مسابقه با پرسپولیس بازی تدارکاتی تیم ما است!/ سرمربی نقشه کشیده؛ مطمئن باشید به اهدافمان می رسیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم نفت مسجد سلیمان درمورد مصاف با پرسپولیس تهران صحبت کرد.

حمید عبداللهی مربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: باید بگویم که دو هفته بسیار بد و سخت را گذراندیم و در بازی با مس رفسنجان اتفاقی رخ داد که فکر میکنم تماشاگران از روی سکوها تشخیص دادند اما داور تشخیص پنالتی نداد. اینکه داور محروم شود برای ما نتیجه ای ندارد و امتیازی هم به ما اضافه نمی شود.

او ادامه داد: برای ما اتفاق مثبتی ندارد. ما تیم نفت هستیم و مثل تیم های بزرگ دیگر ۱۰ ملی پوش نداریم. تمام توانمان را می گذاریم که یک بر صفر ببریم و اگر قرار باشد این چنین موقعیت هایی را هم داور به سود حریف بگیرد مثل دقیقه ۴۶ نیمه اول بازی با آلومینیوم اراک فایده ای ندارد. آن خطا به کمک داور ارتباطی نداشت ولی در هر شکل این مسائل برای ما قابل جبران نیست.

عبداللهی درمورد وضعیت تیم  نفت برای این مسابقه اضافه کرد: در این دو هفته تلاش داشتیم که از نظر روحی روانی تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و امیدواریم فردا بتوانیم یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و بازیکنان ما با جسارت کامل یک بازی خوبی انجام بدهند تا تماشاگران لذت ببرند.

او در پایان گفت: تیم نفت دیرتر از همه تیم ها تشکیل شد و این ششمین بازی تدارکاتی ماست که می خواهیم انجام بدهیم. روی نقشه ای که خواسته سرمربی است قطعا می رسیم و جایگاه خوبی در لیگ خواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    تا اینجا آلومینیم اراک بیشتر از همه از اشتباهات داوری سود برده است.
  • ع IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    اقای‌سرمربی‌این‌چه‌صحبتی‌که‌شما‌کردید‌یعنی‌پرسپولیس‌‌بازی‌را‌تدارکاتی‌در‌نظر‌گرفته‌ابد‌همین‌که‌نتیجه‌کگرفته‌اید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی