نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
گابریل کالدرون OK داد اما .../ پنجره پرسپولیس باز می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین اخبار در خصوص ماجرای کالدرون و پرسپولیس این است که سرمربی آرژانتینی دیگر مشکلی ندارد اما بانک سوئیسی سنگ تراشی می‌کند!

چرا با وجود ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر انتقال تمام مطالبات کالدرون و دستیارش به حساب این مربی آرژانتینی، هنوز تأییدیه دریافت پول از سوی کالدرون ارسال نشده و پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته مانده است؟

ماجرا به تحریم‌های بانکی ایران برمی‌گردد و سوئیس هم جزو کشورهایی است که با ما مراودات بانکی ندارد. برملا شدن خبر واریز مطالبات ۵۸۰ هزار دلاری کالدرون و ۹۵ هزار دلاری خواکین (به‌علاوه ۵ درصد سود سالیانه) به حساب این مربی آرژانتینی کار را خراب کرد! حالا بانک سوئیسی نه پول را تحویل کالدرون می‌دهد و نه حاضر است واریز آن را تأیید کند و احتمالا این مبلغ از طریق صرافی اقدام کننده به باشگاه پرسپولیس باز خواهد گشت.

البته گابریل کالدرون و وکیلش برخلاف هفته‌های گذشته پالس‌های مثبت و امیدوارکننده‌ای داده‌اند و شاید به زودی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امانی..امیدیه IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    ای درودخداوندبه روحت آقای کالدرون. بعنوان یکپرسپولیس وقتی ازصفه تلویزیون دیدم چگونه بیحرمتی میشدبهش...... حالم خراب میشه. انصاریفردنامرد ازرادیو صدایش روشنیدم که میگفت پولکالدرون رودادم رسیدش روهم گرفتم. خاکبرسرت دروغگووووووووو
  • بهزاد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    واقعا به چه درجه ای از خفت و خواری رسیده ایم که پول هم می‌دهیم ولی هیچ کشوری حاضر به همکاری با ما نیست و ما رو آدم حساب نمی‌کنند!
  • بهزاد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    خدا کنه دیگه پرسپولیس هیچوقت مربی و بازیکن خارجی نگیره چون نه کیفیت دارند و نه کارایی آخر کار هم بلای جان تیم میشن و تا موقعی که پولشان را فراهم کنند هوادار نصفه جون میشه !
  • ارتش سرخ ایران IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    هی بابا این چه مسخره بازی ست پول بره وبرسدبه بانک سویس ولی پرداختش نکنه این کاسه ایی زیر نیم کاسه است همانگونه که عدم معرفی مدیرعامل برای باشگاه همه منتظر دربی هستن تا تیم حمید خان بتوانه امتیاز بگیره بعدا همه عین گل وبلبل میشه ولی انهایی که این نقشه ها کشیدن کور خواندن دربی مال ماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی