نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حمله یک استقلالی به طارمی؛ متاسفم .../ طارمی این کار را در پورتو نمی‌کند/ اسکوچیچ بازیکنی می‌خواهد که ...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع کروات فصل گذشته استقلال که به نظر رابطه نزدیکی نیز با سرمربی حال حاضر تیم ملی دارد، واکنش جالبی به اتفاقات حول موضوع خط خوردن طارمی از تیم ملی نشان داد.

مهدی طارمی ستاره این روزهای فوتبال ایران که درخششی جالب توجه و قابل ستایش در تیم پورتو در رقابت‎های مختلف این تیم در لیگ پرتغال و همچنین لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های مطرح از خود به جا گذاشته، طی مدت اخیر با اختلاف نظر با دراگان اسکوچیچ مواجه شده است.

ماجرا زمانی آغاز شد که سرمربی کروات تیم ملی در گفتگویی که با یکی از رسانه‌های کشورش داشت به نقد تاکتیکی از بازیکنان ایران پرداخت. موضوعی که با واکنش توئیتری مهدی طارمی همراه شد. هرچند در ادامه مشخص شد که اسکوچیچ منظور دیگری از صحبت‌های مطرح شده خود داشته و ترجمه آن به شکلی باعث دلخوری بازیکنان ایرانی شده که واکنش طارمی را هم در پی داشته است.

با این حال مهدی طارمی به واسطه آن واکنش خود در اردوی آخر تیم ملی برای دو دیدار برابر سوریه و لبنان از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت نشد و به نظر می‌رسد شرایط بازگشت وی به ادامه رقابت‌های تیم ملی در دیدارهای بعدی مهیا باشد. 

میلیچ، مدافع چپ پا و کروات فصل گذشته استقلال که رابطه نزدیکی نیز با دراگان اسکوچیچ دارد، در گفتگویی ضبط شده با برنامه یازده که به تازگی با اجرای خداداد عزیزی و با حضور چهره‌های مطرحی چون علی کریمی، آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری پخش می‌شود، واکنش جالبی به این اتفاقات داشته است. 

مدافع کروات اسبق استقلال می‌گوید: درباره طارمی باید بگویم که متاسفم که این کار را کرد. فقط می توانم بگویم که او (مهدی طارمی) هرگز چنین کاری را در پورتو یا جای دیگری انجام نمی‌دهد. به خوبی می داند که چه کاری کرده. این یک بی احترامی است؛ نه فقط به مربی، بله به تمام هم‌تیمی‌ها و تمام طرفداران ایرانی و دوستداران ایران. من به طارمی احترام می‌گذارم. ولی او هم مثل من به خوبی می داند که نمی‌تواند چنین کاری را انجام بدهد. اسکوچیچ مربی است که همه چیز را در دست دارد. انضباط و دیسیپلین می خواهد. او بازیکنانی را می خواهد که هر چیزی از آنها خواست انجام بدهند. 

در ادامه میلیچ صحبت‌های جالبی نیز درباره چالش بین استقلالی‌ها و سرمربی این تیم با همتای خود روی نیمکت تیم ملی مطرح می‌کند و مدعی است دراگان اسکوچیچ توانسته فرهاد مجیدی را نسبت به درخواستش برای افزایش بازیکنان ملی‌پوش این باشگاه، قانع کند: یادم می آید که فصل قبل استقلال فقط یک بازیکن ملی پوش داشت و استقلالی‌ها انتظار تعداد بیشتری داشتند مثلا ۴، ۵ یا ۶ نفر. حتی فرهاد مجیدی سرمربی تیم همینطور فکر می‌کرد. اما وقتی اسکوچیچ برای او توضیح داد و همه را روی صفحه تلویزیون نشان داد مجیدی پذیرفت که استقلال نباید بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عیسی ریسی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    اقای میلیج هستی یا پلیج یا کجیچ در ایران بازیکن خارحی زیادهست ولی جونکه ادب از استقلال های یاد گرفتید مهدی طارمی پرسپولیسی هست مثل مربی های استقلالی که همیشه گریه وناله دارن وزیر کمکمون نمیکنه دست پرورده استقلالی های هستی دخالت میکنی اره خودت از دست مهدی ازورده هستی جهارتایی شدی
  • معین کسرایی IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    البته عقل وقتی توان عبور جبری از انقیاد احسان ندارد (پنچر شده )به مراقبت بسنده می کند ظهورش حداکثر در دور توبه (جهت فردگرایی ،مروت است )پرش در توبه (سکینه )می سوزد و باطل است همسایه دیوار به دیوار در کمال صلح !
  • معین کسرایی IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    شما بهش میگی لیلای لیلا بنده می گویم خرد گرایی. مفهوم ظاهرا یکی است ! مشکل کجاست ؟ اسمان دشمن تراش است تفرعن نهفته دارد ! خوب مسئله را بکبار برای همیشه حل کنیم من در حد پذیرش بی چون چراییهای ولایت فقیه و ذوب شدن در ان پیش نمی ایم،تنها به خاطر پاسداشت اصول فردیم نه چیز دیگر هرچند مشکل عمده ولایت فقیه را متذکر شدم پس خیر و شر این ضعف بزرگ مبارک شما. و اما مسئله فردی من ،فرض که نظامت لیبرال ششدانگ است من باز وارد عرصه ای که نیازش محدودیت ازادیم هست نخواهم شد پس مسئله من کاملا فردیست و از بعد جمعی در حد تذکرمهم حرفم را زده ام و دیگر ربطی به من ندارد
  • نرگس IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    تو فضولی نکن ، سرت تو کار خودت باشه
  • علی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    یک خارجی حق نداره در مورد بازیکن ایران حرف بزنه
  • رامتین IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    طارمی یک بازیکن است وتابع مربی تیم ملی فوتبال ایران واگرهربازیکنی بخواد سازخودش رابزنه سنگ روی سنگ بندنمیشه وبایدبابازیکن سالاری در تیم ملی فوتبال ایران برخورد قاطع صورت پذیرد حالا هرکی میخادباشه،
    • کاوه IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      سر مربی تیم ملی هم حق نداره به بازیکنا توهین کنه بازیکن سالاری با جواب توهین دادن فرق میکنه اگر صحبتش اشتباه ترجمه شده باید عذر خواهی کنه و تدرستش رو بیان کنه
  • محمد FR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    بابا مگه تیم ملی بچه بازی ک استقلالی دعوت کنن
  • کسرا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    اصلا در تیم ملی نباید استقلالی بیارید. استقلالی که ۳۰۰دفعه رفته دست۱ .فقط پرسپولیس
  • جاوید IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    میلیچ خودش هزار مشکل در استقلال داشته حالا صرف هم وطن بودن و دوستی با اسکوچیچ ، نا مردانه طرف او را می‌گیرد .کینه جویی یعنی داشتن مشکل روانی .
  • امید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    آقای میلیون چرا از کارها وبیاحترامیهای هموطنت چیزی نمیگی از تیم باشگاهی تا همین الان در تیم ملی کارش فقط بی احترامی به تیمها به بازیکنان وله ملت ایران بوده نمی‌خواد جانبداری الکی کنی خودتم میدونی نه اسکوچیچ لیاقت نشستن رونیمکت ایران رو داره و نه اینکه این آقای اسکوچیچ آدم درستی هست این آقا رو جو گرفته باید خودش بره چون بی تربیت هست و فقط دنبال حاشیه سازی
  • محسن IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    بعنوان یک پرسپولیسی کاملا درست گفت اقای ملیچ اینا فوتبال و بعنوان یک حرفه و شغل و اقتصاد میدونن و حرفه ای دنبالش میکنن!!تیم یک مجموعه است سرمربی و کادر فنی داره.انالیزور داره و رییس فدراسیون قرار نیست هرکس بیاد برای خودش هرچیزی و عنوان کنه اونگ با روداری و ادعای پشت سرش!اقای طارمی بار اولی مصاحبه کرد بعد از نتایج عالی اسکو در بحرین!تیم در دوران کیروش همبستگی بیشتری داشت اخه نمک نشناس خیانکار یادت رفته با برانکو چکار کردی رفتی تورکیه گوشی خاموش!!تو کیروش فرستادت فقط برا تیم ملی تمام مصاحبهاتم فقط برای پاچه خاری کیروش و تخریب اسکو چنبار ک اخریشم این بود.با همه سکوت و مرامش ک گذاشت بهت و حتی تملس گرفته ۳بار خودش و واسطهاش ولی تو ناشی اماتور بی شخصیت دیگه صبرش لبریز کردی طارمی خداراشاهد میگرم تو با بخت اقبال کیروش رفتی پرتقال الانم داری لیگ نهم دنیا بازی میکنی زیادم کار انچنانی نکردی!!باید جایگاه خودت و بدونی.اگر دوره کیروش ک ده نفر و بی خود و بیجهت خط زد مصاحبه میکردی تو نطفه خفت میکرد!!خود کیروش همین مصاحبه نداشتن تاکتیک ایرانی و کرده بود توپرتقال ک بازم درست بود حرفش.اسکو❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی