نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دیوید ژینولا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیوید ژینولا ستاره سابق تیم ملی فرانسه که در لیگ برتر انگلیس یکی از ستاره‌های مورد توجه بود، حالا در زندگی شخصی‌اش هم به واسطه ازدواج با مائِوا دنات که ۲۲ سال از خودش کوچک‌تر است، خبرساز شده.

دیوید ژینولا در نیوکاسل، تاتنهام، استون‌ویلا و اورتون بازی کرده و یک بار جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس و یک بار هم جایزه نویسندگان فوتبالی را دریافت کرد. او در دهه ۱۹۹۰ یکی از جذاب‌ترین فوتبالیست‌ها بود و پوسترهایش در همه جا پیدا می‌شد. در همان زمان سفیر برند مشهور «L’Oreal» شد و جای جنیفر انیستون را گرفت.

یوهان کرویف که خودش از بهترین‌ها بود دیوید ژینولا را بهترین بازیکن جهان می‌دانست. این وینگر جذاب فوتبالش در انگلیس را با تیم نیوکاسل آغاز کرد. او عضو تیم کوین کیگان بود که در فصل ۱۹۹۶-۱۹۹۵ در لیگ برتر دوم شد. اما درخشش اصلی خود را در تاتنهام نشان داد و در سال ۱۹۹۹ هم جایزه بهترین بازیکن فصل را به‌دست آورد. در استون ویلا چندان مورد توجه قرار نگرفت و مربی‌اش جان گرگوری معتقد بود که او برای فوتبال بازی کردن زیادی چاق است. ژینولا در سال ۲۰۰۲ پس از یک دوره حضور در اورتون در ۳۵ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

دیوید ژینولا

ازدواج خبرساز

همسر دیوید ژینولا، «مائوا دنات» ۳۲ ساله، از ستاره سابق اسپرز و نیوکاسل ۲۲ سال کوچک‌تر است. آن‌ها اولین بار در سال ۲۰۱۶ بود که دست در دست در حال قدم‌زنی در خیابان‌های پاریس دیده شدند. دو سال بعد فرزند اول‌شان به دنیا آمد. پس از اینکه دیوید از حمله قلبی خطرناکی جان سالم به در برد، مائوا شور و شوق زندگی‌اش شد.

دیوید ژینولا

نقطه عطف زندگی

مائوا در مورد دیدار با دیوید و وضعیت سلامتی او صحبت می‌کند. لحظه دیدار دیوید و مائوا نقطه عطف زندگی دیوید است. نه فقط به این خاطر که عشق زندگی‌اش را پیدا کرده بلکه بیشتر به این خاطر که عمر دوباره به او داده شد. دیوید در حین بازی برای خیریه در فرانسه به زمین افتاد و دچار ایست قلبی شد. به مدت ۹ دقیقه مُرده بود تا اینکه به کمک دستگاه دفیبریلاتور نبض او را برگرداندند. پس از اینکه او را به سرعت به بیمارستان رساندند جراحان به مدت سه ساعت عمل چهارگانه بای‌پس بر روی او انجام دادند.

مائوا می‌گوید: «ما در روزی که او برای دقایقی درگذشت، همدیگر را ملاقات کردیم. یکی از دوستان مشترک‌مان در رستورانی در کن ما را به هم معرفی کرد. بعد از نیمه‌شب بود که ما با هم حرف زدیم و اوقات خوشی را گذراندیم و بعد او رفت که به مراسم خیریه برسد. من به مارسی برگشته بودم که دوستم به من زنگ زد و گفت: شنیدی چه اتفاقی افتاده؟ تو با دیوید چه کردی؟ من گفتم: ما فقط کمی صحبت کردیم و او رفت. همین. من خیلی نگرانش شده بودم و چون هیچکدام از دوستان نزدیکش را نمی‌شناختم راهی نداشتم که از حال او باخبر شوم.»

عشق دیوید به شراب قرمز، پنیر و گوشت قرمز باعث شده که مائوا بگوید او مانند یک وایکینگ غذا می‌خورد!

دیوید ژینولا

بچه‌داری

چند ماه بعد دیوید و مائوا دست در دست در پاریس دیده شدند. دیوید همان سال از همسرش کورالین جدا شد. کورالین هم در گذشته مانکن بوده و مادر دو فرزند دیوید به نام‌های آندریا و کارلا است. زوج عاشق برای دیدن یکدیگر دائماً به لندن و جنوب فرانسه رفت و آمد می‌کردند و رابطه‌شان خیلی عالی پیش می‌رفت.

مائوا در سال ۲۰۱۸ اولین فرزندشان را به دنیا آورد. دیوید دوباره در ۵۱ سالگی پدر شده بود و از این موضوع خیلی خوشحال بود. او در توئیتر نوشت: «از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجم. خیلی خوشحالم. همین الان پدر یک دختر خیلی زیبا شدم.» دیوید دائماً در کافه‌های مختلف لندن در حالیکه دخترش را در آغوش گرفته دیده می‌شد.

دیوید ژینولا

دیوید ژینولا

ترس‌های مائوا

مائوا در مورد ترس‌هایش از حضور دیوید در برنامه «من سلبریتی هستم» صحبت کرده است. او به نشریه «سان» گفت: «بزرگ‌ترین ترس من این است که وقتی او از خانه دور است اتفاقی برایش بیافتد. از فکر اینکه او به خانه برنگردد می‌ترسم. بزرگ‌ترین ترس دیوید این است که زنده نباشد و بزرگ شدن دخترش را نبیند و من هم همین ترس را دارم. وقتی به راه دور می‌رود انگار خلاء بزرگی در زندگی‌ام به وجود می‌آید. ما خیلی دلتنگ هم می‌شویم. من همیشه نگران سلامتی دیوید هستم و از اینکه دوباره همان اتفاق برایش بیافتد خیلی می‌ترسم. همیشه او را مجبور می‌کنم مراقب سلامتش باشد.»

در همین لحظه که دیوید در ولز می‌لرزد مائوا در جنوب فرانسه از آب و هوای بهتر لذت می‌برد. مائوا به تازگی در عکاسی برای برند سندکوچلا شرکت کرد. اما حرفه‌اش باعث نمی‌شود که لحظه‌ای از حال همسرش غافل باشد.

مائوا در ادامه گفت: «دیوید از هیچ چیز نمی‌ترسد. حتی مرگ! او اصلاً سرما را حس نمی‌کند و عاشق باد و باران است. او به طرز خارق‌العاده‌ای قوی است و می‌گوید من باعث شدم که دوباره احساس جوانی کند. تنها چیزی که دیوید را می‌ترساند کوسه است اما دلش می‌خواهد با کوسه‌ها شنا کند و با ترسش روبه‌رو شود.»

مائوا دنات

مائوا دنات

مائوا دنات

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی