نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
منصوریان - مجیدی؛ مچ‌اندازی استقلالی‌ها محبوب‌ در آبادان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تقابل علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی را باید دعوای چهره های محبوب هواداران استقلال دانست.

سال ها قبل که عادل فردوسی پور در یک نظرسنجی از هواداران استقلال در مورد محبوب ترین بازیکن بیست سال گذشته این تیم پرسید، فرهاد مجیدی اول شد و علیرضا منصوریان دوم. البته آن زمان مجیدی هنوز مربی نشده بود و منصوریان هم در استقلال کار نمی‌کرد اما هواداران استقلال حداقل به عنوان دو بازیکن بزرگ به آنها رای دادند تا مشخص شود که این دو بازیکن سابق و مربی فعلی در زمان بازیگری خود به دلیل ویژگی‌های خاصی که داشتند، محبوب هواداران استقلال بودند.

منصوریان به خاطر تعصب به استقلال محبوب بود و مدل بازی فرهاد مجیدی که مهاجمی تکنیکی و فانتزی بود، محبوبیت زیادی داشت. فرهاد در سال‌های آخر بازیگری چهار بار هم دروازه پرسپولیس را باز کرد که خیلی ها می گویند این ۴ گل هم در محبوبیت او نقش فراوانی داشت. علیرضا منصوریان هم به عنوان یک بازیکن و یک کاپیتان نزد هواداران استقلال از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بود هرچند که محبوبیت او تا حدی در دوران مربی‌گری کم شد.

حالا این دو چهره محبوب سکوها در لباس مربیگری مقابل یکدیگر قرار می گیرند و هر دو هم به سه امتیاز بازی حساس آبادان نیاز دارند. فرهاد مجیدی بعد از این دیدار باید دربی تهران را با گل محمدی برگزار کند و منصوریان هم موقعیت چندان مستحکمی در صنعت نفت ندارد هر چند که بعید است حتی در صورت ناکامی مقابل استقلال برکنار شود. او فصل گذشته پنج هفته بیشتر در تراکتور دوام نیاورد و اصلاً دوست ندارد این اتفاق در آبادان هم برایش تکرار شود و به همین دلیل بازی با استقلال فراتر از یک بازی ساده برای او محسوب می شود.

نکته مهم در مورد بازی استقلال و صنعت نفت انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور این بازی است. داوری که استقلال به انتخاب او اعتراض کرده و باید قبول کرد کمیته داوران در چینش داوری این بازی خوش سلیقه عمل نکرده است. حالا باید دید آیا استقلال می‌تواند بعد از سه مساوی پیاپی، صنعت نفت را در آبادان شکست بدهد و با روحیه بالا به مصاف پرسپولیس برود یا منصوریان همان طور که پارسال با آلومینیوم اراک یقه استقلال و فرهاد مجیدی را گرفت، اینبار هم تیم محبوبش را با دست خالی به تهران می فرستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    منصوریان همیشه محبوبیت در بین هوادارای استقلال رو بر «هر چیزی» مقدم می‌دونه پس فعلاً مجیدی از بحران دربیاد تا دربی حسابی معلومش بشه که اون دفعه هم شانس آورد و گرنه میبازه ، خوب هم میبازه
  • امیر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    نبرد دو شومن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی