آرامش عجیب دروازه‌بان مدعی استقلال؛ یک هفته تا دربی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرشید مظاهری در دیدار مقابل گل گهر سیرجان برای دومین هفته متوالی در لیست ۲۱ نفره فرهاد مجیدی قرار نگرفت.

علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان تیم استقلال که در تابستان فصل جاری از تیم پیکان به این باشگاه ملحق شد پیش از شروع مسابقات لیگ برتر در فصل بیست و یکم تا آستانه جدایی و پیوستن به فولاد پیش رفت اما با اصرار فرهاد مجیدی در جمع بازیکنان استقلال باقی ماند و پس از کلین شیت در هفته پنجم توانست نظر مساعد کادرفنی برای بازی در هفته ششم مقابل گل گهر سیرجان را هم به دست بیاورد.

نکته حائز اهمیت این بود که به رغم اشتباه سید حسین حسینی در دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز که روی گل تیم میزبان پایش سُر خورد و به زمین افتاد، فرهاد مجیدی در دو بازی بعدی محمد رشید مظاهری را از لیست نفرات تیم برای بازی با نساجی و گل گهر خط زد.

محمدرشید مظاهری دروازه‌بانی است که پس از اختلافات شدید با مدیران باشگاه تبریزی در ابتدای فصل بیستم از تراکتور به استقلال پیوست و البته در طول یک سال گذشته حواشی زیادی در تیم استقلال داشت. او در برهه ای با مددی مدیرعامل وقت استقلال دچار اختلاف نظر شد و در آستانه حضور استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (بازی با الهلال) از همراهی تیمش سر باز زد تا اختلافاتش با فرهاد مجیدی استارت بخورد. اما نکته جالب توجه درباره شرایط این روزهای مظاهری آرامش و سکوت عجیب این دروازه‌بان در تمرینات استقلال است.

آرامش عجیب دروازه‌بان مدعی استقلال؛ یک هفته تا دربی!

نزدیکان به تمرین این تیم درباره وضعیت مظاهری پس از خط خوردن در دو بازی گذشته عنوان می‌کنند محمدرشید مظاهری بسیار با انضباط و بدون حاشیه و حرف و حدیثی در تمرینات حاضر شده، تمریناتش را طبق برنامه های بهزاد غلامپور انجام می دهد و در پایان هم با خوشرویی و در کمال احترام از اعضای تیم خداحافظی می‌کند و می‌رود.

محمدرشید مظاهری در تابستان سال جاری و در فصل نقل و انتقالات یک بار قراردادش را با استقلال فسخ کرد اما پس از دو هفته دوباره قراردادش با این تیم را تجدید کرد.

حالا و در فاصله یک هفته مانده به دیدار دربی موضوع دروازه‌بانی در تیم استقلال به یکی از مباحث جذاب برای طرفداران این تیم تبدیل شده است و خیلی ها نگرانند حسینی یا مظاهری که هر دو مدعی بازی در دربی هستند قبل از دربی این آرامش را تحت تأثیر قرار بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رامین تاجی IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    حسینی آفت استقلاله تمام حاشیه هارم برا رشید خودش میسازه
  • کامران زارعی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    درود رشید جان:همین کار ،درسته،تمام تمرکزت روی تمریناتت باشه،همه میدونن شما،جز بهترین گلرهای ایران هستید کافیه از افرادیکه،باعث حاشیه برات میشن دوری کنی تو،رشید مظاهری استقلالی و بس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی