نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
۰ |
۴
مشکل اصلی تمرینات پرسپولیس ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس همچنان درگیر یک مشکل بزرگ برای مدیریت تمرینات خود است.

سرخپوشان پایتخت از ابتدای فصل با یک مشکل بسیار مهم و بزرگ مواجه هستند. کیفیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی دو، سه ماهی است که از شرایط خوب گذشته فاصله گرفته و اصطلاحا نیاز به استراحت دارد.

بارندگی دو، سه هفته گذشته تهران نیز وضعیت بخش‌هایی از زمین را بدتر از قبل کرده و لازم است که چمن در بخش‌هایی، ترمیم شود. این در حالی است که با برنامه سازمان لیگ، دیدارهای پرسپولیس به صورت فشرده باید برگزار شود و زمانی برای دور شدن از کمپ اصلی تمرینی وجود ندارد مگر اینکه یک زمین تمرین بهتر در اختیار این باشگاه قرار بگیرد.

موضوع تغییر اجباری و موقت زمین تمرین، بحثی است که یحیی گل محمدی چند باری آن را مطرح کرد و از صدری سرپرست باشگاه درخواست کرد هر چه زودتر فکری به حال این وضعیت کند اما هنوز در این خصوص اتفاقی رخ نداده است.

حتی گل محمدی در مصاحبه‌های اخیر خود، اشاره مستقیم به این موضوع داشته و خواستار آن شده که باشگاه هر چه زودتر چاره اندیشی کند اما دو مشکل اساسی در این میان وجود دارد؛ اول اینکه اکثر زمین‌های چمن باکیفیت تهران در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی است و آنها به استقلال و پرسپولیس به سادگی زمین تمرین نمی‌دهند.

عجیب اینکه این سازمان‌ها حاضرند در زمین چمن شان، تیم‌های آماتور و حتی مدارس فوتبال حضور داشته باشند اما دو باشگاه کشورمان که افتخارات بین المللی کسب کرده‌اند، زمانی برای تمرین پیدا نکنند.

از سوی دیگر، بدحسابی‌هایی که در گذشته برای تسویه حساب جهت اجاره زمین‌ها صورت گرفته، این باشگاه را مجبور می‌کند تا برای اجاره زمین، سختی بکشد!

به هر حال موضوع اجاره زمین تمرین به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی