جنجال تبلیغ محیطی در بازی پرسپولیس/ اختلاف بین شرکت توسعه و تجهیز و سازمان لیگ یقه سرخپوشان را گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف بین شرکت توسعه و تجهیز و سازمان لیگ باعث شده تا بازی امروز پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان تحت تاثیر قرار گیرد.

امروز شرکت توسعه و تجهیز به سازمان لیگ اجازه نداده تا تبلیغات محیطی خود را در ورزشگاه مستقر کند. دلیل این موضوع ظاهرا به خواسته شرکت توسعه و تجهیز بر می گردد.

سازمان لیگ باید مبلغی را به عنوان اجاره ورزشگاه آزادی به شرکت توسعه و تجهیز بدهد که ظاهرا مبلغ مورد نظر برای فصل جاری مورد تایید سازمان لیگ نیست.

پیش از این باشگاه استقلال در جلسه ای که با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز داشته اعلام کرده برای هر بازی یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان می‌پردازد اما باشگاه پرسپولیس حاضر به امضای این صورتجلسه نشده و از سویی سازمان لیگ هم مخالف این افزایش قیمت است.

این اتفاقات در حالی رخ داده که از ساعت ۱۸ باید بازی تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پویا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    خیلی عجیب نیست استقلال نمیتونه ببره واز طرفی مدیر ورزشگاه ازادی مددی مدیر سابق استقلالهپس باید کاری کرد تا تمرکز پرسپولیس بهم بخوره
  • شاهرخ خان: IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    با یه مشت دزد تو فوتبال مملکت مواجهیم که میخوان به هر شکلی از آب کره بگیرن و شیره جون باشگاهها رو بمکن. اینا زالوهایی هستن که به جون نحیف فوتبال ایران افتادن و ول‌کن ماجرا نیستن. پرسپولیس در مقابل حرف زور سازمان لیگ و اخذ وجه یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی که یکدفعه ده برابر اضافه شده گفته ما تبلیغات محیطی نمیخواییم و سازمان لیگ که پول تبلیغاتو گرفته جلوی انجام بازیو گرفته و توپو انداخته تو زمین شرکت توسعه و تجهیز. اصلا پرسپولیس باید قید بازی تو استادیوم آزادی رو بزنه و بازیهاشو تو استادیوم شهید کاظمی هرچند داغون انجام بده و همون ۲۳۰ میلیون تومن رو هم به شرکت توسعه و تجهیز بده. بالاخره باید از یه جایی با این قضیه برخورد بشه. باشگاهها باید تا احقاق کامل حقشون از صداوسیما و سازمان لیگ کوتاه نیان و یکبار برای همیشه جلوی این دو سازمان وایسن. اگه شده اصلا نذارن بازی فیلمبرداری بشه. هر چقد خوردین و بردین بسه‌تونه.
    • شاهرخ خان: IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      اصلاح میکنم: اصلا پرسپولیس باید قید بازی تو استادیوم آزادی رو بزنه و بازیهاشو تو استادیوم شهید کاظمی هرچند داغون انجام بده و همون ۲۳۰ میلیون تومن رو هم به شرکت توسعه و تجهیز نده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی