خداداد عزیزی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

خداداد عزیزی گفت: آقای عزیزی خادم اصلا در فوتبال نبود. چطور یهویی رای آورد؟ با چه رزومه فوتبالی؟ ورزشی یا حتی مدیریتی رای آورد؟! اصلا شک نکن انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ما کلا لابی است.

خداداد عزیزی به شدت از عملکرد فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. ملی پوش سابق فوتبال ایران درخصوص ورود عزیزی خادم به فوتبال، ماجرای خوبان عالم، آماده سازی تیم ملی و خط خوردن طارمی از لیست تیم ملی صحبت های صریحی کرد

خداداد عزیزی از منتقدان جدی فدراسیون فوتبال و همچنین وضعیت حال حاضر فوتبال ایران است. خداداد عزیزی می گوید آماده سازی قوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی فقط وعده و وعید چرا که امکان بازی با تیم های طراز اول دنیا را نداریم. خداداد عزیزی همچنین حضور خوبان عالم فاجعه بار دانست.

خداداد عزیزی ابتدا پیرامون وضعیت تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی و همینطور شرایط آماده سازی تیم گفت:  بله صعودمان به جام جهانی که دیگر تقریبا قطعی شده است. نیازی به صحبت کردن در موردش نیست اما نمی‌توانیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم. آماده‌سازی خوب یعنی اینکه ما با ۴ تیم خوب دنیا بازی کنیم. تیم های خوب که به خاطر قضیه تحریم با ما بازی نمی کنند پس مردم و افکار عمومی را فریب دهیم. وعده الکی به مردم ندهیم.

حالا بعضی مواقع آدم می‌تواند مردم را فریب بدهد اما دیگر خودش را که نباید فریب بدهد. آماده سازی خوب یعنی بازی با تیم های طراز اول دنیا، مثلا اسپانیا، برزیل، آلمان، ایتالیا، خوب اینها که با ما بازی نمی کنند. بازی هم کنند بابتش پول می خواهند. بعدش هم که ایران نمی‌آیند، ما باید برویم. به همین دلیل بعید می دانم بتوانیم آماده سازی قوی داشته باشیم، چنین اتفاقی نمی افتد. زمانی که کیروش سرمربی تیم ملی بود با آن دبدبه و کبکبه نمی‌توانستند بازی بزرگ برگزار کنند، این که دیگر…

خداداد عزیزی در واکنش به این صحبت که مربی هم فشاری به فدراسیون برای برگزاری بازی دوستانه نمی آورد، اضافه کرد: آخر مربی بدبخت چه فشاری بیاورد؟! این را فدراسیون باید درفیفادی ها برگزار کند. برگزاری مسابقه هم که پول می‌خواهد.

شهاب عزیزی خادم در برنامه‌هایش گفته بود در سال هزار میلیارد تومان به فدراسیون می‌آورم. آیا بخشی از پول را نمی توان برای بازی های دوستانه بزرگ هزینه کرد؟

 ولش کن... از این حرف‌ها زیاد می‌زنند!

- شاید این ادعاهای مثل درآمد هزار میلیارد تومانی باعث شد عزیزی خادم رای بیاورد و رئیس فدراسیون شود.

 نه عزیزم، هیچ ربطی به ادعاها و به این قول ها و وعده وعیدها ندارد. فدراسیون فوتبال ما انتخاباتش تماما زد و بند است و لابی‌گری است.

یعنی عزیزی خادم هم با لابی مقابل رقیبانی همچون علی کریمی رئیس فدراسیون شد؟

 جان؟!
آقای عزیزی خادم اصلا در فوتبال نبود. چطور یهویی رای آورد؟ با چه رزومه فوتبالی؟ ورزشی یا حتی مدیریتی رای آورد؟! اصلا شک نکن انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ما کلا لابی است. چون آن اساسنامه‌ای که برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال نوشتند اصلاً غلط است. چون از اساس غلط است، درونش هم لابی صورت می گیرد.

حضور فوتبالی ها مانند علی کریمی در انتخابات فدراسیون را چطور می بیند؟

 چنین چیزی بر اساس جنگ و دعوا اتفاق افتاد.

خداداد عزیزی یکی از حامیان مهدی طارمی در ماجرای خط خوردن نام این بازیکن از لیست تیم ملی بود. ملی پوش اسبق فوتبال ایران در این خصوص گفت:  به نظرم موضوع طارمی حل شده است. فوتبال ما باید ممنون طارمی و امثال او باشید. اگر ممنون او نیستند یعنی کسانی که فوتبال ما را می‌گردانند هیچی از فوتبال نمی‌دانند. مردم فوتبال را برای ستاره‌هایش نگاه می‌کنند. چرا بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا وقتی مسی و رونالدو آنجا بودند پر بیننده‌ترین فوتبال‌ دنیا می‌شد؟ چون مردم دنیا می آیند ستاره ها را ببینند. مردم ایران هم برای دیدن ستاره های فوتبال می آیند و از وجود و بازی آنها لذت می برند. مگر حالا ستاره ای روشن تر و پر نورتر از طارمی داریم؟ زمان ما ستاره ها را از تیم ملی محروم کردید اما دیگر بس است، نکنید این کار را. اگر می فهمید که می فهمید، اگر نه به نفهمی تان ادامه دهید!

خداداد در خصوص اینکه خودش به عنوان یک ستاره مقطعی را به دلیل حاشیه از تیم ملی دور بود اضافه کرد: چون خودم این درد را کشیدم می‌گویم آقا این کار را با طارمی نکنید. اگر فوتبال را می‌فهمید، اگر نگران فوتبال هستید، اگر نگران شادی مردم هستید، نکنید. مهدی طارمی در حال حاضر برای فوتبال ما بیشتر از یک ستاره است. بین‌المللی‌ترین فوتبالیست ما است. برندترین فوتبالیست ما است. با او چنین کاری نکنید.

- مدتی است که زمزمه های خوبان عالم شنیده می شود...

 والا در مورد خوبان عالم که چنین چیزی خیلی باعث تاسف است. یک موقعی مربیان با جادوگرها ارتباط می گرفتند، الان اگر واقعا فدراسیون با این‌ها کار می‌کند باید درش را تخته کنیم. حالا در مورد همکاری با شرکت var اسرائیلی اطلاعی ندارم اما در مورد خوبان عالم به اندازه کافی اطلاعات دارم. می‌دانم مربیانی بودند با این طرف کار می‌کردند و تمام اختیارتشان در اختیار این خوبان عالم بود.

 حالا اگر واقعا رئیس فدراسیون هم دارد با خوبان عالم کار می‌کند و چنین اتفاقی رخ داده، باید در فدراسیون فوتبال را تخته کنند. دیگر ما نه نیاز به رئیس فدراسیون فوتبال داریم نه قرارداد با سرمربی تیم ملی می‌خواهیم، نه ویلموتس می‌خواهیم، نه اسکوچیچ می‌خواهیم، نه کی روش می‌خواهیم، نه مدیر می‌خواهیم.

 همین بازیکنان باشند، دو تا هم جادوگر بیاورند. با همین‌ها کارها را انجام بدهند. چرا ما این همه الکی جنگ و دعوا می‌کنیم سر انتخابات فدراسیون و این مسائل؟ دوتا رئیس بیاورند، یکی رئیس و یکی هم نایب رئیس کنند. کارها را همین‌ها انجام بدهند.

عملکرد امیر عابدزاده را در بازی با سوریه چطور دیدید؟

 بازی سختی نبود اما بعضی مواقع مثال می‌زنند پسر کو ندارد نشان از پدر، این امیر پسری است که واقعا نشان از پدرش دارد. امیر مثل پدرش از گلرهای خوب ما است.

منبع: طرفداری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدعلوی US ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    درود بر محمود فکری
  • بهبودی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    به این فوتبال چمنی نمی گن، می گن فوتبال لجنی!!!!!!
  • تاجی اصیل IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    والا ما از خودمون بیشتر لطمه میخوریم هر سال باید بریم کشورهای عربی بازی کنیم نه حق میزبانی داریم نه VAR نه هیچی هر چی میگیم فوتبالی رای بیاره بهتره. کریمی زرینچه فکری باقری خیلی بهتره تا امثال عزیزی خادم، چهار تا بچه که فقط جلو پاشون میبینن میگن نه علی کریمی بیسواد، تجربه نداره فلانه چنانه ! مدیر باتجربه و باسوادتون رو تحویل بگیرین متعصبین بی مغ.... . البته اختیاری هم دست اینا نیست ولی خب بعضی نظرات از روی تعصب کور داده میشه ، معلوم می‌کنه که ما خیلی با فوتبال حرفه ای فاصله داریم
  • Amir perspolisi IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    در اینکه تمومه رئیس فدراسیون ها در این ۴۰ پنجاه سال با لابی و خریدن رای از هیات فوتبال استانها تعیین شده قسم میخورم نباید شکی داشت، چون مثلا شما در نظر بگیر برا انتخابات فدراسیون کرواسی داور شوکر که یکی از بازیکنای سابق تیم ملی کرواسی بود کاندید شد و با اختلاف رئیس فدراسیون شد چون کشورشون همه چی روی اصول و سرجاشه و انقد درک داشتن که شوکر از جنس فوتباله و باید در فوتبال کشور ریاست کنه، نمونه ی این اتفاق حتی در کشورهای آسیایی هم میفته مثلا اگه در کره پارک جی سونگ کاندید ریاست فدراسیون بشه بی شک رای میاره اما در ایران اینجوری نیست چون کسی دلش برا فوتبال و کلا اون صنفی که درش فعالیت داره نمیسوزه بلکه بفکر منافع خودش و بودنه خودش در فوتباله و هرکس که منافعش رو تامین کنه بهش رای میده، وگرنه چه کسی بزرگتر از علی کریمی و فوتبالی تر از علی کریمی؟؟؟؟ خلاصه درد زیاده
  • سعید CA ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    زمان کیروش میگفتید که این اقا میترسد با تیمهای بزرگ بازی کند .
  • عادل IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    خدا داد عزیزی خودش سلطان حاشیه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی