نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بازیکنان پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس با وجود گذشت 6 هفته از شروع فصل جدید فقط پنج درصد قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند و حالا بسیار ناراحتند.

بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به وعده‌های تکراری باشگاه در پرداخت دستمزد، واکنش مشترکی در اینستاگرام داشتند. آن‌ها در این استوری نوشتند:

سلام به هواداران محترم پرسپولیس، در پس همه اتفاقات خوشایندی که در سال های اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده همیشه مشکلاتی بوده که در سایه موفقیت‌ها قرار گرفته و دیده نشده. بزرگ‌ترین مشکل ما در سال های اخیر مشکلات عدیده و همیشگی مالی بوده که باعث شده تا فشار زیادی را تحمل کنیم اما دم نزدیم تا دل نگرانی برای شما هواداران به وجود نیاید اما سکوت تا کجا؟ تا کی؟ 

درباره این مشکلات باید حرف زد. درباره قول‌هایی که همیشه داده شد اما عمل نشد باید حرف زد. رقبا با بهترین امکانات آماده مقابله با ما می‌شوند اما ما همیشه باید از مشکلات مالی و کمبود امکانات حرف بزنیم. این عدالتی نیست که ما در ورزش به دنبال آن بودیم. حالا شما همه این مشکلات همیشگی را بگذارید کنار بازیکنانی که در این سال ها از ما جدا شدند تا متوجه باشید چه شرایط سختی را سپری می‌کنیم. پرسپولیس نام بزرگی است و برای بزرگی کردن نیازهایی دارد اما عجیب است که چرا ما باید همیشه بین وعده و نرسیدن در حرکت باشیم. به امید روزی که پرسپولیس و هوادارانش در جایگاه اصلی و همیشگی خود قرار بگیرند.

بازیکنان پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    امسال را باید بدون پول بازی کنید . وزیر گفته حرفه ای باشید. و فنی حرف بزنید.مدیریت لازم نیست.اسپانسر لازم نیست. پنجره را ببنید. گاز هدر ندهید . با یک پیراهن ساده و کفش میخی بازی کنید کم کاری قبول نیست . راز سلامتی و موفقیت در ورزش همگانی!!!!!!!
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    فشار پنج سال قهرمانی پرسپولیس به کل ارکان حکومت از جمله وزیر کیسه سجادی آورده حتی نفرت و دشمنی سجادی به پرسپولیسی ها و یحیی، تو مصاحبه قبل بازی نفت آبادان نتونست پنهان کنه سجادی کیسه کش برای اینکه کیسه شعار حکومت و تیم جماران بعد از ده سال قهرمان کنه از هیچ کوششی برای ضربه به پرسپولیس بر نمی دارد تا کیسه قهرمان کنند
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    حالا حالا منتظر باشید کل امورات این کشور به وعده میگرده
  • صامت IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    حق باسیده.آقای وزیربایداقلانصف توجهی راکه به آبی هاداردبه تیم ماهم داشته باشد
  • امیر علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    تفاضا داریم از خبرورزشی به عنوان پر مخاطب ترین سایت و روزنامه ورزشی کشور که همیشه از بیان حقیقت چشم پوشی نکرده لطفا از شرایط اسفناک تیم پرسپولیس بیشتر حمایت به حق کنید نزدیک یک هفته دیگر دربی برگزار میشه اما باشگاه بزرگ پرسپولیس هنوز نه مدیر عامل داره نه هیئت مدیره مشخص نه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شده نه با اسپانسر قرارداد منعقد شده این حجم از مشکلات واقعا بی سابقه است
  • صداقت IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    عزیزان سرخ دل شاید بایستی شیوه کیسه کشان را برویم و دست به تجمع بزنیم , اما برعکس کیسه کشان که در توهم بودند اما ما فریاد حق طلبی سر کنیم . آیا وزیر به علت عدم آگاهی تا حالا کاری به سرانجام رساندن مدیریت پرسپولیس اقدام نکرده یا به خاطر تعلق رنگی و بخل به عمد بایستی وزیر ورزش را جوابگو کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی