نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
۳ |
۳
افشین پیروانی و مجید صدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران پرسپولیس مدعی شدند با کارگزار جدیدی به توافق رسیدند و قبل از بازی با صنعت نفت قرارداد فی ما بین امضا می شود ولی هنوز خبری از اسپانسر نیست‌.

ابتدا رقم قرار داد حدود ۲۵۰ میلیارد بدون تبلیغات محیطی اعلام شد و بعد از آن رقم عجیب ۶۰۰ میلیارد تومانی را مطرح کردند. ارقام که مطرح می‌شود مشخص نیست برای چه تاریخی تنظیم شدند و با گذشت دو هفته دیگر از لیگ برتر قطعا این رقم کاهش می‌یابد.

از همه مهم تر این که دو بازی اخیر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود و شانس درآمدزایی از طریق آگهی محیطی ورزشگاه از بین رفت‌. در این شرایط باشگاهی مثل استقلال شروع به اجرای تبلیغات محیطی کرده و از هر بازی خانگی حدود ۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی می‌کند اما پرسپولیس یک ده میلیارد دیگر را هم از دست داد. نامی از کارگزار جدید پرسپولیس مطرح نشده و معلوم نیست چنین قراردادی اصلا موجود باشد.

از طرفی مدیران پرسپولیس مدعی بودند که کارگزار استقلال به آن‌ها هم پیشنهاد داد ولی تضامین لازم وجود نداشت اما تصمیمات صدری باعث شده پرسپولیس هر هفته ضرر هنگفتی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاثیر یا عدم تاثیر مسئله اینست IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    سجادی وزیر ورزش: بودن یا نبودن مدیر عامل کلاً تاثیری ندارد! ما هم که وزیریم باشیم نباشیم مهم نیست.
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    هم قسم شدن بزنن تیمو
  • Millad IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    همه چیز هماهنگ شده هستش پیروانی وباقری چرا لالمونی گرفته اند از یک طرف میگن بلاتکلیف هستیم از یک طرف از صدری حمایت میکنند دستشون تو یه کاسه هستش طرفدار بدبخت نمی‌داند صدری ناموفقه تیم داره نابود میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی