۱
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
۱ |
۴
اللهیار صیادمنش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه صباح چاپ ترکیه در شماره امروز خود نوشت که اللهیار صیادمنش منتظر تصمیم سرمربی فنرباغچه است.

خبرورزشی - قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش با زوریا لوهانسک به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. باشگاه اوکراینی قادر به تأمین بند دائمی شدن قرارداد مهاجم ایرانی خود به مبلغ ۳ و نیم میلیون یورو را ندارد و درخواست زوریا از فنرباغچه باشگاه اصلی اللهیار برای ادامه این قرارداد قرضی تا تابستان ۲۰۲۲ نیز رد شده است.

حالا رسانه ها ترکیه ای از بازگشت قطعی اللهیار به فنرباغچه خبر می دهند ولی هنوز چیزی قطعی نیست و باید مربی این تیم نظر نهایی را بدهد. به گزارش روزنامه صباح ترکیه؛ در این بین فنرباغچه که در گلزنی مشکل دارد، گزینه اللهیار را نیز در ژانویه روی میز خواهد داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: مهاجم ایرانی که در ابتدای فصل به صورت قرضی به تیم زوریای اوکراینی رفت، با ۶ گل و ۴ پاس گل در ۱۴ بازی، نام خود را مطرح کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که این بازیکن ۲۰ ساله که قرارداد قرضی او ۳۱ دسامبر به پایان می رسد، باید در تمرینات تیم شرکت کند.

صباح نوشته است: پس از حضور صیادمنش در تمرینات، پریرا سرمربی فنرباغچه درباره آینده مهاجم ایرانی خود تصمیم خواهد گرفت که آیا او را در تیم نگه دارد یا خیر. انتظار نمی رود زوریا از گزینه ۳ و نیم میلیون یورویی برای انتقال دائمی اللهیار استفاده کند.

عکس| مهاجم تیم ملی در انتظار تصمیم مربی فنرباغچه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    نمی دونم ولی اين لیگ ترکیه خوب نیست واسه ایرانیا. بره سری آ و لالیگا براش خوب می شه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی