آن دارند با صدری قرارداد ببندند و مدیرعامل بعدی یا جانشین سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس جلوی این قرارداد را گرفته یا سنگ اندازی کند!

بنابراین اسپانسرها به رغم مذاکره با مجید صدری از عقد قرارداد نهایی خودداری می‌کنند و دلیل اصلی عدم عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس و مدیریت موقت کنونی نیز همین موضوع است. قابل توجه حمید سجادی وزیرورزش و جوانان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. GB ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    آقای وزیر ورزش دقیقا می داند که چه کار می کند لطفا تذکر به او ندهید چون آب در هاون کوبیدن است
    • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      این سجادی کیسه کش با حمله به یحیی چنان میگه مدیریت هیچ تاثیری در بحث فنی نداره اگه این مدیریت تاثیر داره مسله فنی نداره چرا برای تیم محبوب خودت کیسه سریع هیت مدیره و مدیرعامل انتخاب کردی ؟؟!! الان پرسپولیس چهارماه به دستور سجادی هیت مدیره و مدیرعامل کارگزار نداره پنجره پرسپولیس هنوز بسته هست هنوز پرسپولیس به دلیل بسته شدن نمی تونه با بازیکنان تاجیکستانی قرارداد ببنده و استفاده کند یحیی به وضعیت تیم اعتراض می کنه این مردک کیسه کش،سجادی بهش حمله می کنه تبعیض و بی عداتی و ظلم به پرسپولیس نا کی؟؟
    • میلاد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      وزیر همه اینا رو میدونه چه بسا خودش به اسپانسر گفته با پرسپولیس قرارداد نبندید چون میخواد اسپانسرها برن سمت استقلال . برای ما ریاد مهم نیست ما بخاطر اسم پرسپولیس و شرافتمون جام دادیم اسپانسر که چیزی نیست . تیم حکومتی هم فعلا دلش به اینا خوش باشه تا بعدها ببینیم اسمش چی میشه
  • ساوالان IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    عیبی نداره . امسال بدون اسپانسر بازی می کنیم.. وزیر سلامت باشد . مشکل خود گلمحمدی هست. اصلا پرسپولیس به پول نیاز ندارد . بازیکن خارجی می خواهد چکار . پنجره باز چه معنی دارد.. مدیر عامل می خواهد چکار. هر هاز گاهی وزیر حاضر غایب می کند . والله.. دغدغه اصلی وزیر قهرمانی استقلال در حسرت جام هست.
  • خبرنگار ۱۰۰دلاری IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    این حرفها را نزنید الان به جناب سجادی برمیخوره!اصلا اسپانسر چیه ؟ مگه قبلا تیم‌ها اسپانسر داشتن؟ یحیی باید از جیب خودش برای تیم خرج کنه تا یه تیم بعد از ۹سال جام بیاره!
  • محمد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    نخیر ربطی به سرپرستی ندارد بلکه بدلیل اینکه فدراسیون تبلیغات محیطی را دوباره از آن خود کرد اسپانسر با اون مبلغ و شرایط دچار تردید شد. یا باید شرایط قرارداد تعدیل و مبلغ کاهش یابد یا قرارداد کنسل شود. اگرچه سرپرستی می تواند تا حدودی موثر باشد
  • سرخ دل IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    طبیعی هم هست که اسپانسر قرارداد نمی بنده.چون اصلا نمیدونه که باید با کی حرف بزنه؛ با وزیر یا با سرپرستی موقت باشگاه. جناب وزیر! دست از این وعده های سر خرمن بردارین! یعنی توی این کشور یه مدیر مدبر پیدا نمیشه که مدیرعاملش کنین؟ حالا یکی هم به این وضعیتی که خودتون درست کردین اعتراض کنه، به جای حل مشکلات، با پاسخ های تند و گزنده سرکوبش میکنین و جوری حرف میزنین که گاهی آدم باورش نمیشه که شما هم از جنس ورزش هستید و انگار که فقط متولی باشگاه استقلال هستین و امورات باشگاه پرسپولیس هیچ ربطی به شما نداره! شما مدیرعامل باشگاه رو انتخاب کن تا اسپانسر قرارداد ببنده و نیاز به قرض گرفتن از صندوق حمایت از محرومین نباشه. واقعا از شما این قِسم از رفتارها بعیده
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    حسین مهدوی: وزیر ورزش هفته‌ها پس از تعیین تکلیف وضعیت استقلال در پاسخ به درخواست دوستانه سرمربی پرسپولیس برای روشن شدن وضعیت باشگاه واکنش تندی نشان داده است.حمید سجادی که عصبانی‌تر از همیشه روبروی دوربین قرار گرفته می‌گوید هیچ جای دنیا مسائل فنی ربطی به مدیریت ندارد و سرمربی پرسپولیس بهانه گرفته است. آقای وزیر راست می‌گوید هیچ جای دنیا سرمربی کاری به مدیریت ندارد اما فراموش کرده اینجا هیچ وقت با هیچ استانداردی شبیه هیچ جای دنیا نبوده که این بار باشد.مدیریت جایی به مسائل فنی ربطی ندارد که قهرمان پنج دوره متوالی نه تنها دغدغه مالی برای حفظ ابزارهایش ندارد بلکه لبریز از پاداش‌ها و مواهب آن قهرمانی قدرتمندتر از قبل می‌شود.جایی ربطی ندارد که سرمربی تیم کف چمن‌های فرودگاه منتظر پریدن پرواز تیم و از دست دادن اصلی‌ترین تمرین مهمترین بازی فصلش نباشد.جایی که مربی با من بمیرم، تو بمیری بازیکنانش را نگه ندارد و با ترکیب لخت شده به مصاف رقبای تا دندان مسلح آسیایی نرود. جایی که پاداش میلیون دلاری چند سال از جان گذاشتن و نتیجه گرفتن پشت دیوار تحریم‌های سیاسی گرفتار نباشد.
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    ادامه نوشته حسن مهدوی: جایی که هر سال پرداخت دستمزد اعضای تیم و باز شدن پنجره باشگاه معطل پرداخت یک بدهی خارجی نباشد. جایی که دو بازیکن خارجی سه هفته آواره کوچه و خیابان برای وارد شدن به ترکیب تیم نباشند. جایی که یک پنجم از مسابقات گذشته اسپانسر تیم مشخص شده باشد. جایی که کیفیت و رنگ لباسهای تیم تنه به تنه جنس مامان دوز نزند. جایی که رئیس فدراسیون شب قبل از بازی به اردوی تیمی نرود و عکسهای دست توی کمرش با سرمربی رقیب پخش نشود. جایی که معاون وزیر برای صدور شبانه مجوز بازی بازیکنان خارجی تیم رقیب دستور از بالا نداده باشد. جایی ربطی ندارد که وزیر از آب خوردن مدیرعامل تا انتخاب کارگزار و مدیران و معاونان باشگاه و سایر مسائل دخالت مستقیم نداشته باشد. بله آقای وزیر مسائل مدیریتی ربطی به مسائل فنی ندارد، البته اگر لطف کنید یک بلیت برگشت بگیرید و از سوئیس پیش ما برگردید و مسائل مدیریتی و فنی را کنار ما رصد کنید.
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    وزیرو اسپانسرو بازیکن خارجی را میخاییم چیکار،،بدون اینا دبل هتریک قهرمانی هم بدست میاد،چسم اونایی که دنبال ضعیف کردن ارتش سرخ هین کور خواهدشد،هرکی با پرسپولیس در افتاد ور افتاد
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    پرسپولیس فقط دادکان لازم داره. البته دشمنی سجادی با پرسپولیس مانع حضور دادکان میشه.و از طف دیگر هم عزیزی خادم به خون پرسپولیس تشنه هست
  • وزیر IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    وزیرمیخواهد پرسپولیس رو تضعیف کنه تا به هدفش(قهرمانی کیسه)وقتی میگه تیم مدیرعامل نمیخواد،اینهم جوابش ،مدعی هم هست لابد این از علم جدید مدیریت هست
  • تاج IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    یکی نیست به این اسپانسر بگه آخه زورت به یتیم میرسه خخخخ
  • شاهین JP ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    جناب وزیر راست می گویی حق با توست اگر این مملکت حساب و کتاب داشت که تو وزیر نمی شدی امثال دکتر دادکان خانه نشین عزیزی خادم رییس فدراسیون نمیشد و امثال دایی و کریمی حق ورود به فوتبال رو نداشته باشن وامثال ساکتها مثل زالو خون مردم رو بمکن و به هیچ جا پاسخگو نباشن
  • لایتچسبک: IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    بهترین پاسخها رو کاربران "ساوالان"، "خبرنگار ۱۰۰دلاری" و "محمد" به این وزیر کیسه‌کش دادن. البته کاربر مجهول الهویه هم نقل قول بجایی داشت. درود بر همه این عزیزان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی