عامل تأخیر ۳۰ دقیقه‌ای بازی پرسپولیس/ فضولی این کار به شما نیامده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صادق درودگر که چند روزی را با درگیری با استقلالی‌ها بر سر تبلیغات محیطی سپری کرده بود حالا عاملی برای تأخیر بازی پرسپولیس شد!

عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی پرده از رازی برداشت و مدعی شد صادق درودگر در خصوص تبلیغات محیطی استادیوم آزادی جواب بدی به این دوستان داده و گفته است: فضولی این کار به شما نیامده است!

ظاهرا مسئولان این شرکت خواستار دریافت درصدی از تبلیغات محیطی بازی های برگزار شده در استادیوم آزادی شده و سازمان لیگ هم زیر بار این موضوع نرفته‌اند تا کار به تأخیر ۳۰ دقیقه‌ای کشیده شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون تنهایی US ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    محمود زاده تو برنامی میثاقی جوری صحبت میکرد یاد صحبت های بهاروند در ماجرای بلبلی و اختلاف فولاد و استقلال افتادیم.چرا رسیدگی به مشکلات استقلال با دیگر تیم ها تفاوت داره؟چرا مسئولین فوتبال کشور مقابل مسئولان استقلال تته پته میافتند؟چطور استقلالی ها به وزیر میگن بیشعور و حساب پس نمیدهند؟چرا فرهاد مجیدی مقابل اعمال قانون پلیس راهوار ایستادگی کرده از پلیس وظیفه شناس میپرسد مرا میشناسی یا نه؟پشت این تیم کدام قدرت حکومتی پنهان گشته؟
    • رضایاک IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      آفرین به نکات خوبی اشاره کردید.بله،نادی الکیسه واقعا توی این چند سال که حمایت تمام ارکان حکومتی و سیاسی و ورزشی را داشته این شده..وای به روزی که حمایت ازش برداشته بشه.اونموقع باید تو لیگ سه چرخ سواری کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی