نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
علی علیزاده
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون فنی - ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: کمالوند در مقابل مسئولان باشگاه ما و مسئولان شهر مسجدسلیمان به ما اتهام رشوه زد و همه را متعجب کرد.

علی علیزاده درباره حواشی به وجود آمده در جریان بازی مس رفنسجان مقابل نفت مسجدسلیمان مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید. او به شدت از رفتار و حرف های فراز کمالوند هم گلایه داشت:

*ما مشکلی نداشتیم؛ مشکل از آن‌ها شروع شد. آن‌ها خیلی بد صحبت کردند و به تیم ما تهمت و افترا زدند. حتی کمالوند که از او توقع نداشتم به جایگاه ویژه آمد و با رفیعی، ناظر مسابقه خیلی تند صحبت کرد و ما را مورد اتهام قرار داد که پول دادیم. این کار خیلی بد و زشت بود. مگر تیم ما در بازی با پرسپولیس و فولاد از داوری ضرر نکرد. در بازی با فولاد خوزستان ضرر کردیم. در بازی با پرسپولیس که اصلا خطایی رخ نداده بود و بازیکن آن‌ها پا گذاشت روی پای بازیکن ما، اما به نفع پرسپولیس پنالتی گرفتند. ما اصلا این شلوغ کاری‌ها را نکردیم.

*کمالوند قبلا مربی من بود و اصلا توقع این رفتارها و این نوع حرف زدن را از او نداشتم. احترام خاصی برایش قائلم، اما توقع نداشتم در جایگاه ویژه مقابل مدیرعامل، هیئت مدیره و اعضای باشگاه، انگ پول و رشوه دادن به تیممان بچسباند. من که در زمین نبودم و نمی‌توانم قضاوت کنم، اما می‌گویند در زمین هم خیلی چیزها گفته شده است. من به آن‌ها کاری ندارم، اما آنچه را که با چشم خود دیدم و با گوشم شنیدم، واقعاً از کمالوند بعید بود.

*ما هم از داوری‌ها خیلی ضرر کردیم، اما هیچ وقت اینقدر شلوغ نکرده و همه ارزش‌ها را با تهمت به تیم حریف، نابود نکردیم. خیلی حرف زشتی است که مربی حریف بگوید شما باج و پول دادید. به خدا که فوتبال فقط سه امتیاز دارد، رفت و برگشتش برای شما، اما ارزش این کارها را ندارد. تو را به خدا همه چیز را خراب نکنید؛ همه چیز را زیر سوال نبرید. نمی‌دانم با این کارها به

*کجا می‌خواهیم برسیم؟ من خیلی تعجب کردم که در مقابل همه مسئولان تیم ما، کمالوند با صراحت به رفیعی گفت: آقای رفیعی این‌ها چقدر به تو پول دادند بگو ما بیشتر بدهیم.

*من به خوبی می‌دانم در این مواقع چه فشاری روی مربی است. بازی کردم، مربی بودم و عصبانیت او را می‌فهمم و می‌دانم که از روی عصبانیت این حرف‌ها را زده است. از این رو باشگاه را مجاب می‌کنم تا از شکایت صرف نظر کند. با این حال نمی‌دانم می‌توانم آن‌ها را راضی کنم یا نه! اما امیدوارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    لنگیهای حکومتی وقتی امتیازهای جعلی و آلوده جمع می کنند ساکت و سرحال هستند و همه چیز گل و بلبل است ولی اگر خدایی نکرده داور فقط نص صریح قانون را اجرا کند آنگاه مافیای پلید سرخ یا به قول خودشان باد معده آسیا هوچیگری و توهم و دروغ و تهمت را شرمنده خود می کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی